Soms, met de nadruk op dat woord staat er MP ook iets te koop in de buurt waarvan je denkt: Hee dat is leuk en niet te duur.quote:
Ja en nee, ik wil soms de product willen zien voordat ik het koop!..quote:Op maandag 19 januari 2009 06:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Alles beter dan onnodig achter je PC vandaan komen om aankopen te doen.
Een x-aantal jaar geleden nog een keer aan gewaagd. Dan loop je dus in die stad met allerlei gezinnen en drukke kinderen om je heen. Dan kom je uiteindelijk bij de Mediamarkt om de tv te kopen.. Vervolgens begint een stagiair met een nerveus gesneden C&A pak een ingestudeerd en doorzichtig verkooppraatje tegen je aan te lullen.Direct of indirect tracht hij of een collega je ook nog een DVD-speler etc. aan te smeren.. Nee, doe mij maar online shoppen
Ophalen kan op MP wel en op Ebay bijna nooit.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:07 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja en nee, ik wil soms de product willen zien voordat ik het koop!..
Op Ebay hebben ze een feedback systeem waardoor je snel genoeg kunt zien of iemand eerlijke zaken met je doet.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:13 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ophalen kan op MP wel en op Ebay bijna nooit.
Dat FB systeem op Ebay werkt lekker wil je zeggen?quote:Op maandag 19 januari 2009 06:15 schreef Becel het volgende:
[..]
Op Ebay hebben ze een feedback systeem waardoor je snel genoeg kunt zien of iemand eerlijke zaken met je doet.
Als je louter positieve referenties ziet staan dan kun je min of meer van uitgaan dat je verkopende partij betrouwbaar is ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:16 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat FB systeem op Ebay werkt lekker wil je zeggen?
Dan wel, met 98% positief zit je al in de gevarenzone.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:48 schreef Becel het volgende:
[..]
Als je louter positieve referenties ziet staan dan kun je min of meer van uitgaan dat je verkopende partij betrouwbaar is ja.
Dat dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha als ik het zo snel lees word die wel erg vaak genaaid met zijn handeltjes, dan ligt het toch echt aan jezelf hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Welke shit?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:12 schreef bijdehand het volgende:
Hehehehe. Die shit met die NS kaarten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik moet nu helemaal huilen. Ik kook van woede, kan niet slapenStap maar naar de kantonrechter ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat zeg ik niet. Maar ik zou sommige mensen best af en toe het bloed onder de nagels vandaan willlen halen en willen confronteren met dr achterbakse gedrag. En als ik ze een oor kan aannaaien, alleen dan dubbel zo hard als ze mij dat proberen te doen, dan is dat op zich best leuk. Bedoel, beetje achterbaks mij aan het lijntje houden, ipv gewoon zeggen van 'sorry, kan ik er nog van afzien' maar ondertussen heb ik wel waardeverlies. (Ja, dure en net nieuwe telefoontjes dalen snel in waarde...) Beetje netjes tegen elkaar blijven mag best. Niets mis mee. Maar nee, tokkie-gedrag moet je belonen zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef Becel het volgende:
[..]
Dat dus.
En aangezien hij hier op FOK! ook de nodige handeltjes heeft lopen is het goed dat mensen weten wat voor prutser deze user is.
Hij gaat voor een paar euro naar de kantonrechter (zegt tie)
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:08 schreef Becel het volgende:
[..]
Stap maar naar de kantonrechter ofzo
Als je eerst aangeeft op zoek te zijn naar NS dagkaarten en later ga je ze (met winst) door verkopen ben je toch een handelaartje ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:11 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar ik zou sommige mensen best af en toe het bloed onder de nagels vandaan willlen halen en willen confronteren met dr achterbakse gedrag. En als ik ze een oor kan aannaaien, alleen dan dubbel zo hard als ze mij dat proberen te doen, dan is dat op zich best leuk. Bedoel, beetje achterbaks mij aan het lijntje houden, ipv gewoon zeggen van 'sorry, kan ik er nog van afzien' maar ondertussen heb ik wel waardeverlies. (Ja, dure en net nieuwe telefoontjes dalen snel in waarde...) Beetje netjes tegen elkaar blijven mag best. Niets mis mee. Maar nee, tokkie-gedrag moet je belonen zeker?
En, oh, wat heb ik veel handeltjes lopen. Ik zou je willen aanraden nog even de genoemde NS topics door te lezen.
Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro plus nog wat extra's opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef ruud.nl het volgende:
Je vergeet deze serie nog TS:
Zou het? Ben ik genaaid?
Overboeking gemaakt: storneren mogelijk
Wat kun je met het IP van een oplichter?
Opgelicht :(
Achter adresgegevens van een rekeningnummer komen.
En dat alles vanwege een aankoop twv ¤ 3,-
Pseudologia phantastica, (Grieks: pseudo = vals, logos = spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica phantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:24 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.
Maar goed, ik kan meer vertellen, maar dat ga ik lekker niet doen
Weet je waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:24 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ja, dat is nog wel het meest ziekelijke. Dat je voor bedragen van 3 euro opgelicht wordt. Maar goed, dat pleuriswijf (oh nee, het was een man die zich voordeed als een ander om die in een kwaad daglicht te stellen ofzo) heeft het geweten want ik heb het geval weten te achterhalen en heeft zich toch echt mogen verantwoorden. Ook tegenover zn dochter, wiens rekening ie dus ook fijn even misbruikte.
Maar goed, ik kan meer vertellen, maar dat ga ik lekker niet doen
Droplul,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:20 schreef Becel het volgende:
[..]
Als je eerst aangeeft op zoek te zijn naar NS dagkaarten en later ga je ze (met winst) door verkopen ben je toch een handelaartje ?
Dan hebben we het niet over je Digitenne kastjes enz
Who cares verder . Al handel je in gevulde koeken![]()
Punt is gewoon dat je blijkbaar je zaakjes niet goed op orde hebt gezien de vele topics waarin vanalles mis gaat (natuurlijk ligt dat nooit aan jou ook)![]()
Daarom leek het me vooral praktisch om mensen te waarschuwen , en gezien de reacties is het meerdere mensen opgevallen.
Straks weer een hok met ruzie als er iets verkeerd loopt snap je?
Voel je niet aangevallen op persoonlijk vlak , het enigste dat ik (en een aantal met mij) hebben kunnen constateren dat zaken doen niet jou ding is. No offence verder![]()
nachtdier2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:32 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Droplul,
Lees die topics nog eens door? Graag even jouw winstberekeningen en defenitie van handel en winst betreffende de NS-kaartjes. De enige winst die ik namelijk kan ontdekken is de winst van de koper als ik ze verkocht.
Als je een beetje populair wilt gaan doen, moet je het wel goed doen. Niet dom gaan lullen. Laat dan maar aan politici over ofzo.
groet,
Nachtdier
Ik lever keurig mijn dingen, kom mn beloftes na. Heb heel af en toe gelazer, maar nooit erg. Dit is de eerste keer dat een zending van mij kwijtgeraakt is of in ieder geval niet te traceren is. Een zending naar Duitsland met een waarde van 150 euro. En als je dan verder leest, dan zie je dat ik dat ook goed wil oplossen, ook als kost het mij dus 150 euro in het ergste geval. Alleen dat topic haal je er dus net niet bij. Zie je ook mn gedachtengangen over handelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:31 schreef Becel het volgende:
[..]
Weet je waarom?
Ik was op zoek naar een Digitenne kastje (no joke) en wilde je een PM sturen . Maar toen zag ik die topics waar van alles mis ging en dacht ik laat maar zitten.
Ik doe al jaren zaken via internet (zowel Ebay als Speurders) daarnaast heb ik een eigen webwinkel in parfumerie artikelen .
Na 900 + zendingen slechts 2 x gehad dat het produkt niet of beschadigd bij de klant aankwam.
Dit is netjes opgelost en verder eigenlijk het vermelden niet waard.
Maar jij hebt niet één keer niet 10 x maar zeker wel een keer of 20 gelazer als je zaken doet.
Dan doe je toch iets niet goed gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |