abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:52:37 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71558417
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.

De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.

Wat gebeurd is gebeurd, laat het dan ook daarbij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71558711
Dat ik om het hoofd van Kuipers roep, is echt niet omdat hij een of twee foutjes maakt. Hij was gisteren keihard bezig een wedstrijd om zeep te helpen. Ik denk dat iedereen die Groningen - Ajax heeft gezien dit kan beamen en het met me eens zal zijn dat er een gele kaart of zes (!) te veel is gegeven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:11:29 #278
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71558931
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:
Ik word echt moe van het feit dat op elke slak zout wordt gelegd wanneer een scheidsrechter een fout maakt, zij het een kleine of grote.

De media legt gelijk het vuur aan de schenen en elke supporter roept weer om het hoofd van de desbetreffende scheidsrechter.

Soms wordt er inderdaad wel echt gezocht en daar moeten met name de heren analytici eens mee kappen, maar aan de andere kant moet zo'n Wiedemeijer (en zijn assistenten) gewoon echt wel minimaal aangesproken worden op zo'n blunder als die van zaterdag.
AZ had anders in ieder geval een hele grote kans op de gelijkmaker gehad en zeer waarschijnlijk waren er vervolgens ook twee rode kaarten minder gevallen.

'Wat gebeurd is, is gebeurd' is wel een enorme dooddoener in deze trouwens....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:18:08 #279
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_71559136
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:52 schreef Happel het volgende:

ja als je op deze manier gaat werken zal er nooit verbetering in komen...je kijkt niet altijd alleen naar de toekomst, er mag best reflectie zijn...Als de trein telkens 5minuten te laat komt zeg je toch ook niet "wat gebeurd is is gebeurd..." om vervolgens gewoon verder te gaan met de fouten.

en die reflectie heeft de nederlandse arbitrage na dit weekeinde zeker nodig. Menig wedstrijd is door dwalingen van de scheidsrechters op een andere manier verlopen, en ja dan mag je klagen. Misschien is het wel handig om gewoon de 4de official nu eindelijk eens in te schakelen met video beelden. De videobeelden zijn de enige echte neutrale supporters die tenminste alles kunnen zien, maar vertel dat maar aan de Fifa.
PSN: diTani
pi_71559261
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef RedemptioN het volgende:

De videobeelden zijn de enige echte neutrale supporters die tenminste alles kunnen zien, maar vertel dat maar aan de Fifa.
Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.
pi_71559887
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan zullen er wel plenty camera's bij moeten komen, want vandaag de dag mist de camera nog genoeg.
Ze zien in ieder geval meer dan dan de 4 die nu rond het veld staan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:51:32 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_71561763
Na 1 weekend alweer een hele rits aan arbitrale fouten. Begint weer goed
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:19:34 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71562490
Ongelofelijk inderdaad dramatisch.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71748878
Waren er in speelronde 2 nog enige dwalingen te zien?
pi_71750362
Scheidsrechter Jack van Hulten was Thijs Sluijter bij zijn rentree op de Nederlandse velden (afgelopen vrijdag bij Volendam - FC Den Bosch) in ieder geval goed gezind. Waar hij eerst een (al dan niet bewuste) elleboog op Nieuwendaal, die bloedend het veld af moest en na de wedstrijd moest braken vanwege zijn mogelijke hersenschudding, niet bestrafte. Liet hij ook later in de wedstrijd een doldrieste bodycheck zonder intentie om de bal te spelen onbestraft. Sluijter kreeg, net als Den Bosch speler Vorthoren, enkel geel voor wat duw en trekwerk dat na deze overtreding ontstond.
pi_71752151
Leuk verhaaltje Robbie.

Zelfs de commentator zei dat het een fair duel leek bij die hersenschudding, leek mij ook gewoon een onschuldige botsing.

En Sluiter kreeg geel voor die bodycheck, van Hulten pakte namelijk al een kaart voordat het opstootje begon.

Zou Caracciolo eigenlijk nog geschorst worden voor die klap/duw die hij Yildiz van achteren in het gezicht gaf?

Ik denk niet dat FCDB iets te klagen had over de scheidsrechter, of hap ik nu?

[ Bericht 9% gewijzigd door groenen op 10-08-2009 09:01:59 ]
- verwijderd door admin -
pi_71753371
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
Waren er in speelronde 2 nog enige dwalingen te zien?
Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71753400
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Scheidsrechter Jack van Hulten was Thijs Sluijter bij zijn rentree op de Nederlandse velden (afgelopen vrijdag bij Volendam - FC Den Bosch) in ieder geval goed gezind. Waar hij eerst een (al dan niet bewuste) elleboog op Nieuwendaal, die bloedend het veld af moest en na de wedstrijd moest braken vanwege zijn mogelijke hersenschudding, niet bestrafte. Liet hij ook later in de wedstrijd een doldrieste bodycheck zonder intentie om de bal te spelen onbestraft. Sluijter kreeg, net als Den Bosch speler Vorthoren, enkel geel voor wat duw en trekwerk dat na deze overtreding ontstond.
Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteert
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71755529
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik vond Kuipers gewoon erg slecht fluiten weer.
Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.
Dan heb ik het over het moment dat Kolk onderuit werd getrokken in het strafschopgebied.

Ook gaf die een gele kaart aan Verheagh die nergens op sloeg en had ie nog wel 1/2 gele kaarten aan feyenoorders kunnen geven voor overtredingen die aan onze zijde ook werden bestraft.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:02:41 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71756227
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Van Hulten is de grootste dwaas die op de Nederlandse velden fluit. Je zult mij zelden op scheidsrechters horen afgeven, maar wat die man presteert
Die keer met Boschker en Suarez

Idioot is dat inderdaad
pi_71756561
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Die keer met Boschker en Suarez

Idioot is dat inderdaad
Vooral dat ja. Man man man. Ik ben altijd rustig, maar toen werd ik echt even een paar minuten volledig gek.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:05:12 #292
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71760000
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige , zo had Vitesse weer een penalty moeten krijgen voor iemand gaat zeggen zet die geel zwarte bril af bij Studio Voetbal hadden ze het ook over terwijl het tijdens de samenvatting helemaal werd genegeerd een beetje vreemd.
Dan heb ik het over het moment dat Kolk onderuit werd getrokken in het strafschopgebied.

Ook gaf die een gele kaart aan Verheagh die nergens op sloeg en had ie nog wel 1/2 gele kaarten aan feyenoorders kunnen geven voor overtredingen die aan onze zijde ook werden bestraft.
Die penalty blijft héél twijfelachtig in mijn ogen hoor. Bahia lijkt wel de arm vast te hebben een tweetal seconde eerder, maar niet op een manier dat het Kolk zou beletten. Het was 80 % laten vallen tegenover 20 % overtreding.

Hij kan hem geven. Of niet.

Kolk gokte op een rode kaart en penalty, verkeerd gegokt.
pi_71888690
quote:
De graspollen waren hét bewijs: de overtreding van FC Den Bosch-speler Steef Nieuwendaal was buiten het strafschopgebied.

Toch wees arbiter Serdar Gözübüyük zonder te kijken naar de stip.
quote:
FC Den Bosch ging echter voor de winst, maar werd in de extra tijd door de scheidsrechter gepakt.
quote:
Er kwamen in een sportief duel ook acht gele kaarten aan te pas
quote:
Gözübüyük weigerde FC Den Bosch een strafschop te geven bij vermeend hands van Excelsior.
Van het Brabants Dagblad.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:58:35 #294
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71889157
de kleine kroonprins.
pi_71889492
kroonsultan in dit geval.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71902228
Die plag lag al los toen beide spelers nog gewoon stonden. Dat was eerder in de wedstrijd gebeurd.

Of het er nu wel of niet binnen was, weet ik niet. Durf ik ook niet te zeggen.

Die handsbal van Excelsior; ik kan begrijpen dat er geen penalty werd gegeven. Heb Gözübüyük best wat wedstrijdjes bij Jong Ajax zien fluiten. Lijkt me wel een goede scheidsrechter.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:11 #297
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71902294
mijn inziens was het er buiten..
pi_71902368
Er vol buiten hoor.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:46:18 #299
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71902408
tackelende speler lag ook nog gewoon buiten de lijn...
pi_71902453
Zou kunnen. Ik heb het niet goed gezien. Dat van die plag dan weer wel, maar ja.
Blijft overeind dat ik het best een goede scheids vind. Ook al maakt hij wel eens een fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')