Omdat dat de regels zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een opstootje geel moeten krijgen? Er gebeurt toch niks? En volgens mij wordt er ook niet gescholden.

Opstootje is geel. En hier ben je nog niet begonnen over Hofland, maar in andere topics wel, of is in dit topic je mening anders?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarvoor had hij dan zijn 2de gele kaart moeten krijgen? Wat deed hij in jou ogen fout dan?
En verder had ik het in deze discussie helemaal niet over Hofland geen rood had moeten krijgen. Beter lezen

Waarom haal je er dan dingen bij die ik hier net gezegd heb? Daarnaast is het ook totaal niet van belang in deze discussie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hier ben je nog niet begonnen over Hofland, maar in andere topics wel, of is in dit topic je mening anders?

Echt hequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toch knap dat jullie er weer een verkapte Ajax-Feyenoord ruzie van weten te maken

Je hebt meerdere malen geroepen dat het geen rood was, of dat hier was of in een ander topic dat doet er niet toe. Het is wel van belang, jij probeert mij er van te overtuigen dat de 1e gele kaart van Wijnaldum geen geel was. Dat kan best , ik heb hem niet gezien, maar iemand die de elleboog van Hofland zelfs geen rood vond is dan toch moeilijk serieus meer te nemen als het om beslissingen van een scheidsrechter gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haal je er dan dingen bij die ik hier net gezegd heb? Daarnaast is het ook totaal niet van belang in deze discussie.
Maar ik ben het van je gewend als je een discussie niet kunt winnen. Vaak ga je er dan andere dingen bij halen om de aandacht van de daadwerkelijke discussie af te halen.

Is het nu een Ajax/Feyenoord discussie omdat wij beide voor 1 van de clubs zijn ? Wat een bullshit zeg, het woord Ajax is niet eens gevallen, het gaat puur om arbitrale beslissingenquote:

Wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? De naam van dit topic is: "Het grote scheidsrechterdwalingentopic". Als je dat over Hofland wilt besproken dan doe je dat maar in het Hofland of Feyenoordtopic. Het ging hier over of Roda de afgelopen tijd benadeeld is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt meerdere malen geroepen dat het geen rood was, of dat hier was of in een ander topic dat doet er niet toe. Het is wel van belang, jij probeert mij er van te overtuigen dat de 1e gele kaart van Wijnaldum geen geel was. Dat kan best , ik heb hem niet gezien, maar iemand die de elleboog van Hofland zelfs geen rood vond is dan toch moeilijk serieus meer te nemen als het om beslissingen van een scheidsrechter gaat.

Nee, het gaat erom dat jullie in elk relevant topic waar het over Ajax óf Feyenoord gaat, persoonlijke vetes gaan uitvechtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is het nu een Ajax/Feyenoord discussie omdat wij beide voor 1 van de clubs zijn ? Wat een bullshit zeg, het woord Ajax is niet eens gevallen, het gaat puur om arbitrale beslissingen
 Hoogst amusant, dat sowieso. Maar ik wilde het gewoon even vermeld hebben
 Hoogst amusant, dat sowieso. Maar ik wilde het gewoon even vermeld hebben  

Waarbij jij er Roda momenten van Feijenoord - Roda bijhaalt maar er geen Feijenoord momenten van dat duel bijgehaald mogen worden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? De naam van dit topic is: "Het grote scheidsrechterdwalingentopic". Als je dat over Hofland wilt besproken dan doe je dat maar in het Hofland of Feyenoordtopic. Het ging hier over of Roda de afgelopen tijd benadeeld is.

2xquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef fanneke het volgende:
3. Geen pingel (was een 200% pingel) voor Vitesse.

+2quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:58 schreef Damzkieee het volgende:
Elleboogstootje van Rajkovic.
Pingel (2 keer zelfs) die niet wordt gegeven bij Heracles-AZ.

Soms wordt er inderdaad wel echt gezocht en daar moeten met name de heren analytici eens mee kappen, maar aan de andere kant moet zo'n Wiedemeijer (en zijn assistenten) gewoon echt wel minimaal aangesproken worden op zo'n blunder als die van zaterdag.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.
De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.
Wat gebeurd is gebeurd, laat het dan ook daarbij.

ja als je op deze manier gaat werken zal er nooit verbetering in komen...je kijkt niet altijd alleen naar de toekomst, er mag best reflectie zijn...Als de trein telkens 5minuten te laat komt zeg je toch ook niet "wat gebeurd is is gebeurd..." om vervolgens gewoon verder te gaan met de fouten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.
De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.
Wat gebeurd is gebeurd, laat het dan ook daarbij.

Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef RedemptioN het volgende:
De videobeelden zijn de enige echte neutrale supporters die tenminste alles kunnen zien, maar vertel dat maar aan de Fifa.

Ze zien in ieder geval meer dan dan de 4 die nu rond het veld staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.

Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
Waren er in speelronde 2 nog enige dwalingen te zien?

Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteertquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Scheidsrechter Jack van Hulten was Thijs Sluijter bij zijn rentree op de Nederlandse velden (afgelopen vrijdag bij Volendam - FC Den Bosch) in ieder geval goed gezind. Waar hij eerst een (al dan niet bewuste) elleboog op Nieuwendaal, die bloedend het veld af moest en na de wedstrijd moest braken vanwege zijn mogelijke hersenschudding, niet bestrafte. Liet hij ook later in de wedstrijd een doldrieste bodycheck zonder intentie om de bal te spelen onbestraft. Sluijter kreeg, net als Den Bosch speler Vorthoren, enkel geel voor wat duw en trekwerk dat na deze overtreding ontstond.

Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.

Die keer met Boschker en Suarezquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteert

Vooral dat ja. Man man man. Ik ben altijd rustig, maar toen werd ik echt even een paar minuten volledig gek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die keer met Boschker en Suarez
Idioot is dat inderdaad

Die penalty blijft héél twijfelachtig in mijn ogen hoor. Bahia lijkt wel de arm vast te hebben een tweetal seconde eerder, maar niet op een manier dat het Kolk zou beletten. Het was 80 % laten vallen tegenover 20 % overtreding.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.
Dan heb ik het over het moment dat Kolk onderuit werd getrokken in het strafschopgebied.
Ook gaf die een gele kaart aan Verheagh die nergens op sloeg en had ie nog wel 1/2 gele kaarten aan feyenoorders kunnen geven voor overtredingen die aan onze zijde ook werden bestraft.

quote:De graspollen waren hét bewijs: de overtreding van FC Den Bosch-speler Steef Nieuwendaal was buiten het strafschopgebied.
Toch wees arbiter Serdar Gözübüyük zonder te kijken naar de stip.
quote:FC Den Bosch ging echter voor de winst, maar werd in de extra tijd door de scheidsrechter gepakt.
quote:Er kwamen in een sportief duel ook acht gele kaarten aan te pas
Van het Brabants Dagblad.quote:Gözübüyük weigerde FC Den Bosch een strafschop te geven bij vermeend hands van Excelsior.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |