Ik bedoelde ondertekendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En wat kost het versturen van een aangetekende brief?
Op dit moment is er geen ongereviseerde SGM meer in Nederland, de laatsten zijn vrijdag vertrokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zat vanochtend net in de trein in Almelo de riet en volgens mij is er weer een gerenoveerde SGMm terug uit duitsland gekomen.
Hoeveel sgm's staat er op de lijst om gerenoveerd te worden?
Iemand nog een lekker stukje wauwelkoek op Grootmoeder's wijze?quote:Het is nooit de bedoeling geweest alle stations te voorzien van poortjes. Waar het nuttig en nodig is, komen ze.
Dat zegt de NS in reactie op een onderzoek van dagblad Trouw en NU.nl, waaruit blijkt dat de meerderheid van de stations in Nederland geen ov-chippoortjes krijgt. Het is volstrekt nutteloos poortjes neer te zetten bij een ''plank in de wei'', aldus een woordvoerder. Hij doelt daarmee op stations die uit een perron langs de rails bestaan.
Duitsland? Je bedoelt Denemarken (Randers, red.)!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zat vanochtend net in de trein in Almelo de riet en volgens mij is er weer een gerenoveerde SGMm terug uit duitsland gekomen.
Hoeveel sgm's staat er op de lijst om gerenoveerd te worden?
Via Duitsland natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Duitsland? Je bedoelt Denemarken (Randers, red.)!
Ik zeg station Daalderveen als eerste voorzien van poortjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand nog een lekker stukje wauwelkoek op Grootmoeder's wijze?Smullen!
Hoeveel dagen kan je de NS rijdende houden voor een half miljard?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand nog een lekker stukje wauwelkoek op Grootmoeder's wijze?Smullen!
verklaar je naderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Yep, en de brandweer in Utrecht helpt mee met tankautospuit 11.
Ik word af en toe zo verdrietig van jou hequote:
mja, vanmorgen zat er nog een in de 7000 (stopper apeldoorn-enschede)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een heel klein stukje in een Plan T gezetenDacht dat het met die dingen nu toch wel echt elk moment afgelopen kon zijn
Maandag zaten er zelfs twee Plan T's in. Ik vind het best, dit materieel heeft het meeste zitcomfort van de gehele NS-vloot!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, vanmorgen zat er nog een in de 7000 (stopper apeldoorn-enschede)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |