Soms wordt er inderdaad wel echt gezocht en daar moeten met name de heren analytici eens mee kappen, maar aan de andere kant moet zo'n Wiedemeijer (en zijn assistenten) gewoon echt wel minimaal aangesproken worden op zo'n blunder als die van zaterdag.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.
De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.
Wat gebeurd is gebeurd, laat het dan ook daarbij.
ja als je op deze manier gaat werken zal er nooit verbetering in komen...je kijkt niet altijd alleen naar de toekomst, er mag best reflectie zijn...Als de trein telkens 5minuten te laat komt zeg je toch ook niet "wat gebeurd is is gebeurd..." om vervolgens gewoon verder te gaan met de fouten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.
De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.
Wat gebeurd is gebeurd, laat het dan ook daarbij.
Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef RedemptioN het volgende:
De videobeelden zijn de enige echte neutrale supporters die tenminste alles kunnen zien, maar vertel dat maar aan de Fifa.
Ze zien in ieder geval meer dan dan de 4 die nu rond het veld staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.
Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
Waren er in speelronde 2 nog enige dwalingen te zien?
Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteertquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Scheidsrechter Jack van Hulten was Thijs Sluijter bij zijn rentree op de Nederlandse velden (afgelopen vrijdag bij Volendam - FC Den Bosch) in ieder geval goed gezind. Waar hij eerst een (al dan niet bewuste) elleboog op Nieuwendaal, die bloedend het veld af moest en na de wedstrijd moest braken vanwege zijn mogelijke hersenschudding, niet bestrafte. Liet hij ook later in de wedstrijd een doldrieste bodycheck zonder intentie om de bal te spelen onbestraft. Sluijter kreeg, net als Den Bosch speler Vorthoren, enkel geel voor wat duw en trekwerk dat na deze overtreding ontstond.
Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.
Die keer met Boschker en Suarezquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteert
Vooral dat ja. Man man man. Ik ben altijd rustig, maar toen werd ik echt even een paar minuten volledig gek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die keer met Boschker en Suarez![]()
Idioot is dat inderdaad
Die penalty blijft héél twijfelachtig in mijn ogen hoor. Bahia lijkt wel de arm vast te hebben een tweetal seconde eerder, maar niet op een manier dat het Kolk zou beletten. Het was 80 % laten vallen tegenover 20 % overtreding.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.
Dan heb ik het over het moment dat Kolk onderuit werd getrokken in het strafschopgebied.
Ook gaf die een gele kaart aan Verheagh die nergens op sloeg en had ie nog wel 1/2 gele kaarten aan feyenoorders kunnen geven voor overtredingen die aan onze zijde ook werden bestraft.
quote:De graspollen waren hét bewijs: de overtreding van FC Den Bosch-speler Steef Nieuwendaal was buiten het strafschopgebied.
Toch wees arbiter Serdar Gözübüyük zonder te kijken naar de stip.
quote:FC Den Bosch ging echter voor de winst, maar werd in de extra tijd door de scheidsrechter gepakt.
quote:Er kwamen in een sportief duel ook acht gele kaarten aan te pas
Van het Brabants Dagblad.quote:Gözübüyük weigerde FC Den Bosch een strafschop te geven bij vermeend hands van Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |