Zen - Hairquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Penskuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit Dit filmpje heet? Is volgens mij wel vrij bekend maar heb werkelijk geen flauw idee hoe het heet!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Penskuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit Dit filmpje heet? Is volgens mij wel vrij bekend maar heb werkelijk geen flauw idee hoe het heet!
Parla et Pardoux - Libertequote:Op zondag 1 februari 2009 02:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een nummer, met een Franse titel volgens mij en de maker was ook Frans.
Er kwam geen tekst in voor, maar iedereen deed van: tu du du du du du enz.![]()
het nummer is best oud en je hoort de hele tijd hetzelfde stukje volgens mij
hele vage omschrijving maar als het lukt hoor ik 't graag
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Is het niet iets van Parla & Pardoux?
Heldenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik vrijdagavond om ongeveer 2130 op 538 hoorde. Het klinkt heel erg boyband-achtig en de laatste zin in het refrein is iets als 'Telling you what it's like' of 'Tell you what it's like'. Het is geen super-gay-boyband-slow-love-song overigens.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef jerver73 het volgende:
[..]
playlistje helpt misschien?
http://www.radio538.nl/web/show/id=48961
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:31 schreef Betamacx het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer, Ibiza/Café del Mar-stijl. In de clip zie je een kerel van een jaar of 40 in slow motion op het strand staan dansen. Plaatje is een jaar of 2/3 oud.
Had hem al een beetje gevonden, maar wat is ie fijn!quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Is het deze??![]()
The Supremes - Where Did Our Love Go
kijk nou komen we ergensquote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.
Hij heeft z'n antwoord al hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef jerver73 het volgende:
[..]
kijk nou komen we ergens
rene et gaston - vallee d l armes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef PDOA het volgende:
Dat nummer wat nu op radio 2 wordt gedraaid, wie is dat? Bevat de zin 'I'm gonna rain on your parade' en klinkt als een soul zangeres met veel strijkers en rockdrums.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:26 schreef outcast_within het volgende:
dat nummer met die clip waarin vrouwen met groot gereedschap bezig zijn. Zoals zo'n grote verticale drilboor.
Dat nummer met al borsten in die clip. De shirts hadden dan iets te maken met de tekst.
En zo'n nummer ongeveer dezelfde clip maar dan met webcam konten
En een nummer met een anime achtige clip met een vrouwelijk ninja oid die met platen hoofden eraf hakt. Do you believe in a god that sets you free or do you believe in me
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef gravis01 het volgende:
hallo allemaal!
ik zoek het volgende nummer:
het is een oud disco nummer met de tekst: dance, boogie woogie (of boogie) daaaance ... tu tu tu dance!
draaien ze regelmatig in coverbands
iemand die me kan helpen? het is een gekend nummer..
groeten,
jens
Tofquote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef gravis01 het volgende:
dank je ruud! tekst klopte dus niet, daarmee dat ik het nie vond!
grtz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |