Joahhh duh. Wie denk jij dat terugvalt? Ik denk Jet en die andere vrouw ook (met die gokverslaafde vriend).quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kwart voor 12 pas geloof ik. Maar hoe dan ook, ik wil de laatste aflevering wel zien.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vooral het feit dat ze pas 15 was!!1 OMG.
Dat mot ik zien!quote:
Ik denk allemaal eerlijk gezegd..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joahhh duh. Wie denk jij dat terugvalt? Ik denk Jet en die andere vrouw ook (met die gokverslaafde vriend).
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh jij kent haar serieus?
Nou goed, eerst Traci Lords en daarna Afkicken.
Echt? Nee joh, die wiet-mensen niet. Ik vind hun sowieso overdreven overkomen, wiet is echt niets in vergelijking met heroïne of coke.quote:
Ik heb een stukje gezien met Catherine Keyl. Was wel leuk maar ik kan er niet het geduld voor opbrengenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
Wie heeft er wel eens '24 uur met...' gezien? Ik vind het echt een prachtig (gejat) concept.
True. Maar je kunt wel degelijk geestelijk aan wiet verslaafd raken. En als je niet veel doorzettingsvermogen hebt dan blijf je daar voor altijd aan vast zitten.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Nee joh, die wiet-mensen niet. Ik vind hun sowieso overdreven overkomen, wiet is echt niets in vergelijking met heroïne of coke.![]()
Misschien laten ze scenes zien !quote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vooral het feit dat ze pas 15 was!!1 OMG.
Geef het goede voorbeeld.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
TV kijken is slecht voor je. Ik vind dat we allemaal om elf uur in bed moeten liggen.
Ik wil de aflevering met Theo Maassen zien.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien met Catherine Keyl. Was wel leuk maar ik kan er niet het geduld voor opbrengen.
Ga ik zeker doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld.
[..]
Ik wil de aflevering met Theo Maassen zien.
Ik zou het wel tof vinden, om een dag lang opgesloten te zitten met een presentator en da geïnterviewd te worden.
Ja wel leuk ja. Niet geweldig maar goedquote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Oja Fas, voor jou:
Denk dat je het wel leuk vindt, lijkt een beetje op Foals enzo.
Je doet je best maarquote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
TV kijken is slecht voor je. Ik vind dat we allemaal om elf uur in bed moeten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |