jezus, dát is kutquote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verstandig
Kon je niet van mij zeggen vorig jaar, ik had zoveel wachtwoorden voor school en alles.
Dat ik die wachtwoorden in een textbestandje had gedaan
Daar zijn ze dus achter gekomen, en hadden gekeken of 1 van die ook op MSN werkte
Dat deed ie dus
![]()
Dankje, maar ik ben een Spanjaard.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
Italianen
Naakt
Naakte italianen
de knapste italiaan die ik ken
quote:
Houden zo!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben een Spanjaard. [ afbeelding ]
Ohja? Vertelquote:
Ja vooral als ze je naam gaan veranderen in iets met homo en dat ze tegen mensen beginnen te lullenquote:
Toch niet iets met een asbak en bier he?quote:
Ja, nu ga je het vertellen ookquote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch niet iets met een asbak en bier he?
Naaktfotos mogen gestuurd wordenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben een Spanjaard. [ afbeelding ]
Ja echht welquote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Van mn PB niet nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar je veranderde er je wachtwoord ook niet door
Weddenschapje met een vriend van mequote:
Dat dus!quote:
Ja dat doe ik welquote:
Joah, want die bijtenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel... Eerder dan op meiden afstappen
Jajaja, PM enzo...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weddenschapje met een vriend van me
Ik hoop het nietquote:
Nou okay, Probin had dus bier in een asbak gegoten. Een gebruikte asbakquote:
Oh, dat verhaal heb ik ook op de radio gehoordquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou okay, Probin had dus bier in een asbak gegoten. Een gebruikte asbak. Dus ik vroeg zo van: "Wat krijg ik van je als ik uit die asbak drink." 10 euro zou ik ervoor krijgen omdat hij dacht dat ik het toch niet deed... Maar ik deed het
![]()
Toch niet voor 10 lousy euro's?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou okay, Probin had dus bier in een asbak gegoten. Een gebruikte asbak. Dus ik vroeg zo van: "Wat krijg ik van je als ik uit die asbak drink." 10 euro zou ik ervoor krijgen omdat hij dacht dat ik het toch niet deed... Maar ik deed het
![]()
ik doe niet aan 2e hands fotosquote:
Pubers doen tegenwoordig veel voor weinigquote:
Uiteindelijk heb ik er alleen wat te drinken van gekocht en de rest teruggegeven. Ik ga mijn vrienden niet arm makenquote:
10 euro... arm maken?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik er alleen wat te drinken van gekocht en de rest teruggegeven. Ik ga mijn vrienden niet arm maken
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoorquote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoor
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoor
Tuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef Probinski het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef raaavi het volgende:
Lis. heb je nog steeds hetzelfde ww voor alles?
ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef raaavi het volgende:
Lis. heb je nog steeds hetzelfde ww voor alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Het is geel en je kunt er op staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt er op staan![]()
EEN TreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want op een kuikentje kan je heul niet staan, dan gaat ie dood.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Kun je er nog wel op staanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
EEN Trein
want op een kuikentje kan je heul niet staan, dan gaat ie dood.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt er op staan![]()
Een gele plank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Whehehe, voor een drankje staan ze tegen je aan te rapen in de kroeg en mag je overal aanzittenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pubers doen tegenwoordig veel voor weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |