Lees nou zelf eens wat er in de OP staat die je zojuist hebt geplaatst:quote:Op maandag 19 januari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, ik zoek de MP3 van Faulty Jeans: Say Hey. Ik wil er BEST VOOR BETALEN.
Ik zou niet weten waar ik nou muziek moet kopenEn zeker dit nummer is niet te vinden
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:55 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Als ik toch BETAAL voor muziek, is het dan WAREZ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lees nou zelf eens wat er in de OP staat die je zojuist hebt geplaatst:
[..]
Geen warez, maar dit topic is er niet voor bedoeld, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als ik toch BETAAL voor muziek, is het dan WAREZ?
Tering hee..
Het begon ook als 1 klein vraagje, maar inmiddels is het een big point geworden...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Geen warez, maar dit topic is er niet voor bedoeld, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpost.
De grap is nog dat je vraag hier best kan.. omdat je een nummer zoekt uit een filmpje van een site die 'faulty jeans' heet.. Eigenlijk zoek je dit lied uit (uit deze commercial):quote:Op maandag 19 januari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, ik zoek de MP3 van Faulty Jeans: Say Hey. Ik wil er BEST VOOR BETALEN.
Ik zou niet weten waar ik nou muziek moet kopenEn zeker dit nummer is niet te vinden
ik heb hem ook gehoord denk ik. Misschien kom ik er later nog op. Het onderliggende deuntje was volgens mij een jaren 90 nummer.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik hoorde m gister op TMF, een stem vervormd rap/zing nummer, nederlands, op een bekend trance/dance deuntje.. iemand een idee? Ik zat niet te kijken namelijk, ik luisterde alleen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik hoorde m gister op TMF, een stem vervormd rap/zing nummer, nederlands, op een bekend trance/dance deuntje.. iemand een idee? Ik zat niet te kijken namelijk, ik luisterde alleen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik heb hem ook gehoord denk ik. Misschien kom ik er later nog op. Het onderliggende deuntje was volgens mij een jaren 90 nummer.
Dat was m idd! thanksquote:
origineel van Kristine W - Feel What You Wantquote:
Zo slechtquote:
Inderdaad, tevens tvp!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
origineel van Kristine W - Feel What You Want
Many thank youquote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
De grap is nog dat je vraag hier best kan.. omdat je een nummer zoekt uit een filmpje van een site die 'faulty jeans' heet.. Eigenlijk zoek je dit lied uit (uit deze commercial):
Is een variant van dit nummer:
De nieuwe tekst schijnt speciaal voor de BP commercial te zijn geschreven.
Staat zelfs in de comments van het betreffende youtube filmpje..
Mag het topicnummer nog naar 256?quote:
Al gedaan, BX is zo snelquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag het topicnummer nog naar 256?
-edit- nvm
Of ik traagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |