ik doe niet aan 2e hands fotosquote:
Pubers doen tegenwoordig veel voor weinigquote:
Uiteindelijk heb ik er alleen wat te drinken van gekocht en de rest teruggegeven. Ik ga mijn vrienden niet arm makenquote:
10 euro... arm maken?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik er alleen wat te drinken van gekocht en de rest teruggegeven. Ik ga mijn vrienden niet arm maken
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoorquote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoor
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mweh, van 10 euro minder ben ik niet arm hoor
Tuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef Probinski het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef raaavi het volgende:
Lis. heb je nog steeds hetzelfde ww voor alles?
ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef raaavi het volgende:
Lis. heb je nog steeds hetzelfde ww voor alles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Het is geel en je kunt er op staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt er op staan![]()
EEN TreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want op een kuikentje kan je heul niet staan, dan gaat ie dood.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Kun je er nog wel op staanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
EEN Trein
want op een kuikentje kan je heul niet staan, dan gaat ie dood.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt er op staan![]()
Een gele plank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Whehehe, voor een drankje staan ze tegen je aan te rapen in de kroeg en mag je overal aanzittenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pubers doen tegenwoordig veel voor weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |