Ja, net erin gekomen voor Sneijder.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
kheb even niet opgelet, EddyZoey was in Groningen;) maar zag ik vd vaart lopen??
Die 100 man?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Die nazi's van de Ultras Sur, zie ze eens jumpen. De helft met het armpje omhoog, man man.
Let ook op de vlaggen die ze hebben hangen. Paar van die nazi vlaggen, en een Palestijnse vlag.
Nee man..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kjh gaat scoren, ik voel het.
Volgens mij reageren ze het gewoon op hem af omdat hun lieverdje Raul van het veld moest. Sad.quote:
Dat is dan ook gewoon een matige voetballert.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit valt me op: Heinze speelt werkelijk als een krant.
Als je om de wissel fluit, dan fluit je toch alleen op het moment van wisselen..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij reageren ze het gewoon op hem af omdat hun lieverdje Raul van het veld moest. Sad.
En dé zwakke plek in het elftal, de linksback positie.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een matige voetballert.
Privé-problemen?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef TvhN het volgende:
Het loopt weer erg stroef bij Real Madrid. Sneijder valt mij de laatste tijd ook wat tegen, wellicht hebben de privé-problemen toch invloed op zijn spel.
Emanuelson kopen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dé zwakke plek in het elftal, de linksback positie.
Ja het was een vermoeden. Maar die vermoeden verdween al snel inderdaad...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je om de wissel fluit, dan fluit je toch alleen op het moment van wisselen..
Ze fluiten ook als hij aan de bal is..
Ja het verhaal werd door het altijd goed geïnformeerde Privé naar buiten gebracht was het niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef TvhN het volgende:
Het loopt weer erg stroef bij Real Madrid. Sneijder valt mij de laatste tijd ook wat tegen, wellicht hebben de privé-problemen toch invloed op zijn spel.
Waarom fluiten ze hem in hemelsnaam uit? Zo slecht doet ie het daar toch niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Triest zeg die supporters die Drenthe uitfluiten. Stel kneuzen.
Nou, best wel eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef TvhN het volgende:
Zo slecht doet ie het daar toch niet?
Ach, dan nog blijft het triest om een speler uit te fluiten op grond van zijn sportieve prestaties.quote:
Dat begint om 22.51, dan is dit precies klaar als we gelukkig hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik zap zo naar Studio Voetbal..
Zou het niet zijn omdat de madrilenen neger-haters zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Triest zeg die supporters die Drenthe uitfluiten. Stel kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |