Dit seizoen sowieso behoorlijk sterk bezig. Maar er zit inderdaad een stijgende lijn in. Ik ben benieuwd aanstaande zondagquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vond hem zaterdag behoorlijk sterk invallen en had bij vlagen wat van de Sulejmani van Heerenveen.
Was ook niet 100% fit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef Fortitudo het volgende:
stond hij wissel?
ook voor het eerst sinds tijden
Hij brengt bij lange na niet wat 'ie bij ons (af en toe) liet zien. Maar om nu te zeggen dat 'ie met doelpunten en assists nog niet van betekenis is geweest..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarmee som je zijn tijd bij Ajax toch redelijk op?
Dit is een open deur, waar iedereen het wel mee eens is trouwens.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat een speler van 16 miljoen wat meer wordt verwacht
Zoals vorig seizoen bedoel je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er kwam in ieder geval in dat kwartiertje meer gevaar van Mikki dan van Rommedahl, Urby en Zeegelaar bij elkaar. Geef die jongen godverdomme nou eens een keer het vertrouwen voor langere tijd
Bodul terugsturen naar de Balkan en hem lid laten worden bij www.ikzoekeenvriendinwantikbentopsporter.nl zou helpenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef buddyb het volgende:
Hij was bij Heerenveen zowat mijn favoriete speler in de Eredivisie. Zijn eerste seizoen was, ondanks de redelijke statistieken, een slecht seizoen. Maar ook dit seizoen zie ik de oude Sulejmani niet meer.![]()
Misschien heeft het met de druk te maken. Wellicht dat hij het bij een club net onder de top het beter zou doen.
Vorig seizoen sukkelde hij met een blessure en is hij nooit 100% fit geweest. Dit jaar is hij afgetraind en topfit. Daarbij komt dat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Groningen uit en RKC thuis speelde hij prima. Vervolgens was hij tegen psv ziek en werd hij tegen Bratislava tactisch vermoord, door dat hij steeds achter zijn man aan moest rennen. Daarin verzaakte hij overigens geen enkele keer, dus had hij zijn taak goed uitgevoerd. Maar je kunt dan niet van hem verwachten dat hij ook nog een beslissende actie maakt. En gisteren viel hij aardig in. Miste een grote kans, maar zorgde wel voor erg veel gevaar. Met iets meer vertrouwen, maakt hij er twee.quote:
Ajax is dan ook zo stom geweest om Blind weer met transferzaken in te laten. Deed 'ie '99 al slecht, en dus dat had niet opnieuw mogen gebeuren. Al was de druk van een groot deel van de aanhang groot; Sulejmani moest koste wat het kost naar Ajax nadat hij in Heerenveen de verdediging van Ajax vernederde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 miljoen is pak hem beet 25% van de omzet van Ajax, zoveel geld moet je nooit uitgeven voor een speler of hij moet extra commericele waarde hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |