Dit seizoen sowieso behoorlijk sterk bezig. Maar er zit inderdaad een stijgende lijn in. Ik ben benieuwd aanstaande zondagquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vond hem zaterdag behoorlijk sterk invallen en had bij vlagen wat van de Sulejmani van Heerenveen.
Was ook niet 100% fit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef Fortitudo het volgende:
stond hij wissel?
ook voor het eerst sinds tijden
Hij brengt bij lange na niet wat 'ie bij ons (af en toe) liet zien. Maar om nu te zeggen dat 'ie met doelpunten en assists nog niet van betekenis is geweest..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarmee som je zijn tijd bij Ajax toch redelijk op?
Dit is een open deur, waar iedereen het wel mee eens is trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat een speler van 16 miljoen wat meer wordt verwacht
Zoals vorig seizoen bedoel je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er kwam in ieder geval in dat kwartiertje meer gevaar van Mikki dan van Rommedahl, Urby en Zeegelaar bij elkaar. Geef die jongen godverdomme nou eens een keer het vertrouwen voor langere tijd
Bodul terugsturen naar de Balkan en hem lid laten worden bij www.ikzoekeenvriendinwantikbentopsporter.nl zou helpenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef buddyb het volgende:
Hij was bij Heerenveen zowat mijn favoriete speler in de Eredivisie. Zijn eerste seizoen was, ondanks de redelijke statistieken, een slecht seizoen. Maar ook dit seizoen zie ik de oude Sulejmani niet meer.![]()
Misschien heeft het met de druk te maken. Wellicht dat hij het bij een club net onder de top het beter zou doen.
Vorig seizoen sukkelde hij met een blessure en is hij nooit 100% fit geweest. Dit jaar is hij afgetraind en topfit. Daarbij komt dat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Groningen uit en RKC thuis speelde hij prima. Vervolgens was hij tegen psv ziek en werd hij tegen Bratislava tactisch vermoord, door dat hij steeds achter zijn man aan moest rennen. Daarin verzaakte hij overigens geen enkele keer, dus had hij zijn taak goed uitgevoerd. Maar je kunt dan niet van hem verwachten dat hij ook nog een beslissende actie maakt. En gisteren viel hij aardig in. Miste een grote kans, maar zorgde wel voor erg veel gevaar. Met iets meer vertrouwen, maakt hij er twee.quote:
Ajax is dan ook zo stom geweest om Blind weer met transferzaken in te laten. Deed 'ie '99 al slecht, en dus dat had niet opnieuw mogen gebeuren. Al was de druk van een groot deel van de aanhang groot; Sulejmani moest koste wat het kost naar Ajax nadat hij in Heerenveen de verdediging van Ajax vernederde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 miljoen is pak hem beet 25% van de omzet van Ajax, zoveel geld moet je nooit uitgeven voor een speler of hij moet extra commericele waarde hebben
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En omdat daar geen wangedrag is
Die past dan ook niet bij PSV en de uitzondering bevestigd de regelquote:
Het lijkt wel alsof ie het gewoon verleerd is. Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen om hem. Het is er nog steeds niet uit gekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zag er gisteren allemaal weer echt hopeloos uit en dat vond ie zelf ook duidelijk, qua lichaamstaal.
Hij stond gisteren niet eens in het veld en tegen Zagreb speelde hij weer onopvallend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Laatste tijd doet hij het toch al beter?
Tenminste wat ik af en toe van hem zie, hoop zo dat het er eens uitkomt
Geef eens een bron?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rs het volgende:
Zlatan was in den beginne ook een kutspelers volgens de "kenners' hier. Kijk waar hij nu staat.
En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien moet Feyenoord maar een gokje wagen en hem voor max 2,5 miljoen overnemen. Dat hij talent heeft is duidelijk maar ik zie het er bij Ajax niet meer uit komen.
Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?
Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.
En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?quote:Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.
Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?
Mja maar als je nu al 2 jaar niets laat zien dan ga je daar natuurlijk wel aan twijfelen of het er ooit nog uit gaat komen. Hier in Nederland verlies je hem natuurlijk niet zo snel uit het oog maar ik vraag me af of ze hem momenteel in het buitenland nog op hun lijstjes hebben staan.quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |