abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65297930
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:37 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Oke, maar de decibels worden beperkt zodat het concert niet in een omtrek van 10 kilometer ook nog te horen is.
Overlast in kroegen is van een andere orde, dus niet echt vergelijkbaar. Even los van de vraag of roken ook een overlast is.

Anyway, ik ga nu de kroeg in, kroegentocht hier in de stad, vriend van me moet spelen. Hopelijk met een peuk erbij.
De decibels worden beperkt om gehoorschade te voorkomen. Geluidsoverlast in de wijde omtrek is een tweede, andere vorm van overlast. Indirect is het ook schadelijk omdat het een slechte nachtrust veroorzaakt, maar dat is wat ver gezocht en een concert is op een en dezelfde plek waarschijnlijk niet een gebeurtenis die dagelijks plaatsvindt.

Sigarettenrook is schadelijk, mensen met bepaalde gezondheidsproblemen krijgen te kampen met klachten in ruimtes waar wordt gerookt en roken geeft ook stankoverlast. Kortom: ik heb wel begrip voor het verbod.
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:56:16 #242
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65298403
Wat een gelul, ik bepaal zelf wel of ik gehoorschade wil oplopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_65298599
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat "argument" van je is al diverse malen onderuitgehaald.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:02:14 #244
pi_65298641
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat "argument" van je is al diverse malen onderuitgehaald.
Dan mag je me dat laten zien.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_65298742
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan mag je me dat laten zien.
De vorige topics. Jij bepaalt dat soort dingen niet. Helemaal niet als jouw vrijheid overlast oplevert voor andere mensen. Maar goed, jij bent asociaal en een Tokkie, dus ik vermoed dat je dit niet begrijpt.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:11:08 #246
pi_65299029
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

De vorige topics. Jij bepaalt dat soort dingen niet.
Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.

Jij kiest er vervolgens zelf voor om daar last van te hebben, maar verbieden kan je het niet.
pi_65299125
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.

Jij kiest er vervolgens zelf voor om daar last van te hebben, maar verbieden kan je het niet.
Een aantal van die zaken zijn zelfs al verboden. Je praat dus gewoon poep.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:21:01 #248
pi_65299363
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een aantal van die zaken zijn zelfs al verboden. Je praat dus gewoon poep.
Dat ze verboden zijn betekend helemaal niets. Het blijven persoonlijke beslissingen waar niemand anders iets over te zeggen heeft. Het feit dat mensen massaal (illegale) drugs gebruiken bewijst dat.
pi_65299401
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat ze verboden zijn betekend helemaal niets. Het blijven persoonlijke beslissingen waar niemand anders iets over te zeggen heeft. Het feit dat mensen massaal (illegale) drugs gebruiken bewijst dat.
Het betekent dat je je aan dat verbod te houden hebt, anders loop je kans om tegen een verbaal op te lopen.

Waaruit blijkt dat mensen massaal illegale drugs gebruiken?
pi_65299420
Mijn persoonlijke keuze is om jou een gebroken neus te slaan. Dat dat voor jouw overlast is, is jouw keuze. Mijn persoonlijke keuze heb jij niets mee te maken.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:26:04 #251
242 Pinball
Electric Monk
pi_65299557
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat mag je ook zelf weten.
En je mag jezelf ook doodroken. Ik denk niet dat er iemand is die daar bezwaar tegen heeft, denk jij wel?
Serieus. Zou iemand dat erg vinden?

Maar je mag er anderen niet onnodig mee lastigvallen.
Eigenlijk is het allemaal zo simpel.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:39:43 #252
pi_65300050
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het betekent dat je je aan dat verbod te houden hebt, anders loop je kans om tegen een verbaal op te lopen.
Nou, ik wacht nog steeds.
quote:
Waaruit blijkt dat mensen massaal illegale drugs gebruiken?
Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:
Mijn persoonlijke keuze is om jou een gebroken neus te slaan.
Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:41:48 #253
pi_65300138
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef Pinball het volgende:

[..]

En dat mag je ook zelf weten.
En je mag jezelf ook doodroken. Ik denk niet dat er iemand is die daar bezwaar tegen heeft, denk jij wel?
Serieus. Zou iemand dat erg vinden?

Maar je mag er anderen niet onnodig mee lastigvallen.
Eigenlijk is het allemaal zo simpel.
Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:42:20 #254
242 Pinball
Electric Monk
pi_65300168
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?

Volgens mij heb jij wat moeite met het verschil tussen jouw persoonlijke vrijheid en de rechten van anderen.
Het egoïsme van rokers is al eens eerder aangestipt hier, maar jij maakt het wel erg bont.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_65300178
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, ik wacht nog steeds.
[..]

Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?
[..]

Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.
Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus. Dat jij er last van hebt is jouw keuze, net zoals het mijn keuze zou zijn volgens jou als ik last zou hebben van jouw sigarettenrook.

Niet aan een paar 100 junks nee, maar ook niet aan 5 miljard junks. Dus, held. Kom eens met bewijzen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:46:05 #256
pi_65300313
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?
quote:
Volgens mij heb jij wat moeite met het verschil tussen jouw persoonlijke vrijheid en de rechten van anderen.
Het egoïsme van rokers is al eens eerder aangestipt hier, maar jij maakt het wel erg bont.
Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:46:10 #257
242 Pinball
Electric Monk
pi_65300320
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.
Voor zover ik weet mag dat best, als het maar geen werkplek is.
Als jij thuis met je eventuele vrienden wilt roken en er een biertje bij wilt drinken houdt niemand je tegen.
Nou ja, je moeder misschien.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:46:52 #258
pi_65300352
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus.
Dat is geen persoonlijke keuze.
pi_65300373
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?
[..]

Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.
Volgens jouw redenatie is het jouw recht op zelfmoord en jouw recht om te kiezen op welke manier je dat ten uitvoer wilt brengen.

Je bent gewoon volkomen asociaal trouwens.
pi_65300450
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is geen persoonlijke keuze.
Jawel hoor. Kijk eens:

Ik maak de keuze om jou op je bek te slaan. Jij hebt er last van. Lekker boeiend, overlast is een keuze,
Jij maakt de keuze een sigaret op te steken. Iemand heeft er last van. Lekker boeiend, overlast is een keuze.

Exact hetzelfde. Maar goed, je reacties geven al aan dat je het er niet mee eens bent. Behalve dat dat precies het punt is, haal je hiermee ook eigenhandig je eigen pseudo-argumentatie volledig onderuit.

Volgende keer beter, n00b.

Oh ja,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')