Net een heksquote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Breach het volgende:
Wat ziet Zlatan er tegenwoordig uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie morgen zeg..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Met name de 4-1 was fantastisch. Heerlijke pass van Urby van ruim 40 meter en vervolgens net zo heerlijk aangenomen door Huntelaar en de bal hard laag in de linkerhoek geschoten. Boschker kansloos, de ontlading bij het uitvak. Lovely.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelfde hier. Was ook een heerlijke wedstrijd, van 1-0 naar 1-4 teruggevochten.
Hij maakt trends inmiddels.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suarez is topklasse. Maar Messi, Henry en Eto'o zijn van aparte klasse.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef soppa het volgende:
Gnêh ik wil Suarez wel eens bij Barcelona zien voetballen, dan loopt hij daar tussen al die supervoetballers terwijl hij hobbel de bobbel elke wedstrijd zijn tegenstanders voorbij gaat en aan het eind van de rit er mee in heeft liggen dan Messi, Henri en Eto'o. Die mannen weten niet wat ze meemaken daar denk ik :-)
Messi is nog een klasse beter dan Henry en Eto'o, wat natuurlijk ook toppers zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is topklasse. Maar Messi, Henry en Eto'o zijn van aparte klasse.
Niet lullig bedoeld maar Suarez komt no way in de buurt van Messi qua kwaliteitenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef soppa het volgende:
Gnêh ik wil Suarez wel eens bij Barcelona zien voetballen, dan loopt hij daar tussen al die supervoetballers terwijl hij hobbel de bobbel elke wedstrijd zijn tegenstanders voorbij gaat en aan het eind van de rit er mee in heeft liggen dan Messi, Henri en Eto'o. Die mannen weten niet wat ze meemaken daar denk ik :-)
Hij lijkt er wel op ja. Althans het moderne stereotype beeld van Jezus (blonde, lange haren). Jezus, als Jood uit Palestina, zag er waarschijnlijk meer als een Arabier uit, maar goed.quote:
Suarez is pas 21 (bijna 22).. Toen Henry 21 was had hij een bijrol bij Juve en Eto'o speelde bij een Spaanse club uit het rechter rijtje.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is topklasse. Maar Messi, Henry en Eto'o zijn van aparte klasse.
Henry is al bepalend geweest bij Arsenal. Bij Barca staat hij in de schaduw van Messi. Maar ik hoop voor Suarez dat ie zich bij een topclub kan doorontwikkelen tot een topper. Ik denk dat de Spaanse competitie hem het beste ligt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez is pas 21 (bijna 22).. Toen Henry 21 was had hij een bijrol bij Juve en Eto'o speelde bij een Spaanse club uit het rechter rijtje.
Suarez is nu al de belangrijkste man bij Ajax. Die kan, als hij zich in dit tempo blijft ontwikkelen, ook zo belangrijk en bepalend worden bij een grote club (iets wat Henry ook nog maar moet laten zien).
Hij moet nog een hoop leren, maar het talent heeft hij er wel voor.
Messi is wel een klasse hoger ja. Ook hoger dan Eto'o en Henry.
Waar hij twee seizoenen wel van immens grote waarde (en daardoor de transfer naar Barcelona maakte) was met 30+ doelpunten. Dat is toch echt een knappere prestatie voor zo'n zware competitie bij ook nog eens een middenmoter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez is pas 21 (bijna 22).. Toen Henry 21 was had hij een bijrol bij Juve en Eto'o speelde bij een Spaanse club uit het rechter rijtje.
Eto'o was een beetje hetzelfde verhaal als Huntelaar. Hij ging weg via de achterdeur bij Real Madrid toen ie nog heel jong was en ontwikkelde zich toen bij Mallorca (uit m'n hoofd?) fantastisch en de rest van het verhaal is bekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar hij twee seizoenen wel van immens grote waarde (en daardoor de transfer naar Barcelona had te danken) was met 30+ doelpunten. Dat vind ik nog een knappere prestatie voor zo'n zware competitie.
Mallorca inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Eto'o was een beetje hetzelfde verhaal als Huntelaar. Hij ging weg via de achterdeur bij Real Madrid toen ie nog heel jong was en ontwikkelde zich toen bij Mallorca (uit m'n hoofd?) fantastisch en de rest van het verhaal is bekend.
Maar Arsenal is, met alle respect, niet echt een absolute topclub..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef toma het volgende:
[..]
Henry is al bepalend geweest bij Arsenal. Bij Barca staat hij in de schaduw van Messi. Maar ik hoop voor Suarez dat ie zich bij een topclub kan doorontwikkelen tot een topper. Ik denk dat de Spaanse competitie hem het beste ligt.
Duhh, ik wil het gewoon zien hoe het eruit ziet om hem te zien tussen al die supervoetballers die stijlvol hun tegenstanders voorbij gaan en waar dan ineens Suarez om de bocht komt zeilen met zijn sta-op-de-bal-ooh-ik-struikel-hutsekluts passeer actiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar Suarez komt no way in de buurt van Messi qua kwaliteiten
Nouja als je kampioen van Engeland bent geworden en in de finale van de CL hebt gestaan dan heb je echt wel wat bereikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar Arsenal is, met alle respect, niet echt een absolute topclub..
Niet van het kaliber Barca, Real of AC.
Nou, dat valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar hij twee seizoenen wel van immens grote waarde (en daardoor de transfer naar Barcelona maakte) was met 30+ doelpunten. Dat is toch echt een knappere prestatie voor zo'n zware competitie bij ook nog eens een middenmoter.
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nouja als je kampioen van Engeland bent geworden en in de finale van de CL hebt gestaan dan heb je echt wel wat bereikt.
Alleen Eto'o was toen nog maar 22 en flikte het twee seizoenen op rij. Pikte ook in de African Nations Cup zo nu en dan zijn (belangrijke) doelpunten mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee hoor.
Guiza flikte hetzelfde vorig seizoen, bij dezelfde club ook nog eens.
Kampioen van Engeland worden is wel wat anders dan kampioen van Portugal worden. Toen ze die 2 titels in de laatste jaren haalden waren ze geweldig. Henry had daar een groot aandeel in en was in mijn ogen één van de beste spelers die er toen rondliep. In mijn ogen is Arsenal absolute top net zoals Liverpool, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Inter, Juventus, Real Madrid en Barcelona.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?.
Ze hebben sinds 1989 5 titels gepakt en ooit eens een EC2. De EC3 finale verloren ze, de CL finale ook.
Maar volgens jouw manier van redeneren is Porto een nog grotere club, die heeft immers de CL gewonnen.
Arsenal is top, maar niet de absolute top.
Daar hebben ze echt te weinig voor gewonnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Kampioen van Engeland worden is wel wat anders dan kampioen van Portugal worden. Toen ze die 2 titels in de laatste jaren haalden waren ze geweldig. Henry had daar een groot aandeel in en was in mijn ogen één van de beste spelers die er toen rondliep. In mijn ogen is Arsenal absolute top net zoals Liverpool, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Inter, Juventus, Real Madrid en Barcelona.
Henry staat niet alleen in de schaduw van Messi, hij is ook nog eens op z'n retour.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef toma het volgende:
[..]
Henry is al bepalend geweest bij Arsenal. Bij Barca staat hij in de schaduw van Messi. Maar ik hoop voor Suarez dat ie zich bij een topclub kan doorontwikkelen tot een topper. Ik denk dat de Spaanse competitie hem het beste ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |