Ik heb morgen les van kwart over 9 tot kwart over 10, en daarna van 1 tot 2. Wie verzint zoietsquote:
Nooooh! Neem een paar boeken mee naar school (quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb morgen les van kwart over 9 tot kwart over 10, en daarna van 1 tot 2. Wie verzint zoietsals ik niets kan verplaatsen ga ik lekker naar huis.
Nee ik niet, dan moet je de hele tijd praten, dat is wel leuk voor een tijd maar een dag lang, nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld.
[..]
Ik wil de aflevering met Theo Maassen zien.
Ik zou het wel tof vinden, om een dag lang opgesloten te zitten met een presentator en da geïnterviewd te worden.
Omdat het vrouwen zijn!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
serieusmeiden. Waarom doen jullie altijd moeilijk om niks
Boeken mee naar schoolquote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nooooh! Neem een paar boeken mee naar school () en ga lekker lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boeken mee naar school?! WIE DOET ZOIETS NOU, dan heb je echt geen respect voor je leraren.
En dan weer terug fietsen voor één Engels les waar ik totaal niets leer? Daaahaaag.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
En oh, Bt, je kan toch gewoon even naar huis? Je woont tien minuten van je school. Ik deed dat ook zo vaak als ik te veel tussenuren had.
Ik zag het toen ik gequote werd ja.quote:
Als jij mij om 23:00 in bed weet te krijgen, krijg jij van mij 1000 euro.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen reactie die je kunt geven op mijn uitspraak Bobby.
Godver, en nee, ik bedoelde het niet zoals het lijkt dat het er staat.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij mij om 23:00 in bed weet te krijgen, krijg jij van mij 1000 euro.
Je hoeft niet 24/7 te praten als je dat niet wil.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik niet, dan moet je de hele tijd praten, dat is wel leuk voor een tijd maar een dag lang, nee.
Theo Maassen heb ik ook een stukje gezien ohh en Marijke Helwegen. Dat ze zo'n pop nadeed: "mama, mama".
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver, en nee, ik bedoelde het niet zoals het lijkt dat het er staat.
YES YOU CAN!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan weer terug fietsen voor één Engels les waar ik totaal niets leer? Daaahaaag.
Makkiequote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders was het makkelijk verdiend, denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver, en nee, ik bedoelde het niet zoals het lijkt dat het er staat.
Ik vind Marijke Helwegen echt een geniaal persoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik niet, dan moet je de hele tijd praten, dat is wel leuk voor een tijd maar een dag lang, nee.
Theo Maassen heb ik ook een stukje gezien ohh en Marijke Helwegen. Dat ze zo'n pop nadeed: "mama, mama".
Ik ook?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PVA?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |