Yeahquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Veel plezier met On the Road. Is ook echt een top boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er maar niet uit. Boehoe, had ik maar rustiger gelezen. Arme clou, wat doe je nou?![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb Norwegian Wood veeeeel te snel en ongeconcentreerd gelezen, en nu zit er een vraag in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er maar niet uit. Boehoe, had ik maar rustiger gelezen. Arme clou, wat doe je nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je hem zo snel hebt gelezen namelijk. Ik heb juist heel langzaam gelezen, omdat ik hem niet uit wilde lezen.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je hem zo snel hebt gelezen namelijk. Ik heb juist heel langzaam gelezen, omdat ik hem niet uit wilde lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./opnieuw gaat lezen.
Sputnik Sweetheart, Kafka on the shore of South of the border.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:Paniek!
Norwegian Wood is bijna uit, welke neem ik hierna?
Ben je al begonnen? Wat vind je er van tot nu toe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Trashcanman het volgende:
Tvp.
Ga deze week in Kafka of the Shore beginnen, ben benieuwd
Ik heb anderhalve week terug een stuk of 40 bladzijden gelezen, tot nu toe nog niet verder gelezen maar dat is meer omdat ik een paar keer vergeten ben het boek mee te nemen wanneer ik met de trein moest reizen. Ik lees bijna alleen maar wanneer ik in de trein reis. Tot nu toe boeit ie iig wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:38 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ben je al begonnen? Wat vind je er van tot nu toe?
Ik heb nu zo'n 1/3 van het boek gelezen en vind het echt zo'n boek waar je in wilt blijven doorlezen.
Dat hoor ik vaker van mensen en ik begrijp er niets van. Ik vind Hard-boiled Wonderland verreweg zijn beste boek: personages waar je van gaat houden, mysterie zonder te magisch te worden, en dan wordt er ook nog eens een interessant filosofisch idee ontvouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met Murakami, denk ik. Heb de meeste boeken gelezen en Hard-boiled Wonderland sprak me totaal niet aan, dus daar ben ik mee gestopt.
Daar was ik niet erg van onder de indruk. Als je iets met korte verhalen wilt lezen zou ik voor Underground kiezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Kafka heb ik al gelezen.
Ik neig naar die met die korte verhalen voor erbij, Elephant Vanishes of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |