quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En omdat daar geen wangedrag is
Die past dan ook niet bij PSV en de uitzondering bevestigd de regelquote:
Het lijkt wel alsof ie het gewoon verleerd is. Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen om hem. Het is er nog steeds niet uit gekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zag er gisteren allemaal weer echt hopeloos uit en dat vond ie zelf ook duidelijk, qua lichaamstaal.
Hij stond gisteren niet eens in het veld en tegen Zagreb speelde hij weer onopvallend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
Laatste tijd doet hij het toch al beter?
Tenminste wat ik af en toe van hem zie, hoop zo dat het er eens uitkomt
Geef eens een bron?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rs het volgende:
Zlatan was in den beginne ook een kutspelers volgens de "kenners' hier. Kijk waar hij nu staat.
En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien moet Feyenoord maar een gokje wagen en hem voor max 2,5 miljoen overnemen. Dat hij talent heeft is duidelijk maar ik zie het er bij Ajax niet meer uit komen.
Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Ajax hem naar een andere binnenlandse club laat gaan?
Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ajax mag blij zijn als er een club komt die hem zou willen hebben.
En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?quote:Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sulejmani krijg je heus nog wel verkocht en juist eerder aan een buitenlandse club omdat die hem niet week in week uit hebben zien ploeteren maar hem vooral nog kennen van zijn seizoen bij Heerenveen.
Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jij denkt dat clubs in het buitenland zomaar even een speler aantrekken zonder dat ze hem het laatste 2 seizoenen hebben zien spelen?
Mja maar als je nu al 2 jaar niets laat zien dan ga je daar natuurlijk wel aan twijfelen of het er ooit nog uit gaat komen. Hier in Nederland verlies je hem natuurlijk niet zo snel uit het oog maar ik vraag me af of ze hem momenteel in het buitenland nog op hun lijstjes hebben staan.quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij staat anders nog wel steeds bekend als een groot talent dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |