quote:Op maandag 19 januari 2009 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in Roosendaal hebben we bij de Beeklaan het Sterrebos liggen, de gehandicaptenwoningen bij ons
Nee, in bergen ga ik naar het lievensberg, verder ken ik daar niets.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Die omgeving heeft echt zoveel GGZ niet normaal. In bergen zit vrede rust ken je dat?
Tsss. ONZ...quote:
ze zag der echt niet minderjarig uitquote:Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
Zo reportage gekeken. Ik wist alles al
. Maar goed sommige beelden waren wel leuk en het commentaar van mensen die erbij betrokken waren
.
ik zie geen applequote:Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/apple-chicks-606
Apple kan wel leuk zijn.
Das het ziekenhuis toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, in bergen ga ik naar het lievensberg, verder ken ik daar niets.
Nee viel wel mee he. En dat stukje over dat ze zo vocaal was tijdens de seksquote:Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
ze zag der echt niet minderjarig uit![]()
DADELIJK IS BT OOK MAAR 12 OFZO EN ZIJN WE ALLEMAAL PEDO:S
daar heeft mijn opa een tijd gezetenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Die omgeving heeft echt zoveel GGZ niet normaal. In bergen zit vrede rust ken je dat?
ben jij ook zo vocaalquote:Op maandag 19 januari 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee viel wel mee he. En dat stukje over dat ze zo vocaal was tijdens de seks.
Dat zijn geen apples maar meloenenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/apple-chicks-606
Apple kan wel leuk zijn.
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
daar heeft mijn opa een tijd gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Truste Roosendalerquote:Op maandag 19 januari 2009 00:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga maar weer eens pogen te slapen. Tot ooit.
Subtiel weerquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:14 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Het zit in de familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, nee, verzorgingstehuis, dacht dat het zo heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Nu heet het geloof ik GGZWNB ofzo. En dat is geen grap.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, nee, verzorgingstehuis, dacht dat het zo heette
Als het miezert ipv regent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Hè fuckie manquote:Op maandag 19 januari 2009 00:15 schreef Marurk het volgende:
F*ckzooiNu nog maar even gauw m'n opdracht voor morgen in mekaar flansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |