De decibels worden beperkt om gehoorschade te voorkomen. Geluidsoverlast in de wijde omtrek is een tweede, andere vorm van overlast. Indirect is het ook schadelijk omdat het een slechte nachtrust veroorzaakt, maar dat is wat ver gezocht en een concert is op een en dezelfde plek waarschijnlijk niet een gebeurtenis die dagelijks plaatsvindt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Oke, maar de decibels worden beperkt zodat het concert niet in een omtrek van 10 kilometer ook nog te horen is.
Overlast in kroegen is van een andere orde, dus niet echt vergelijkbaar. Even los van de vraag of roken ook een overlast is.
Anyway, ik ga nu de kroeg in, kroegentocht hier in de stad, vriend van me moet spelen. Hopelijk met een peuk erbij.
Dat "argument" van je is al diverse malen onderuitgehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een gelul, ik bepaal zelf wel of ik gehoorschade wil oplopen.
Dan mag je me dat laten zien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat "argument" van je is al diverse malen onderuitgehaald.
De vorige topics. Jij bepaalt dat soort dingen niet. Helemaal niet als jouw vrijheid overlast oplevert voor andere mensen. Maar goed, jij bent asociaal en een Tokkie, dus ik vermoed dat je dit niet begrijpt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je me dat laten zien.
Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vorige topics. Jij bepaalt dat soort dingen niet.
Een aantal van die zaken zijn zelfs al verboden. Je praat dus gewoon poep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.
Jij kiest er vervolgens zelf voor om daar last van te hebben, maar verbieden kan je het niet.
Dat ze verboden zijn betekend helemaal niets. Het blijven persoonlijke beslissingen waar niemand anders iets over te zeggen heeft. Het feit dat mensen massaal (illegale) drugs gebruiken bewijst dat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een aantal van die zaken zijn zelfs al verboden. Je praat dus gewoon poep.
Het betekent dat je je aan dat verbod te houden hebt, anders loop je kans om tegen een verbaal op te lopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ze verboden zijn betekend helemaal niets. Het blijven persoonlijke beslissingen waar niemand anders iets over te zeggen heeft. Het feit dat mensen massaal (illegale) drugs gebruiken bewijst dat.
En dat mag je ook zelf weten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een gelul, ik bepaal zelf wel of ik gehoorschade wil oplopen.
Nou, ik wacht nog steeds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het betekent dat je je aan dat verbod te houden hebt, anders loop je kans om tegen een verbaal op te lopen.
Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?quote:Waaruit blijkt dat mensen massaal illegale drugs gebruiken?
Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:
Mijn persoonlijke keuze is om jou een gebroken neus te slaan.
Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat mag je ook zelf weten.
En je mag jezelf ook doodroken. Ik denk niet dat er iemand is die daar bezwaar tegen heeft, denk jij wel?
Serieus. Zou iemand dat erg vinden?
Maar je mag er anderen niet onnodig mee lastigvallen.
Eigenlijk is het allemaal zo simpel.
Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.
Jij kiest er vervolgens zelf voor om daar last van te hebben, maar verbieden kan je het niet.
Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus. Dat jij er last van hebt is jouw keuze, net zoals het mijn keuze zou zijn volgens jou als ik last zou hebben van jouw sigarettenrook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog steeds.
[..]
Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?
[..]
Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?
Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.quote:Volgens mij heb jij wat moeite met het verschil tussen jouw persoonlijke vrijheid en de rechten van anderen.
Het egoïsme van rokers is al eens eerder aangestipt hier, maar jij maakt het wel erg bont.
Voor zover ik weet mag dat best, als het maar geen werkplek is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.
Dat is geen persoonlijke keuze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus.
Volgens jouw redenatie is het jouw recht op zelfmoord en jouw recht om te kiezen op welke manier je dat ten uitvoer wilt brengen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?![]()
[..]
Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.
Jawel hoor. Kijk eens:quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen persoonlijke keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |