abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70139949
Grapje van Steef

Uitgangspunt van Ajax is dat Sulejmani alles bij elkaar vier weken vakantie moet hebben gehad deze zomer.

,,En daar komt hij zeker aan,’’ stelt Blind.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71760144
Vond hem zaterdag behoorlijk sterk invallen en had bij vlagen wat van de Sulejmani van Heerenveen.
pi_71760196
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vond hem zaterdag behoorlijk sterk invallen en had bij vlagen wat van de Sulejmani van Heerenveen.
Dit seizoen sowieso behoorlijk sterk bezig. Maar er zit inderdaad een stijgende lijn in. Ik ben benieuwd aanstaande zondag
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:11:47 #154
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71760227
stond hij wissel?

ook voor het eerst sinds tijden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71760324
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef Fortitudo het volgende:
stond hij wissel?

ook voor het eerst sinds tijden
Was ook niet 100% fit.
pi_72066889
Hoe speelde hij gisteren? zie dat hij in de 68e min gewisseld is?
pi_72067010
onzichtbaar
pi_72098356
Daarmee som je zijn tijd bij Ajax toch redelijk op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:56:28 #159
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72098603
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarmee som je zijn tijd bij Ajax toch redelijk op?
Hij brengt bij lange na niet wat 'ie bij ons (af en toe) liet zien. Maar om nu te zeggen dat 'ie met doelpunten en assists nog niet van betekenis is geweest..

Het plezier en (zelf)vertrouwen lijkt weg bij hem. Hij staat maar wat plichtmatig op het veld, waar hij in Heerenveen af en toe als een jong veulen over het veld dartelde.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72098703
Lijkt me dat een speler van 16 miljoen wat meer wordt verwacht
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:20:19 #161
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72099233
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat een speler van 16 miljoen wat meer wordt verwacht
Dit is een open deur, waar iedereen het wel mee eens is trouwens.
pi_72105668
die kans gisteren !
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:35:00 #163
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72106390
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:59 schreef MaxPower het volgende:
die kans gisteren !
Belachelijk vond ik het. Dat hij als voetballer zo'n bal totaal verkeerd inschat
pi_72117937
Er kwam in ieder geval in dat kwartiertje meer gevaar van Mikki dan van Rommedahl, Urby en Zeegelaar bij elkaar. Geef die jongen godverdomme nou eens een keer het vertrouwen voor langere tijd
pi_72118201
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er kwam in ieder geval in dat kwartiertje meer gevaar van Mikki dan van Rommedahl, Urby en Zeegelaar bij elkaar. Geef die jongen godverdomme nou eens een keer het vertrouwen voor langere tijd
Zoals vorig seizoen bedoel je?
pi_72118269
Hij was bij Heerenveen zowat mijn favoriete speler in de Eredivisie. Zijn eerste seizoen was, ondanks de redelijke statistieken, een slecht seizoen. Maar ook dit seizoen zie ik de oude Sulejmani niet meer.

Misschien heeft het met de druk te maken. Wellicht dat hij het bij een club net onder de top het beter zou doen.
pi_72118364
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef buddyb het volgende:
Hij was bij Heerenveen zowat mijn favoriete speler in de Eredivisie. Zijn eerste seizoen was, ondanks de redelijke statistieken, een slecht seizoen. Maar ook dit seizoen zie ik de oude Sulejmani niet meer.

Misschien heeft het met de druk te maken. Wellicht dat hij het bij een club net onder de top het beter zou doen.
Bodul terugsturen naar de Balkan en hem lid laten worden bij www.ikzoekeenvriendinwantikbentopsporter.nl zou helpen
pi_72118696
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zoals vorig seizoen bedoel je?
Vorig seizoen sukkelde hij met een blessure en is hij nooit 100% fit geweest. Dit jaar is hij afgetraind en topfit. Daarbij komt dat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Groningen uit en RKC thuis speelde hij prima. Vervolgens was hij tegen psv ziek en werd hij tegen Bratislava tactisch vermoord, door dat hij steeds achter zijn man aan moest rennen. Daarin verzaakte hij overigens geen enkele keer, dus had hij zijn taak goed uitgevoerd. Maar je kunt dan niet van hem verwachten dat hij ook nog een beslissende actie maakt. En gisteren viel hij aardig in. Miste een grote kans, maar zorgde wel voor erg veel gevaar. Met iets meer vertrouwen, maakt hij er twee.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:17:40 #169
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72118995
Het gaat denk ik nooit wat worden met Mickey. De situatie is te vergelijken met die van Kinkladze; Er is een hele hoop geld voor hem neergelegd.

Kinkladze kreeg minder tijd dan Sulejmani en Kinkladze heb ik nooit meer zien spelen na z'n periode bij Ajax.

Ajax heeft gewoon te veel geld op tafel gelegd voor een speler die amper iets bewezen had en bovendien ook gewoon veel te jong was.

Op dit moment is hij Ajax waardig, puur omdat Ajax niet veel beter heeft, maar zodra bijv. Zeegelaar zich gaat aandringen speelt hij Mickey met gemak uit de basis.

Dat is gewoon de keiharde realiteit en doodzonde van die 16m, die aan zoveel andere dingen had kunnen worden uitgegeven.

Hopelijk blijft Sulejmani de duurste Ajax aankoop ooit. Laat hem (en ook Kinkladze) een voorbeeld zijn van hoe het niet moet.
WOS'ser for life.
pi_72119092
16 miljoen is pak hem beet 25% van de omzet van Ajax, zoveel geld moet je nooit uitgeven voor een speler of hij moet extra commericele waarde hebben
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:23:46 #171
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72119193
Overigens twijfel ik niet aan de voetballende kwaliteiten van Sulejmani. Hij is gewoon geen prof.
WOS'ser for life.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:05:06 #172
144262 thewishmaster
pi_72120477
Wat speelt die gast slecht zeg. Bovendien heeft hij een mentaliteit van 0,0, hij oogt te zwaar. Aan de ene kant zou ik hem het liefst weg zien gaan, maar dan gooi je te veel geld weg. Maar blijven hopen dat het wat gaat worden (al wordt die hoop steeds minder ).
pi_72129679
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 miljoen is pak hem beet 25% van de omzet van Ajax, zoveel geld moet je nooit uitgeven voor een speler of hij moet extra commericele waarde hebben
Ajax is dan ook zo stom geweest om Blind weer met transferzaken in te laten. Deed 'ie '99 al slecht, en dus dat had niet opnieuw mogen gebeuren. Al was de druk van een groot deel van de aanhang groot; Sulejmani moest koste wat het kost naar Ajax nadat hij in Heerenveen de verdediging van Ajax vernederde.
pi_72129727
Grappigste vond ik dat hij voor rond de 7 miljoen naar PSV kon en toen werd die Joego eruit geschopt en kwam hij voor 16 miljoen naar Ajax toe

Denk overigens dat hij vooral gekomen is door Bassie
pi_72129825
Van Basten wilde hem ook persé hebben ja.

Erg goed is er iig niet nagedacht over de transfer. Ja, ze wilden hem zo vroeg mogelijk hebben in de voorbereiding om te wennen aan Ajax en z'n teamgenoten hoorde je dan. Waarom in godsnaam? Hij was geblesseerd, een deel van de selectie had nog vakantie na het EK, en toen die terugkwamen vertrokken er weer een hoop naar de OS. Stond 'ie daar alleen op het trainingsveld tussen de overgebleven prutsers.
pi_72129865
Als ze hem half augustus hadden gekocht was hij in elk geval niet voor 16 miljoen gehaald
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:06:59 #177
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72129939
ik blijf het grappig vinden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72197365
Op de een of andere manier denk ik dat hij het bij een team als PSV goed zou doen.

Gewoon omdat hij daar meer vertrouwen geniet en Ajax meer het Real Madrid is, met zeer kritische supporters.
pi_72206092
En omdat daar geen wangedrag is
pi_72348251
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En omdat daar geen wangedrag is
Lazovic...

Komt nog wel goed met Mikki let maar op
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_72348406
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Lazovic...

Die past dan ook niet bij PSV en de uitzondering bevestigd de regel
pi_72875571
Het zag er gisteren allemaal weer echt hopeloos uit en dat vond ie zelf ook duidelijk, qua lichaamstaal.
pi_72875676
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zag er gisteren allemaal weer echt hopeloos uit en dat vond ie zelf ook duidelijk, qua lichaamstaal.
Het lijkt wel alsof ie het gewoon verleerd is. Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen om hem. Het is er nog steeds niet uit gekomen .
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:24:23 #184
144262 thewishmaster
pi_72886606
Wat speelde deze speler tegen Timisoara weer dramatisch, ben wel een beetje klaar met hem. Maar ja, je moet wel met hem doorgaan, want als je hem nu verkoopt levert hij met een beetje geluk 5 miljoen op.
pi_72888146
Niemand wil een half fitte speler met een kut menaliteit hebben joh
pi_74070973
Laatste tijd doet hij het toch al beter?

Tenminste wat ik af en toe van hem zie, hoop zo dat het er eens uitkomt
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:47:38 #187
144262 thewishmaster
pi_74088503
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Laatste tijd doet hij het toch al beter?

Tenminste wat ik af en toe van hem zie, hoop zo dat het er eens uitkomt
Hij stond gisteren niet eens in het veld en tegen Zagreb speelde hij weer onopvallend.
pi_74089794
Zlatan was in den beginne ook een kutspelers volgens de "kenners' hier. Kijk waar hij nu staat.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74133395
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rs het volgende:
Zlatan was in den beginne ook een kutspelers volgens de "kenners' hier. Kijk waar hij nu staat.
Geef eens een bron?

Van Zlatan stond zijn talent nooit ter discussie, van Sulley ook niet. Alleen heeft Sulley naast een kutmentaliteit ook een slechte fysiek
pi_74538295
In de winterstop verhuren. Wordt niets meer bij Ajax zo. Als hij twee of drie miljoen had gekost had hij nu in het tweede gespeeld.
pi_74539058
Misschien moet Feyenoord maar een gokje wagen en hem voor max 2,5 miljoen overnemen. Dat hij talent heeft is duidelijk maar ik zie het er bij Ajax niet meer uit komen.
  maandag 9 november 2009 @ 14:03:57 #192
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_74539809
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien moet Feyenoord maar een gokje wagen en hem voor max 2,5 miljoen overnemen. Dat hij talent heeft is duidelijk maar ik zie het er bij Ajax niet meer uit komen.
En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?
pi_74539897
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?
Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.
  maandag 9 november 2009 @ 14:12:19 #194
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74540126
Deze jongen moet gewoon stoppen met voetballen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 9 november 2009 @ 14:31:51 #195
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_74540746
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.
Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.
pi_74540898
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.
En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?
  maandag 9 november 2009 @ 14:38:25 #197
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_74540961
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?
Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.
pi_74540999
Inderdaad, Dirk Kuijt. De clubs kijken naar recente prestaties. Het begint tragisch te woorden met Sulejmani. Als het zo doorgaat wordt het de grootste miskoop uit de geschiedenis.
pi_74541070
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.
Mja maar als je nu al 2 jaar niets laat zien dan ga je daar natuurlijk wel aan twijfelen of het er ooit nog uit gaat komen. Hier in Nederland verlies je hem natuurlijk niet zo snel uit het oog maar ik vraag me af of ze hem momenteel in het buitenland nog op hun lijstjes hebben staan.
pi_74541273
Hoeveel is de transferwaarde van Sulejmani momenteel? Ik denk niet meer dan hooguit een paar ton. Feit is dat hij niet alleen veel geld heeft gekost, maar ook een van de beste betaalde spelers in de selectie is. Het zit zowel mentaal als fysiek niet goed bij die jongen. Een mogelijke redding voor Ajax zou zijn om hem te verhuren aan bijv. Heracles, waar z'n voormalig trainer Gert J. Verbeek werkt. Misschien krijgt ie hem wel aan de praat. Maar goed, ik heb de hoop inmiddels al opgegeven na 1,5 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')