Nee, niemand?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet eens zo heel mooi, maar zoals ze soms uit haar ogen kijkt![]()
Mwah ik zou er wel een keertje overheen willen gaan als de mogelijkheid zich aanbiedt.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, niemand?![]()
Ik voel me soms zo onbegrepen![]()
Whehequote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef gers het volgende:
[..]
hoe laat ik een meisje squirten ?![]()
een onzekere stier
Ah, gelukkigquote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah ik zou er wel een keertje overheen willen gaan als de mogelijkheid zich aanbiedt.
zit die naast de f-spot ?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef Snakey het volgende:
MJay1, goatse, 48 uur.
wat een kut opmerkingquote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moeten grote Crocs zijn als je erin wil trouwen.
Net iets te matig,quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moeten grote Crocs zijn als je erin wil trouwen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Komen daar nog goede artiesten?
quote:Onder het motto ‘We are one’ is in Washington het inauguratieconcert ter ere van de nieuwe president Barack Obama. De NPS zal dit twee uur durende concert live uitzenden. Verwacht worden artiesten als Beyoncé, Bono, Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Garth Brooks en Shakira. Ook zijn er voordrachten van o.a. Denzel Washington, Queen Latifah en Martin Luther King III. Het concert vindt plaats op de Mall voor het Lincoln Monument, waar honderdduizenden bezoekers worden verwacht. NOVA-correspondent Willem Lust zal vanuit Amerika het programma live van commentaar voorzien.
heb je dan een kaartje voor me ?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is dat niet te kijken via internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |