En dat mag je ook zelf weten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een gelul, ik bepaal zelf wel of ik gehoorschade wil oplopen.
Nou, ik wacht nog steeds.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het betekent dat je je aan dat verbod te houden hebt, anders loop je kans om tegen een verbaal op te lopen.
Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?quote:Waaruit blijkt dat mensen massaal illegale drugs gebruiken?
Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef Halcon het volgende:
Mijn persoonlijke keuze is om jou een gebroken neus te slaan.
Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat mag je ook zelf weten.
En je mag jezelf ook doodroken. Ik denk niet dat er iemand is die daar bezwaar tegen heeft, denk jij wel?
Serieus. Zou iemand dat erg vinden?
Maar je mag er anderen niet onnodig mee lastigvallen.
Eigenlijk is het allemaal zo simpel.
Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat bepaal ik juist wel. Ik bepaal helemaal zelf wat ik met mezelf doe. Harde muziek, drugs sex, zelfmoord, allemaal persoonlijke beslissingen waar jij of een overheid geen invloed op hebben. Daar helpt geen wet tegen.
Jij kiest er vervolgens zelf voor om daar last van te hebben, maar verbieden kan je het niet.
Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus. Dat jij er last van hebt is jouw keuze, net zoals het mijn keuze zou zijn volgens jou als ik last zou hebben van jouw sigarettenrook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, ik wacht nog steeds.
[..]
Sjezus, jij bent echt wereld vreemd, niet? Denk je dat een miljardenimperium als het Medallin kartel geld verdient aan een paar 100 junks?
[..]
Het zou een persoonlijke keuze zijn als je jezelf op je neus zou slaan, discussie-n00b.
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus als jij met je recht op zelfmoord voor de trein springt kiest de machinist er zelf voor om daar last van te hebben?
Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.quote:Volgens mij heb jij wat moeite met het verschil tussen jouw persoonlijke vrijheid en de rechten van anderen.
Het egoïsme van rokers is al eens eerder aangestipt hier, maar jij maakt het wel erg bont.
Voor zover ik weet mag dat best, als het maar geen werkplek is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd, als rokers gezamenlijk een club oprichten om te roken en een biertje.. oh nee. Dat mag niet. Het is dus niet zo simpel. Blijkbaar mogen rokers er ook niet voor kiezen om anderen NIET lastig te vallen.
Dat is geen persoonlijke keuze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent hier de n00b. Ik sla jou op je neus.
Volgens jouw redenatie is het jouw recht op zelfmoord en jouw recht om te kiezen op welke manier je dat ten uitvoer wilt brengen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?![]()
[..]
Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.
Jawel hoor. Kijk eens:quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen persoonlijke keuze.
Vrijwilligers mocht ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag dat best, als het maar geen werkplek is.
Zuipketenquote:Als jij thuis met je eventuele vrienden wilt roken en er een biertje bij wilt drinken houdt niemand je tegen.
Dat was maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet persé voor de trein te springen?![]()
Nee. Maar als het overlast veroorzaakt, perkt dat vaak jouw vrijheid in, of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Nee, jij gooit mijn persoonlijke keuze meteen bij iemand anders op het bord om net te doen of mijn persoonlijke keuze altijd overlast veroorzaakt.
Het heet niet voor niets vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijwilligers mocht ook niet.
Leef je uit.quote:[..]
Zuipketen
Alleen in jouw kromme wereld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is het jouw recht op zelfmoord en jouw recht om te kiezen op welke manier je dat ten uitvoer wilt brengen.
Jij bent een achterlijke verbodsgek.quote:Je bent gewoon volkomen asociaal trouwens.
Bedankt voor de bevestiging dat jouw redenatie inderdaad zo krom als een hoepel is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen in jouw kromme wereld.
[..]
Jij bent een achterlijke verbodsgek.
Slecht voorbeeld dus.quote:
Als je een groot bord aan de gevel hangt met "ROOKKROEG" hoe kan je dan als anti-roker met goed fatsoen naar binnen stappen om over overlast te klagen?quote:Nee. Maar als het overlast veroorzaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging dat het rookverbod in de horeca inderdaad zo krom als een hoepel is.
Nee, flapdrol, dat was een perfect voorbeeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld dus.
[..]
Niemand heeft last van rook in een explicite rookkroeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, flapdrol, dat was een perfect voorbeeld.![]()
Jij mag zelfmoord plegen wat je wilt, maar zonder dat anderen er last van hebben.
Iedereen heeft last van rook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niemand heeft last van rook in een explicite rookkroeg.
Ik kan je verzekeren dat rokers geen last hebben van tabaksrook.quote:
damn die moet echt hulp zoekenquote:Ingediend door Dinie op wo, 21/01/2009 - 22:59.
Wat ik erg mis zijn de feesten. Ik was vorig jaar op een bruiloft en heb alles wat er binnen gebeurde niet mee kunnen maken omdat ik de hele tijd buiten heb gezeten. Toen heb ik mij voorgenomen nergens meer naar toe te gaan als er met mij als roker geen rekening gehouden wordt.
quote:Ingediend door kees op wo, 21/01/2009 - 23:45.
Die mensen die hier een beetje zitten te leedvermaken, zoals Joepie en Mickey moeten wel een heel droevig leven hebben.
Sinds er in de sportschool niet meer gerookt kan worden sport ik niet meer.
Sinds er op het werk niet meer gerookt kan worden, werk ik alleen nog maar in mijn eigen bedrijfje: dat kost me de helft van mijn inkomen.
En sinds er in de horeca niet meer gerookt kan worden ben ik niet meer uit eten geweest en ook niet meer naar een cafe.
Waar ik niet welkom ben (gewoon rokend dus) kom ik niet.
Inderdaad. Ik kan niet zonder sigaret. En dat wil ik ook niet.
En hoe harder er gedramd, getreiterd en gediscrimineerd wordt, hoe zekerder ik ben dat ze pas op mijn zerk kunnen melden dat ik eindelijk gestopt ben.
Ik rook. Wie dat niet bevalt kan doodvallen.
Ondanks de voortdurende verzuring van mijn eigen leven gun ik hoerenlopers hun temeier, vetkleppen hun ranzige vreten en paddoliefhebbers moeten wat mij betreft fijn van hun vergifitgingsverschijnselen kunnen genieten. Religieus gehandicapten gun ik hun tsjesis of whatever van ganser harte.
Zelfs anti rokers gun ik hun zuurpruimensoos. En van hun lange, gezonde en saaie leven mogen ze van mij welverdiend genieten.
Wat voor zieke vrucht moet je dan wezen om rokers dan een beetje de les te gaan zitten lezen en leedvermakende opmerkingen te gaan maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |