Goh, lief van je. Maar daarbij hoef je jezelf nog niet te martelen!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik probeer mijn medemensen te begrijpen..

True.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, lief van je. Maar daarbij hoef je jezelf nog niet te martelen!
 .
.

Vrouw naar mijn hart!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Nepthys het volgende:
Dat is het hele idee achter vrouwenblaadjes. Ze blijven steeds maar dezelfde domme clichéonderwerpen herhalen (wat is in, wat is uit, welke handtas moet ik kopen, ik ga vreemd met de buurman-leuk he, boehoechickflicksenveelchocoladeijs, gaookeensbovenopwantdatisontzettendkinky) tot de lezers niet meer helemaal voor zichzelf kunnen denken (als ze dat überhaupt al konden) en onder de impressie raken dat het hebben van honderd paar schoenen een essentieel onderdeel van het feminisme is omdat ze dat in Sex & the City ook doen.

Nee, ik ken voldoende WO-meisjes die ik betrapt heb op zulke blaadjes.quote:
 . Niet eens betrapt, gewoon, ze zaten het openlijk te lezen. Hoe durven ze!
. Niet eens betrapt, gewoon, ze zaten het openlijk te lezen. Hoe durven ze!   .
 .

Ga je nu een miljonair aan de haak slaan?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
Ik vond het een leuke en hele nuttige editie, wat zegt dit over mij

)
)

+ Handige geld tips die best vanzelf sprekend zijn maar fijn om in Jip en Janneke taal te lezen
 + Handige geld tips die best vanzelf sprekend zijn maar fijn om in Jip en Janneke taal te lezen 

Welke vrouw noemt zich nu registratiedienstquote:Op zondag 18 januari 2009 23:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb niet echt gelezen. Mijn hart kon het niet aan.

je pikt ze er zo uit..
 je pikt ze er zo uit.. 

Jij overweegt carrière te maken?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef Game_Error het volgende:
Ahjoh, uit al die blaadjes kan je mooi wel de loverboy hosseltips halen

Moest ik mijzelf dan 'sletjeXX' noemen? Nee, even serieus. Ik had geen inspiratie, en zo'n Google-add gaf mij interessante suggesties, waaronder het woord registratiedienst.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke vrouw noemt zich nu registratiedienst
maar wat ga je nu dan lezen, registratiedienst (RD is makkelijker)?
 .
. . Ik ben ook niet perfect.
. Ik ben ook niet perfect.

Waar je standaard op kunt rekenen bij veel bladen: in de eerste weken van januari een hoop dieetonzin en de jaarhoroscoop (aan dat laatste maakt m'n Elle zich helaas ook schuldig), ergens in mei/juni 'hoe word ik bruin', niet veel later 'hoe blijf ik bruin', enzovoort.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Nepthys het volgende:
Dat is het hele idee achter vrouwenblaadjes. Ze blijven steeds maar dezelfde domme clichéonderwerpen herhalen (wat is in, wat is uit, welke handtas moet ik kopen, ik ga vreemd met de buurman-leuk he, boehoechickflicksenveelchocoladeijs, gaookeensbovenopwantdatisontzettendkinky) tot de lezers niet meer helemaal voor zichzelf kunnen denken (als ze dat überhaupt al konden) en onder de impressie raken dat het hebben van honderd paar schoenen een essentieel onderdeel van het feminisme is omdat ze dat in Sex & the City ook doen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |