Niet voor maar juist in die 4 potjes heeft Roda het laten liggen. Gezien die wedstrijden had Roda daar ook 12 ipv. 5 punten aan over kunnen (misschien zelfs moeten) houden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. maar in de wedstrijden voor die 4 potjes heb je het natuurlijk ook al lelijk laten liggen. Ik kan ook zo een paar arbitrale missers opnoemen waardoor wij hoger hadden moeten staan met Groningen, maar er zijn ook wel momenten waar we mazzel hebben gehad. Uiteindelijk nu achteraf gekeken, hebben we de huidige stand onszelf aangedaan door bijvoorbeeld dom te verliezen in onder andere Amsterdam en Eindhoven, waar het totaal niet nodig was.
En waarvoor had hij dan zijn 2de gele kaart moeten krijgen? Wat deed hij in jou ogen fout dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik oordeel nergens over Wijnaldum zijn 1e gele kaart, alleen over het feit dat hij een 2e had moeten krijgen. En dat was gewoon zo, ongeacht of zijn 1e terecht was of niet. Beter lezen
Verder had jij het er over dat Hofland geen rood had moeten krijgen
Opstootje met Hadouir, beide hadden geel moeten krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarvoor had hij dan zijn 2de gele kaart moeten krijgen? Wat deed hij in jou ogen fout dan?
Waarom zou je voor een opstootje geel moeten krijgen? Er gebeurt toch niks? En volgens mij wordt er ook niet gescholden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Opstootje met Hadouir, beide hadden geel moeten krijgen.
Dat moet je aan de mensen van de KNVB vragen die dat bedacht hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een opstootje geel moeten krijgen? Er gebeurt toch niks? En volgens mij wordt er ook niet gescholden.
Omdat dat de regels zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een opstootje geel moeten krijgen? Er gebeurt toch niks? En volgens mij wordt er ook niet gescholden.
Opstootje is geel. En hier ben je nog niet begonnen over Hofland, maar in andere topics wel, of is in dit topic je mening anders?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarvoor had hij dan zijn 2de gele kaart moeten krijgen? Wat deed hij in jou ogen fout dan?
En verder had ik het in deze discussie helemaal niet over Hofland geen rood had moeten krijgen. Beter lezen
Waarom haal je er dan dingen bij die ik hier net gezegd heb? Daarnaast is het ook totaal niet van belang in deze discussie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hier ben je nog niet begonnen over Hofland, maar in andere topics wel, of is in dit topic je mening anders?
Echt hequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Toch knap dat jullie er weer een verkapte Ajax-Feyenoord ruzie van weten te maken
Je hebt meerdere malen geroepen dat het geen rood was, of dat hier was of in een ander topic dat doet er niet toe. Het is wel van belang, jij probeert mij er van te overtuigen dat de 1e gele kaart van Wijnaldum geen geel was. Dat kan best , ik heb hem niet gezien, maar iemand die de elleboog van Hofland zelfs geen rood vond is dan toch moeilijk serieus meer te nemen als het om beslissingen van een scheidsrechter gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haal je er dan dingen bij die ik hier net gezegd heb? Daarnaast is het ook totaal niet van belang in deze discussie.
Maar ik ben het van je gewend als je een discussie niet kunt winnen. Vaak ga je er dan andere dingen bij halen om de aandacht van de daadwerkelijke discussie af te halen.
Is het nu een Ajax/Feyenoord discussie omdat wij beide voor 1 van de clubs zijn ? Wat een bullshit zeg, het woord Ajax is niet eens gevallen, het gaat puur om arbitrale beslissingenquote:
Wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? De naam van dit topic is: "Het grote scheidsrechterdwalingentopic". Als je dat over Hofland wilt besproken dan doe je dat maar in het Hofland of Feyenoordtopic. Het ging hier over of Roda de afgelopen tijd benadeeld is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt meerdere malen geroepen dat het geen rood was, of dat hier was of in een ander topic dat doet er niet toe. Het is wel van belang, jij probeert mij er van te overtuigen dat de 1e gele kaart van Wijnaldum geen geel was. Dat kan best , ik heb hem niet gezien, maar iemand die de elleboog van Hofland zelfs geen rood vond is dan toch moeilijk serieus meer te nemen als het om beslissingen van een scheidsrechter gaat.
Nee, het gaat erom dat jullie in elk relevant topic waar het over Ajax óf Feyenoord gaat, persoonlijke vetes gaan uitvechtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is het nu een Ajax/Feyenoord discussie omdat wij beide voor 1 van de clubs zijn ? Wat een bullshit zeg, het woord Ajax is niet eens gevallen, het gaat puur om arbitrale beslissingen
Waarbij jij er Roda momenten van Feijenoord - Roda bijhaalt maar er geen Feijenoord momenten van dat duel bijgehaald mogen worden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? De naam van dit topic is: "Het grote scheidsrechterdwalingentopic". Als je dat over Hofland wilt besproken dan doe je dat maar in het Hofland of Feyenoordtopic. Het ging hier over of Roda de afgelopen tijd benadeeld is.
2xquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef fanneke het volgende:
3. Geen pingel (was een 200% pingel) voor Vitesse.
+2quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:58 schreef Damzkieee het volgende:
Elleboogstootje van Rajkovic.
Pingel (2 keer zelfs) die niet wordt gegeven bij Heracles-AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |