mja, vanmorgen zat er nog een in de 7000 (stopper apeldoorn-enschede)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een heel klein stukje in een Plan T gezetenDacht dat het met die dingen nu toch wel echt elk moment afgelopen kon zijn
Maandag zaten er zelfs twee Plan T's in. Ik vind het best, dit materieel heeft het meeste zitcomfort van de gehele NS-vloot!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, vanmorgen zat er nog een in de 7000 (stopper apeldoorn-enschede)
Owja, nu je het zegtquote:
Zie ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:33 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&q=drogen-express&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Wedden voor 50 euro dat één van die treinstellen een halve eeuw inzet bereikt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een heel klein stukje in een Plan T gezetenDacht dat het met die dingen nu toch wel echt elk moment afgelopen kon zijn
Afgelopen? integendeel, ze hebben een paar T's (en ook wat V's) die eigenlijk al aan de kant stonden toch maar weer een onderhoudsbeurt gegeven, dus die kunnen weer een jaartje mee. Ze zijn nog hard nodig zolang het nieuwe Sprinterspul niet in dienst komt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een heel klein stukje in een Plan T gezetenDacht dat het met die dingen nu toch wel echt elk moment afgelopen kon zijn
![]()
Zou kunnen. Het zou hoe dan ook opmerkelijk zijn. De toch heel wat meer solide gebouwde Hondekoppen zijn tot 42 jaar gekomen (1954-1996). De Veetjes en Teetjes hadden dus eigenlijk in 2006 al hun handjes mogen dichtknijpen. Overigens bestond mijn heenrit Utrecht Centraal - Delft Zuid uit 3 x Plan V. En het was dat ik wist dat er gratis bier en pizza stond te wachten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden voor 50 euro dat één van die treinstellen een halve eeuw inzet bereikt?
Ahh.. VET !!! Beste nieuws in 2009 tot nu toe. Plan T überRoelz!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Afgelopen? integendeel, ze hebben een paar T's (en ook wat V's) die eigenlijk al aan de kant stonden toch maar weer een onderhoudsbeurt gegeven, dus die kunnen weer een jaartje mee. Ze zijn nog hard nodig zolang het nieuwe Sprinterspul niet in dienst komt.
Hou je snuit eens van Flippensteinquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ahh.. VET !!! Beste nieuws in 2009 tot nu toe. Plan T überRoelz!
Ben jij wel helemaal wijs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maandag zaten er zelfs twee Plan T's in. Ik vind het best, dit materieel heeft het meeste zitcomfort van de gehele NS-vloot!
Was 't de mP Jules? Die is ook helemaal geel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef Nightshadow het volgende:
Vandaag (misschien al langer) stond er in Zp één bak (andere denk ik in de werkplaats) van een mP in Structon kleuren
Zou kunnen, kon alleen de neus echt goed zien, maar die zag er helemaal nieuw uit. Bij mijn weten stonden er ook 2 mP's met Railion-rood. Zal morgen kijken of ik vanaf de achterkant van het station het goed kan zien..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was 't de mP Jules? Die is ook helemaal geel.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je snuit eens van Flippenstein
Er zouden twee mP's naar Strukton gaan dacht ik, een wordt rijvaardig de ander is voor de pluk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:13 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zou kunnen, kon alleen de neus echt goed zien, maar die zag er helemaal nieuw uit. Bij mijn weten stonden er ook 2 mP's met Railion-rood. Zal morgen kijken of ik vanaf de achterkant van het station het goed kan zien..
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je snuit eens van Flippenstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |