Totdat je gestopt bent met roken, dan ben je weer verslaafd aan het anti-depressivumquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
Ik vind t nieuwe Luxor toch ook een enorm mooi theater, maar tis modern en niet vergelijken met zo'n oud historisch theater als Carré.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een goede maandag![]()
Gisteravond naar Les Miserables in Carré geweest, het was geweldig!
Als Rotterdamse hoor ik het niet te zeggen, maar wat een mooi theather is Carré, daar kan het Nieuwe Luxor niet aan tippen.
Ze geven tegenwoordig overal de happy pil voor geleuf ikquote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
En ik heb net de huisarts gebeld voor goede pillen om te stoppen met roken. Hoe depressief kan je zijn!![]()
Máár het is een antidepressivum dus misschien knap ik er wel van op.
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme. Welke idioot zet nu midden in een looppad een karretje neer? Waar ik in het pikkedonker over struikel en languit op mijn bek val. Fijn. Alle koffie over de grond en -vraag me niet hoe- over mijn rug.
Vandaag gaat 't 'm niet worden, dat is duidelijk.
Alleen of met z'n twee?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:16 schreef versabommie het volgende:
dit is zeker niet de tijd om jolig te gaan vertellen dat ik nog twee weken lui doch doorbetaald thuis zit he?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
ach waarom niet ...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw joligheid gepaard gaat met een death wish ...
Dankjequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Met de beste wensen voor je huwelijk ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |