goh intresant das trouwens de achteruit licht en dat mag wit zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
Het achterlicht van je Clio mist een stukje.
roest? heb ik niequote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef powerflux het volgende:
wow.. hoe kan dat ding APK hebben? beetje roest bij een achterspatbord was bij ons alweer afkeuren (vrij snel gefixed overigens)..
veel succes, auto-sleutelen is vet.
restaureren komt er nooit meer in! heb ik gedaan met me mercedes en heb er grote spijt van.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef tevebe het volgende:
Wat een grafbak. Succes met het restaureren.
heb je de linker nog niet gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Toegegeven.....het straalt iets uit
Maar de onderkant van de recherdeur is echt een ramp..... daar moet echt ff een strip opgelast worden.
quote:
nbij mij mogen de losse onderdelen roesten (dus de deuren, spatborden enz)quote:Op maandag 19 januari 2009 12:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
lijkt me nogal wiedes als je daar nog geen foto's van hebt.
Nee, ratlook prima, maar de boel hopeloos laten wegroesten gaat er bij mij niet in, borsteltje/rollertje gaat dat dan echt wel worden, aangezien ik toch lak aan lak heb.
Nog interesse in een doorgerotte vooras?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef T42 het volgende:
[..]
nbij mij mogen de losse onderdelen roesten (dus de deuren, spatborden enz)
maare foto van 2 jaar geleden
http://www.groenekever.nl/kever/IMG_2320_800x600.jpg
nope das apk afkeurquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog interesse in een doorgerotte vooras?.
Ja, die afkeur wist ik. Daar is die op afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef T42 het volgende:
[..]
nope das apk afkeur
heb dit ook nog liggen: http://www.groenekever.nl/fotos/opgraving/index.php?pagina=fotos
ik heb redelijk wat voorraad gebruikte spullenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, die afkeur wist ik. Daar is die op afgekeurd.
Waar haal jij je onderdelen vandaan? Als ik iets nodig heb, kan ik je gewoon mailen met de vraag of je het toevallig hebt of weet waar je het kan krijgen? Paruzzi is leuk, maar soms ook erg duur.
Yep, en aan jou auto te zien jij ook..?quote:
Van de 924? Vind zel wel passen onder je autoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef T42 het volgende:
krijg deze uit zwitserlandvan een porsche, kijken of ik ze op me kever geplakt krijg
[ link | afbeelding ]
geen idee volgens mij zo'n vw/porsche geval met een 1,7 type 4 motorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Van de 924? Vind zel wel passen onder je auto
tnx ombouwen naar schakel gaat een 350 euro kosten in overloon en 700 in sommerenquote:
Kan je dat zelf niet dan..?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:48 schreef T42 het volgende:
[..]
tnx ombouwen naar schakel gaat een 350 euro kosten in overloon en 700 in sommeren
zonder spullen dan. moet nog zoekken.
ook heb ik plaatwerk al gevonden voor de bodem nu nog kijken wat liften strax nog meer aan licht brengt
In wat voor staat is dat blok dan? Bij mijn kevergarage betaal ik 2000 euro voor een compleet gereviseerd Keverblok.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet dan..?
Zo moeilijk kan het zeker niet zijn toch? 2 nieuwe pedalen, een ander pook, schakelstangen, koppelingskabel en je bent klaar.
uiteraard moet je ook een versnellingsbak hebben, een ander vliegwiel, en een complete koppelingsset.
Als ik al een complete blok van een kevert/T2 busje voor 20 euro kan kopen, denk ik dat een versnellingsbak niet veel daarboven ligt..![]()
Ik denk dat je met alles bij elkaar max. 100 euri kwijt bent.(spullen v.d. sloop dan!)
Eentje die lang is stilgestaan zonder kabelboom en zonder bak of startmotor..quote:Op zondag 25 januari 2009 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In wat voor staat is dat blok dan? Bij mijn kevergarage betaal ik 2000 euro voor een compleet gereviseerd Keverblok.
Lees mijn vorige postquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
Wat moet er veranderd worden dan allemaal voor die ombouw?
1) Je hebt een koppelingspedaal nodig
2) een andere bak
en verder? Of is het chassis van een automaat ook fysiek anders dan van een handmatige bak?
tis niet zo makkelijk hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet dan..?
Zo moeilijk kan het zeker niet zijn toch? 2 nieuwe pedalen, een ander pook, schakelstangen, koppelingskabel en je bent klaar.
uiteraard moet je ook een versnellingsbak hebben, een ander vliegwiel, en een complete koppelingsset.
Als ik al een complete blok van een kevert/T2 busje voor 20 euro kan kopen, denk ik dat een versnellingsbak niet veel daarboven ligt..![]()
Ik denk dat je met alles bij elkaar max. 100 euri kwijt bent.(spullen v.d. sloop dan!)
jep heeft IRS achterbrug en dus betere wegliggingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
Wat moet er veranderd worden dan allemaal voor die ombouw?
1) Je hebt een koppelingspedaal nodig
2) een andere bak
en verder? Of is het chassis van een automaat ook fysiek anders dan van een handmatige bak?
blok dat lang stil staat heeft een revisie nodigquote:Op zondag 25 januari 2009 16:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eentje die lang is stilgestaan zonder kabelboom en zonder bak of startmotor..
Alleen heb ik geen vervoer om het op te halenAnders wou ik een kart of een buggy maken en hem daarop monteren
![]()
[..]
Lees mijn vorige post![]()
Je hebt nodig:
2 pedalen, rem pedaal en koppelingspedaal,
Een ander pook,
Schakelstangen,
Koppelingskabel of hydraulisch leiding,
Complete koppelingsset, drukgroep, druklagers en koppeling himself,
Vliegwiel van handgeschakeld,
Misschien zelfs ander startmotor (niet zeker),
Andere aandrijfassen,
Een handgeschakeldbak.
Nog wat kleinigheden..
500 tot 900quote:Op zondag 25 januari 2009 16:20 schreef T42 het volgende:
[..]
tis niet zo makkelijk hooren er zit nu een blok ik van 100 euro die heeft het 700km gedaan
ander blok heb ik al 1 op het oog
er moet een speciale versnellings bak in die niet goedkoop zijn (ik heb een IRS achter ophanging)
en zelf ga ik dat niet proberen krijg nu al boutjes niet los. ook moet de bodem er onderuit voor lassen.
[..]
jep heeft IRS achterbrug en dus betere wegligging
en bak is ineens 500 tot 900 euro plaats van 100
okeey nog een pogingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
500 tot 900![]()
Vriend van me heeft een Golf IV 1.6SR met kapotte bak, prijzen beginnen bij 500 en gaan tot 1100![]()
En jij hebt een auto uit 1642Ga na de eerste beste sloop ofzo, kun je in kilo's kopen
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef T42 het volgende:
[..]
okeey nog een poging
LEES: IRS ophanging dit is een ander ophanging dan een gewone kevert
van mijn jetta kocht ik ook bakken voor 50 euro.
en gewone keverbak is ook 100 euro jah maar die past er niet in. (die liggen er genoeg)
en ik wil geen onbekende sloop bak maar 1 die 100% goed is
heb onderdelen gevonden moet nog prijsje krijgenquote:
Precies, of je zet er een langere 5e versnelling in, of bouwt er een overdrive in?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:00 schreef T42 het volgende:
[..]
heb onderdelen gevonden moet nog prijsje krijgen
komt een korte bak in (die had hij alleen liggen voor irs nu)
dan trekt hij wel sneller op maar is de top lager. (toch veel leuker bij stoplicht)
neej word nix aan verbouwd en overdrive kan ik er nie ik kwijtquote:Op zondag 25 januari 2009 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Precies, of je zet er een langere 5e versnelling in, of bouwt er een overdrive in?
Is dat de reden waarom je een handbak monteerd..??quote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef T42 het volgende:
[..]
neej word nix aan verbouwd en overdrive kan ik er nie ik kwijt
er staat op mp een omgebouwde keverbak die tot 500pk afkan 5000 euro
ik vind strax 60/65pk al genoeg en 5e versnelling is niet nodig want hang hem toch aan de trekhaak
deze automaat kan ik wel slepenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je een handbak monteerd..??![]()
Omdat je een automaat niet kunt slepen..??![]()
En waarom maar 65 paardjes..?? Je auto hoort er juist langzaam qua uiterlijk maar snel @ stoplichtjes te zijn
Is dat een speciale stang om te trekken? Ik heb die nog nooit gezienquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef T42 het volgende:
[..]
deze automaat kan ik wel slependoe ik ook al vaak
rede ombouwen is dat automaat onderdelen slecht aan te komen zijn.
een nieuwe koppelingsplaat was al 400 euro![]()
heb er nog 1100 euro ingestoken vorig jaar en dat was dus zonde van me geld.
bak is nu wel goed dus hoop ik die nog te verkopen.
waarom maar 65 paardjes nou had er 44 (wat al veel is) ben toen naar 50 gegaan.
kan handig voor zelfde geld een alfa/subaru of golf blok kopen met 110pk ofzo.
maar dat vind ik niks dat zijn waterkokers ik wil een luchtgekoeldeboxer rijden.
en ben nie zo rijk dat ik een splinternieuwe 2,7 kan kopen
heb nog een kever project staan voor hierna misschien zet ik daar meer motor in.
slepen naar meetings:
[ afbeelding ]
bedoeling is dat hij strax acher een T3 camper hangtquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom sleep je hem eigelijk naar meetings![]()
Rijden is toch veel leuker![]()
En een luchtgekoelde porsch blok is ook een beetje te duur he..??
jah speciale stang zijn bijna niet aan te komenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een speciale stang om te trekken? Ik heb die nog nooit gezien.
Sowieso, 65 Pk. Wat heb jij allemaal veranderd aan je motor? Okee, ik heb een 1200cc Kever maar als ik 34 Pk heb is het veel
.
triangelquote:Op maandag 26 januari 2009 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe heet zo'n stang eigenlijk? Ik vind hem er wel erg handig uitzien.
zow das een oud topicquote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie je V&A topic net.
Maar dat zijn fikse prijzen. Misschien ooit eens overwegen, maar ik lees net in datzelfde V&A topic dat de gesleepte auto APK gekeurd moet zijn etc en dus niet als aanhanger geldt. Dat is wel jammer, want dan kan ik zoiets niet gebruiken voor die kapotte kever.
jah op budel ooit eensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
De informatie geldt er vast nog steeds. Heb je hem trouwens wel kunnen verkopen?
veel plezierquote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Misschien zelf te ontwikkelen..?![]()
Lasskils anyone..?
Vanwege het andere ophang systeem?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef T42 het volgende:
[..]
veel plezierwil je de maten?
ik heb ze wel eens gezien (zelfbouw) die ze op de bumpersteunen hadden gelast van een sloop kever.
hij werkt niet onder een 1302 en 1303 kever
jah die stuurt dan niet mee. bij andere oude vwtjes zitten de wielen achter de voor as (zoals een winkelwagen wiel) die volgt altijd de as. bij 1302 en 03 zit wiellen gelijk op de as en slaan ze heel snel dubbel. ook past de stang gewoon weg nietquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vanwege het andere ophang systeem?
Voor hoeveel..??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:27 schreef T42 het volgende:
vandaag oude 1300 carb verkocht aan een belg
quote:
heb er zwaar overheen gelezen..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
Een nieuwe kost je 150 euro. Waarom wil je een Kever carb?
mijn oude blok is strax te koop.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb er zwaar overheen gelezen..![]()
Ik dacht dat het om een Kever Blok ging..![]()
Ik heb een keverblokje nodig om voor een projectje, dat dingk heeft na mijn weten bijna geen kabelboom, is onverwoestbaar en tja, genoeg vermogen om een buggy aan te drijven
Leuke HYquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef T42 het volgende:
[..]
deze automaat kan ik wel slependoe ik ook al vaak
rede ombouwen is dat automaat onderdelen slecht aan te komen zijn.
een nieuwe koppelingsplaat was al 400 euro![]()
heb er nog 1100 euro ingestoken vorig jaar en dat was dus zonde van me geld.
bak is nu wel goed dus hoop ik die nog te verkopen.
waarom maar 65 paardjes nou had er 44 (wat al veel is) ben toen naar 50 gegaan.
kan handig voor zelfde geld een alfa/subaru of golf blok kopen met 110pk ofzo.
maar dat vind ik niks dat zijn waterkokers ik wil een luchtgekoeldeboxer rijden.
en ben nie zo rijk dat ik een splinternieuwe 2,7 kan kopen
heb nog een kever project staan voor hierna misschien zet ik daar meer motor in.
slepen naar meetings:
[ afbeelding ]
Waarom ? ? ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef T42 het volgende:
[..]
http://www.groenekever.nl/fotos/verzameling/IMAG0033_800x600.jpg
Gebruik je aub wel fatsoenlijk plaatwerk?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:48 schreef T42 het volgende:
[..]
tnx ombouwen naar schakel gaat een 350 euro kosten in overloon en 700 in sommeren
zonder spullen dan. moet nog zoekken.
ook heb ik plaatwerk al gevonden voor de bodem nu nog kijken wat liften strax nog meer aan licht brengt
65Pk in een Kever is echt héél lekker hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je een handbak monteerd..??![]()
Omdat je een automaat niet kunt slepen..??![]()
En waarom maar 65 paardjes..?? Je auto hoort er juist langzaam qua uiterlijk maar snel @ stoplichtjes te zijn
Ik vind ze qua standaard motor al lekker felquote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
65Pk in een Kever is echt héél lekker hoorAl bijna het dubbele van standaard.
Die boxer-motoren zijn lekker sterk onderin
Wel grappig eigenlijk. M'n oom wint de eerste 5-20 meter bij een stoplicht vrijwel altijd met z'n 1200cc.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind ze qua standaard motor al lekker fel. Mijn 34pk 1200cc Kever kan prima meekomen met dagelijks verkeer op de snelweg. Maximum snelheid is wel 125 km/h maar dat boeit toch verder niet
. Ik heb niet echt behoefte aan nog meer vermogen (ja, soms met inhalen misschien
).
je wil nie weten wat er nu allemaal onderhangt dat niet eens geperst isquote:Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gebruik je aub wel fatsoenlijk plaatwerk?
Er is echt dunne troep te koop die bovendien lelijk geperst is...
Net als die brakke voor-assen die je kan kopen; zo slecht gelast en zo dun dat het sterkste punt van een Kever het zwakste wordt...
Als je het goed doet, doe je deze klus maar 1x... Voor een paar tientjes meer heb je dikke kwaliteit
nu bij mij 160 met automaat bak strax ook maar 125/130 want dat is korte bak danquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind ze qua standaard motor al lekker fel. Mijn 34pk 1200cc Kever kan prima meekomen met dagelijks verkeer op de snelweg. Maximum snelheid is wel 125 km/h maar dat boeit toch verder niet
. Ik heb niet echt behoefte aan nog meer vermogen (ja, soms met inhalen misschien
).
zitte harde koppen op met nieuwe kleppen die nog geen 700km hebben gelopen daaromquote:Op maandag 2 februari 2009 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Beetje aan de dure kant voor mij..![]()
Heb een blok voorbij laten gaan voor 20 euro![]()
Maarja, succes!
ahzoo...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:22 schreef T42 het volgende:
[..]
zitte harde koppen op met nieuwe kleppen die nog geen 700km hebben gelopen daarom
zou kunnen geen planne voor gehad, maar anders kun je eigelijk niet op euro 95 lopen ongeloodquote:Op maandag 2 februari 2009 09:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahzoo...
Hoezo harde koppen en andere kleppen eigenlijk?? LPG plannen gehad?
Klopt...... ook iets om op te lettenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef T42 het volgende:
[..]
zou kunnen geen planne voor gehad, maar anders kun je eigelijk niet op euro 95 lopen ongelood
zachte koppen moet je loodvervanger toevoegen
nog iets dan is dat blok van een vriend of het is een stuk oudijzerquote:Op maandag 2 februari 2009 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Beetje aan de dure kant voor mij..![]()
Heb een blok voorbij laten gaan voor 20 euro![]()
Maarja, succes!
Nee van marktplaats...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef T42 het volgende:
[..]
nog iets dan is dat blok van een vriend of het is een stuk oudijzer
draaiend gedeelte is in gewicht een euro of 20 waard aan oude metalen d8 ik
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef T42 het volgende:
[..]
tijd geleden een AS blok naar oud ijzer gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef T42 het volgende:
[..]
geen idee kwam van een buggy en zag er slecht uit.
heb die gesloopt om te kijken hoe een keverblok in elkaar zit
cillinders en koppen zitte nu in mijn kever (koppen zijn gereviseerd maar cillinders niet daarom denk ik het olie verbruik)
kan er nog wel paar aankomen morgen eens vragen wat hij er voor vraagtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Geef een gil wanneer je weer een blok weggooid/doet!![]()
Ik wil een buggybouwen
Hoeveel kostten de boutjes dan..??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef T42 het volgende:
update: nieuwe velgjes binneboutjes ervoor gekocht die zijn ook nog duur...
[ link | afbeelding ]
dashbord eruit getrokken, niet meer nodig heb nu mooie groene metale dash
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeveel kostten de boutjes dan..??
Ik meen me te herinneren iets van 3 euro perstuk toch..?
Hoe ga je dat oplossen? Zonder dopjes..?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef T42 het volgende:
effe passen, maar dop in midden past nie. me naaf duwt die kapot
[ link | afbeelding ]
zonder ziet er dus niet uitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen? Zonder dopjes..?![]()
Je auto ziet er niet uitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:55 schreef T42 het volgende:
[..]
zonder ziet er dus niet uit
andere zoeken dus
heb net boutjes gekocht voor 137 euroquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je auto ziet er niet uit![]()
Wat dacht je van spacers? Of wat modificeren?
Doeii doeii 137 euriquote:Op zondag 8 februari 2009 15:51 schreef T42 het volgende:
[..]
heb net boutjes gekocht voor 137 euroga ik niet nog keer doen voor de spacers en dan slijten de lagers te snel.
maar er is al 1 dop helemaal stuk, dus gewoon op zoek naar andere in die maat (60mm)
zonder doppen rijden is ook niet goed voor de lagers want zand kan er dan zo in.
heb alle spullen (kortebak, pook, pedalen enz) gevonden. kosten samen 100 euro
schaarser wel, aanpassen hoeft nietquote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat een lange bak voor een kever veel schaarser is en dat er meer gemodificeerd moet worden om er in te hangen geloof ik.
jah want die is voor 34pk motorenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Doeii doeii 137 euri![]()
waarom per se kortebakAlsof dat zoveel uitmaakt met je 60 paardjes
Mijn pony uit 88 had 75 PK..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef T42 het volgende:
[..]
jah want die is voor 34pk motoren
en met korte ben ik stuk sneller aan de 100 dan met een langebak
effe voor de weet: jaren 60/70 hadden meeste sportwagens maar ongeveer 60pk (bijv porsche 356)
dus voor een kever is een 60pk enorm vermogen (hij weegt maar 800kg) aangezien andere standaard kevers maar 34pk hebben
mijn jetta uit 84 had al 80pkquote:
29quote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn jetta uit 84 had al 80pk
maar een eend uit 88 had ook maar 24pk
mijn mercedes uit 69 heeft 182pk
maar jij kent het verschil niet tussen water en luchtgekoeld![]()
kevers uit 1988 hadden al een injectie motor 1600cc maar wel luchtgekoeld (55/60pk)
een eerlijk een pony is geen cult wagentje![]()
haha ok jah ik heb daar geen verstand vanquote:Op maandag 9 februari 2009 18:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
295 PK isniet veel, maar procentueel gezien zit er nogal een verschil tussen 24 en 29PK.
Ik had nog een carburateur weetjewel.. Om hem elke morgen stationair te houden moest ik 2 minuten lang plankgas geven..quote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn jetta uit 84 had al 80pk
maar een eend uit 88 had ook maar 24pk
mijn mercedes uit 69 heeft 182pk
maar jij kent het verschil niet tussen water en luchtgekoeld![]()
kevers uit 1988 hadden al een injectie motor 1600cc maar wel luchtgekoeld (55/60pk)
een eerlijk een pony is geen cult wagentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik had nog een carburateur weetjewel.. Om hem elke morgen stationair te houden moest ik 2 minuten lang plankgas geven..![]()
En hij had maar een 4 bak waar ik de 3 nooit van gebruikte, altijd plankgas in de 2 na de 50 endan meteen in de 4en in de 2 haalde ik met gemak 90/100
Plus het feit dat ik een dakraam had en jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is me 1e auto nogaltijddaarom steek ik er zoveel tijd en geld in.
toen motor slecht werd kon ik gewoon startenookal had die 2cm speling op de krukas.
en ik durfte toen nog gewoon naar spa circuit te rijden
maar dit is een projeckt voor over een tijdje die ik al in de stalling heb staan.
en deze heeft ook opendakje over zo beetje het hele dakorgineel ragtop uit denk ik '59
Waahahahaa.. kvind je echt cool manquote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef T42 het volgende:
[..]
deze is me 1e auto nogaltijddaarom steek ik er zoveel tijd en geld in.
toen motor slecht werd kon ik gewoon startenookal had die 2cm speling op de krukas.
en ik durfte toen nog gewoon naar spa circuit te rijden
maar dit is een projeckt voor over een tijdje die ik al in de stalling heb staan.
[ link | afbeelding ]
en deze heeft ook opendakje over zo beetje het hele dakorgineel ragtop uit denk ik '59
misschien heb ik binne kort ook 2 vw busjes (T2 en T3)quote:Op maandag 9 februari 2009 19:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waahahahaa.. kvind je echt cool man![]()
![]()
Ik beschouwde het niet echt als mijn kindje zoals jij je Kevertje behandeld denk ik..
Voor mij was het gewoon een vervoer van A na B, en voornamelijk dus van einde van mijn straat (want mn ouders wisten van niks) na school.. en daarna meestal hangen met vrienden..![]()
Hierna heb ik nog een escortje gehad uit 92..MultiPoint injectie
![]()
Dit was mijn aftrap autotje die ik voor 50 euro meekreeg met 2 weken APK, en daarna is die na sloop gegaan..
Ik ben nog Automaagd om het zo te zeggen, dit waren maar vluchtertjes![]()
![]()
Mijn eerste auto wordt zowiezo een Oldtimer, of het nu een Kever is of een 944
aan kever nog nietquote:
Gewoon de onderstel van de T3 onder de T2 schuiven, en een Golf 3/4TDI blokje er inquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef T42 het volgende:
[..]
aan kever nog niet
2 busjes weet ik nog niet de T2 had veel roest op plaatwerk.
en de T3 zag er perfeckt uit maar had een slechte motor
Waarom had ik deze reactie verwachtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de onderstel van de T3 onder de T2 schuiven, en een Golf 3/4TDI blokje er in![]()
Neemaare, is de T2 niet te verhelpen met wat las skils..?![]()
En de T3.. gewoon een TDI blokje er in.. (zijn zo te vinden voor heul weinig..!!)
ik zoek een orginele bus geen frankenstein autoquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de onderstel van de T3 onder de T2 schuiven, en een Golf 3/4TDI blokje er in![]()
Neemaare, is de T2 niet te verhelpen met wat las skils..?![]()
En de T3.. gewoon een TDI blokje er in.. (zijn zo te vinden voor heul weinig..!!)
Een oldtimer is toch een auto die wat meer aandacht wilt.. Tja, je moet het er voor over hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:01 schreef T42 het volgende:
[..]
ik zoek een orginele bus geen frankenstein auto
T2 is te verhelpen met lassen jah maar ik zoek een redelijke dagelijkse auto geen opknapper.
en turbo is voor mietjes weet je nogik wil gewoon benzine het liefste
ik heb al rijtje van die aandacht auto'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een oldtimer is toch een auto die wat meer aandacht wilt.. Tja, je moet het er voor over hebben![]()
En mijn reactie was eigelijk als grap bedoeld, maar het wordt wel vaker gedaan
Een Opel Tigra!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:04 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb al rijtje van die aandacht auto'swaaronder die waar deze topic voor is
ik zoek een oldtimer die me naar me werk tuft en wat kan laden, trekhaak heeft en vw isowjah die voor nood als camper kan dienen
opel nooit!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een Opel Tigra!!![]()
Hahhahahhaa, een W126 niks voor jou? Tis welliswaar geen VW, maar wel een daily? En of een Golfje 1? (eventueel zelfs GTI?)
Of perse ouder dan 30 jaar? Wat dacht je van een Polo uit de jaren '70?![]()
't is maar wat?
ik weet dat nu wel zekerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef T42 het volgende:
[..]
ik weet dat nu wel zekerdacht eerst dat mercedes ook super was maar ik vind het helemaal niks.
rijden is nog nooit zo saai geweest!!!
geef mij maar een kever of oude bus zonder enige bekrachtiging of luxeveel meer rij plezier in
wat jij nou noemt wil ik juist niet in een autoquote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Saai geweest..??!!
Een Benz uit 83 (W126) vind ik IMO VELEN MALEN Lekkerder rijden dat een auto uit 2008![]()
De vering van zo'n slagschip, het comfort, airco, stuurbekrachtiging, 4x electrische ramen + Centraal Deurvergrendeling, leer, 100L LPG en alles dr op en dr aan![]()
Dat is gewoon rijden met een dikke grijns op je kop![]()
Maar Opel zowieso Nooit![]()
En wat ga je met de T1 neus/kop doen dan..?Solderen op je T2..?
Vetcoel jweetsz
Dan moet je maar een kart kopen voor op de openbare wegquote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef T42 het volgende:
[..]
wat jij nou noemt wil ik juist niet in een autoik wil alles kunne voellen in de bips, voetjes en de handen.
dus liefst bijna geen veringen alhelemaal geen luxe zoals een kachel
die neus wil ik omtoveren in een tafelmaak ik nog wel een topic over.
van een VW T1 Neus een tafel maken
dat is mijn kever alquote:Op maandag 16 februari 2009 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan moet je maar een kart kopen voor op de openbare weg
Achja..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is mijn kever alzit laag veel lawaai en haaks de bochtom
Dat blokquote:Op zondag 1 maart 2009 00:29 schreef T42 het volgende:
update: (slechte gsm foto's)
nieuwe bak die als goed gereviseerd is ooit![]()
[ link | afbeelding ]
me nieuwe motor
[ link | afbeelding ]
Bling bling.quote:
quote:
bling bling motorkap er overquote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Bling bling.
Voel je er niet wat voor om een keer voor een performance blok (relatief that is) te gaan?
jah vin ik onzin dingen dus niet nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey man!!
Je mist een distributie riem en een waterpomp
Ahh zoo.. ja wat moet je er mee he..quote:
jah en neejquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
De Turquaz52 vraag is natuurlijk: past er een Turbo op?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
De Turquaz52 vraag is natuurlijk: past er een Turbo op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nietus!!
dat gaat niet met dubbele carbs. maar project staat op stop omdat ik een huis heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je timing is knap waardeloosquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef T42 het volgende:
[..]
dat gaat niet met dubbele carbs. maar project staat op stop omdat ik een huis heb gekocht
hier niet jammer genoegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je timing is knap waardeloos, de huizenprijzen zijn nog steeds zakkende.
daar doe ik zelf helemaal niks aan dat blinkt teveel voormijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hey , T42 waar haal jij het chroomwerk vandaan voor je kevert?
Wij hebben er ook 1 staan om op te knappen in de ''dode'' uurtjes... en ban binnen is de complete bekleding al gefixt/vervangen/gerepareerd.
cross nu niks meerquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Jij crosst denk ik iets wat harder dan mij met jou bak![]()
Kheb nog iets van 70/75liter bio-ethanol staan in de schuurquote:
en waar moet ik die in gooien? door de benzine dop loopt het nu gewoon de weg weer opquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kheb nog iets van 70/75liter bio-ethanol staan in de schuur
Gewoon opdrinken.. tis toch gratisquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:50 schreef T42 het volgende:
[..]
en waar moet ik die in gooien? door de benzine dop loopt het nu gewoon de weg weer op
rijdt ie al opquote:
die snee mij af en wou koppelen in een automaat.quote:
ahzoo..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef T42 het volgende:
[..]
die snee mij af en wou koppelen in een automaat.
daarom het oranje spatbord
dus nieuwe as komt er ook in
Ik wil die Kever wel weer op de weg zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef T42 het volgende:
zal ik eens een fok inzamel aktie houden![]()
doneer uw centjes maar
snel met orginele carb?? heb wel de zelfde uitlaat.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wil die Kever wel weer op de weg zien.
edit : http://link.marktplaats.nl/293892900
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |