quote:
Die kreeg volgens mij al geel bij dat opstootje toen hij de bal er niet uit werkte na een blessurequote:
Zeker, je komt twee keer op voorsprong en om het dan in de allerlaatste minuut toch nog weg te geven en zelfs zonder punten te vertrekken is zuur. Wel een terechte penalty overigens.quote:
quote:Marca: 'Van der Vaart en Heitinga een nachtmerrie'
Rafael van der Vaart en John Heitinga hebben tot op heden weinig indruk gemaakt in de Liga BBVA. Deze mening is althans de Spaanse krant Marca toegedaan die de spelers opnam in het zogenoemde Horror Team.
De Madrileense krant maakte woensdag het elftal bekend dat in de ogen van de redactie een nachtmerrie waren in de eerste seizoenshelft. Van der Vaart en Heitinga verdienden volgens Marca een plaats in de genoemde selectie.
De kritiek op de Nederlandse middenvelder was hard. "De familiefoto in Bernabéu was mooi, gevolgd door een paar mooie acties. Maar daarna heeft hij niet veel meer laten zien, inclusief zijn specialiteit: de vrije trappen", aldus het rapport van de jury.
Heitinga ontsnapte ook niet aan een slechte beoordeling. "Gekomen van Ajax bleek hij een fiasco. Tussen alle vrije trappen en strafschoppen die hij veroorzaakt vragen de aanhangers zich af of het misschien zijn broer is die bij Atlético speelt."
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef RayMania het volgende:
Ik verwacht 6-1 met drie keer Eto'o.
Gelukkig mijn toto niet op ingezet, wat ik eerst wel wou doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Villarreal-Osasuna was lang 1-0, nu 1-1.
Primera Division-toto 2008/2009 #2quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef sezten het volgende:
Is er trouwens een toto topic ergens?
Neen, ik bedoelde een toto.nl topic.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Primera Division-toto 2008/2009 #2
een oud speler overleden en vier kinderen door noodweer.quote:
Tofquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Iniesta dus wel in de basis.
Ik zapte even naar feyenoordquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lange tijd Ivo de verschrikkelijke in beeld
Mooi toch, sierd wat zachter horenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Sport 1 loopt ook lekker te kutten met het geluid
Ik vind Sierd eigenlijk wel OKquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi toch, sierd wat zachter horen
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
Abidal![]()
Lijkt wel of ie met de week slechter gaat spelen. Vaag.
Zag dit ook niet aankomen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Philipp Lahm in de belangstelling als ik de geruchten mag geloven. Wat denken/vinden jullie?
Dat Abidal moet vertrekken lijkt me duidelijk. Toen ie van Lyon overkwam was het een geweldige linksback maar dat niveau heb ik hem nooit meer zien halen in Barcelona. Speelt duidelijk veel behoudender...
Moet inderdaad iemand komen voor die plek, maar of Lahm de juiste man is..quote:
Okquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Dos37 het volgende:
mensen ze gaan zo scoren want ik ga wegzappen naar Nederlands voetbal.
Ja als je alles 3x verteldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
Abidal![]()
Lijkt wel of ie met de week slechter gaat spelen. Vaag.
[..]
Ik vind Sierd eigenlijk wel OK![]()
Heeft tenminste wat te vertellen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb pas sinds deze week Sport 1.
Maar wat een bagger commentator
Wen er alvast maar aan dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel of we naar een uitvaart zitten te kijken
Wat zou jij doen als trainer van Numancia? Vol op de aanval en met 6-0 op huis aan zeker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
6 verdedigers op een lijn, echt niet leuk om te zien
Zeg ik toch niet....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als trainer van Numancia? Vol op de aanval en met 6-0 op huis aan zeker.
Ja, gewoon stevig het duel opzoekenquote:
En Real vorige week. Zo gaat dat nou eenmaal in Spanje.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
Barca heeft de scheids mee vandaag
*zucht*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Messi was al 95 in fifa deze week, wat zal die worden volgende week
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb even een kickje gedaan Venom.
No shit sherlock!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Het is best leeg op sommige plekken in het stadion.
Captain obvious ben jij dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Dat is gewoon niet normaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het gemiddelde van 4,5 goals in thuiswedstrijden blijft redelijk in stand op deze manier.
begin maartquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Espabilado het volgende:
Ben wel benieuwd naar de CL nu... wanneer begint dat weer?
24 februari, Lyon v Barçaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Espabilado het volgende:
Ben wel benieuwd naar de CL nu... wanneer begint dat weer?
Lyonquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Benzema tegen zijn toekomstige club.
Lyon is altijd al kut.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lyon is niet meer wat het was inderdaad. Maar Benzema is en blijft.![]()
Hleb --> Xavi.
quote:
Volgende week dan maar nummer 150?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef venomsnake het volgende:
Eto'o mist wederom een behoorlijke kans..
3-1 weer Soldadoquote:Op zondag 25 januari 2009 17:59 schreef WeebI het volgende:
Getafe wel voor, door twee Madrileense goals van Soldado en Granero
In het stadion kregen we te zien dat er 47,330 mensen aanwezig waren. Nog niet eens halfvol dus. Verbaast me ook niks, want het was aardig bikkelen op de hoger gelegen tribunes. Na 2 keer 45 minuten duurde het weer ff voordat ik fatsoenlijk kon lopen door de kou.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik keek in de rust eens hoeveelste Mallorca nu precies stond, dat was dus gewoon laatstequote:Op zondag 25 januari 2009 17:59 schreef WeebI het volgende:
omg Mallorca - Valencia 3-0 met rust
Getafe wel voor, door twee Madrileense goals van Soldado en Granero
Maar vóór dit weekend negentiendequote:Op zondag 25 januari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik keek in de rust eens hoeveelste Mallorca nu precies stond, dat was dus gewoon laatste
Ja, dan het is eigenlijk nog knap dat het 3-1 is geblevenquote:
Luisfabiano en Kanoute zijn SCHIJT dit seizoen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sevilla gaat ook lekker met de kansen om.
Is er voldoende geld dan om spelers aan te trekken?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Luisfabiano en Kanoute zijn SCHIJT dit seizoen.
En dan verdommen ze het nog om een spits te kopen ook (als je maar 3/4 spitsen hebt en met 2 spitsen speelt)
Ik snap dat beleid echt niet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed werk van De Guzman!
Ik las het ja.quote:
quote:Als Usain Bolt zijn belofte waarmaakt om eens mee te trainen met Real Madrid, dan is Arjen Robben (foto) de enige die de Jamaicaan enigszins kan bijbenen. Robben klokte donderdag 10,9 op de 100 meter zonder bal. Dagblad Marca zag dat Royston Drenthe en Pepe als tweede en derde eindigden, net boven de elf seconden. De resultaten van de andere selectieleden zijn niet gepubliceerd. Bolt bracht het wereldrecord in augustus vorig jaar tijdens de Olympische Spelen op 9,69.
Van Robben is het zeker geen verrassing maar dat Pepe en toch ook Drenthe zo snel zijn had ik niet verwacht. De rest van de selectie is volgens mij zo traag als stront door een trechter..quote:
11.9quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat zou Huntelaar hebben gehaald?
Ach, er is wel genoeg geld. Alleen Sevilla dacht door dit statement iets van de vraagprijs af te krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is er voldoende geld dan om spelers aan te trekken?
10 miljoen voor Pranjic vonden ze al schrikwekkend.
Huntelaar gaat gewoon meteen bij de finish staan, die sluwe vos..quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat zou Huntelaar hebben gehaald?
Higuaín, Marcelo en Sergio Ramos kunnen anders ook een aardig sprintje trekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Robben is het zeker geen verrassing maar dat Pepe en toch ook Drenthe zo snel zijn had ik niet verwacht. De rest van de selectie is volgens mij zo traag als stront door een trechter..
Maak ff een fantopic voor Jimenez aan ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik wed dat ik het beter kan dan Jimenez.
Als we woensdag niet met meer dan 2 goals verschil van Valencia winnen ga ik zijn ruiten ingooien DAN ZULLEN WE NOG WEL IS ZIEN!
EN KUT MADRIYISTAS GEEF NU MIJ MIJN JUANDE RAMOS TERUG!!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Goed dat je dat erbij zegt, het is al even 1-0quote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
1 - 0
RObben speelt weer lekker...
en ik volg via http://nl.justin.tv/rambo_es
De eerste keer als ik naar Sevilla ga dan doe ik het echt hoorquote:
Gifje?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Die nazi's van de Ultras Sur, zie ze eens jumpen. De helft met het armpje omhoog, man man.
Let ook op de vlaggen die ze hebben hangen. Paar van die nazi vlaggen, en een Palestijnse vlag.
Zie je dat voor het eerst ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Die nazi's van de Ultras Sur, zie ze eens jumpen. De helft met het armpje omhoog, man man.
Let ook op de vlaggen die ze hebben hangen. Paar van die nazi vlaggen, en een Palestijnse vlag.
Neh, maar ging er even op lettenquote:
Ja, net erin gekomen voor Sneijder.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
kheb even niet opgelet, EddyZoey was in Groningen;) maar zag ik vd vaart lopen??
Die 100 man?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Nee man..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kjh gaat scoren, ik voel het.
Volgens mij reageren ze het gewoon op hem af omdat hun lieverdje Raul van het veld moest. Sad.quote:
Dat is dan ook gewoon een matige voetballert.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit valt me op: Heinze speelt werkelijk als een krant.
Als je om de wissel fluit, dan fluit je toch alleen op het moment van wisselen..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij reageren ze het gewoon op hem af omdat hun lieverdje Raul van het veld moest. Sad.
En dé zwakke plek in het elftal, de linksback positie.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een matige voetballert.
Privé-problemen?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef TvhN het volgende:
Het loopt weer erg stroef bij Real Madrid. Sneijder valt mij de laatste tijd ook wat tegen, wellicht hebben de privé-problemen toch invloed op zijn spel.
Emanuelson kopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dé zwakke plek in het elftal, de linksback positie.
Ja het was een vermoeden. Maar die vermoeden verdween al snel inderdaad...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je om de wissel fluit, dan fluit je toch alleen op het moment van wisselen..
Ze fluiten ook als hij aan de bal is..
Ja het verhaal werd door het altijd goed geïnformeerde Privé naar buiten gebracht was het niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef TvhN het volgende:
Het loopt weer erg stroef bij Real Madrid. Sneijder valt mij de laatste tijd ook wat tegen, wellicht hebben de privé-problemen toch invloed op zijn spel.
Waarom fluiten ze hem in hemelsnaam uit? Zo slecht doet ie het daar toch niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Triest zeg die supporters die Drenthe uitfluiten. Stel kneuzen.
Nou, best wel eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef TvhN het volgende:
Zo slecht doet ie het daar toch niet?
Ach, dan nog blijft het triest om een speler uit te fluiten op grond van zijn sportieve prestaties.quote:
Dat begint om 22.51, dan is dit precies klaar als we gelukkig hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zap zo naar Studio Voetbal..
Zou het niet zijn omdat de madrilenen neger-haters zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Triest zeg die supporters die Drenthe uitfluiten. Stel kneuzen.
Ah oke..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat begint om 22.51, dan is dit precies klaar als we gelukkig hebben.
Dat zal wel het een en ander met elkaar te hebben maken ja. Maar goed dat de Engelse bond het verzoek heeft ingediend om de oefeninterland tussen Spanje-Engeland niet in Madrid plaats te laten vinden.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Zou het niet zijn omdat de madrilenen neger-haters zijn?
Nee, want Diarra en Lass worden toch ook niet uitgefloten?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Zou het niet zijn omdat de madrilenen neger-haters zijn?
Ja want wat dat betreft kun je beter in Barcelona spelen hoor, nou dat is echt een hele verbeteringquote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal wel het een en ander met elkaar te hebben maken ja. Maar goed dat de Engelse bond het verzoek heeft ingediend om de oefeninterland tussen Spanje-Engeland niet in Madrid plaats te laten vinden.
Madrid.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja want wat dat betreft kun je beter in Barcelona spelen hoor, nou dat is echt een hele verbetering
quote:Ref Reports Fascist Real Madrid Fans
A group of supporters at Real Madrid's game against Osasuna have been reported by the referee for fascist gestures and flag waving; the club are now set to be penalised.
Real Madrid will face a fine after a small group of fans were reported by the referee for making fascist gestures and for fascist chanting during the club's victory against Osasuna.
Alfonso Pérez Burrull included the incidents in his report after the game as he stated that some supporters behind one goal were waving flags with "extremist or radical symbolism".
The matchday official wrote that there were "chants making reference to the gas chamber, death to Osasuna and fascists forever" and said that there were also gestures and signs "of a fascist nature".
Madrid have had trouble in the past with a group of their radical fans called the 'Ultra Sur' and were fined ¤9,780 after television showed some of the crowd barracking black players and making Nazi salutes during the visit of Bayern Leverkusen in the Champions League in 2004.
Santiago Bernabéu was the setting when the England national football team faced a barrage of racist chanting and monkey noises after an incident involving Luis Aragonés, also in 2004.
quote:Raul één goal af van Di Stefano
AMSTERDAM - Aanvoerder Raul van Real Madrid is slechts één treffer verwijderd van het legendarische doelpuntenrecord van Alfredo di Stéfano. Als de spits zaterdagavond tegen Numancia scoort, staat hij op gelijke hoogte met de Spaanse voetballegende.
Di Stéfano trof in totaal 307 doel voor Real, Raul heeft er nu dus 306 gemaakt. Die treffers zijn verdeeld over de Primera Division (213), de Europa Cup-toernooien (64), de Copa del Rey (18), de Spaanse Super Cup (7) de wereldbeker voor clubteams (3) en vor de Europese Super Cup (1).
307 Alfredo di Stéfano 1953-1964
306 Raúl 1994-2009
290 Carlos Santillana 1971-1988
243 Ferenc Puskás 1958-1966
208 Hugo Sanchez 1985-1992
181 Francisco Gento 1953-1971
172 Pirri 1964-1980
171 Emilio Butragueño 1984-1995
155 Amancio 1963-1976
130 Míchel 1984-1996
telegraaf
Beetje vervelend als je zappend kijkt idd, maar een scoresite doet wonderen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Sven92 het volgende:
Geen tijds/score aanduiding bij sport 1...
Ramos pakt al snel geelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje vervelend als je zappend kijkt idd, maar een scoresite doet wonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |