abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65190607
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Ik probeer mijn medemensen te begrijpen. .
Goh, lief van je. Maar daarbij hoef je jezelf nog niet te martelen!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 22:35:56 #52
25682 2cv
Niet subtiel
pi_65190633
Note to self: als ze Cosmopolitan leest heel hard wegrennen en niet meer naar omkijken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_65190716
Wahahahaa stereotypen!!!
I HATE MUSIC
pi_65190759
Zo zijn al die bladen. Ik koop ze alleen om de kleren die erin staan. Eventueel eens een interview.
know'm sayin?
word? word.
pi_65190795
Vrouwen zijn standaard hersendood.

Uitzonderingen als TS daargelaten.
pi_65190949
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Goh, lief van je. Maar daarbij hoef je jezelf nog niet te martelen!
True. .
pi_65191057
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

True. .
Bovendien wíl je sommige dingen ook gewoon niet eens begrijpen.
pi_65192734
Dat is het hele idee achter vrouwenblaadjes. Ze blijven steeds maar dezelfde domme clichéonderwerpen herhalen (wat is in, wat is uit, welke handtas moet ik kopen, ik ga vreemd met de buurman-leuk he, boehoechickflicksenveelchocoladeijs, gaookeensbovenopwantdatisontzettendkinky) tot de lezers niet meer helemaal voor zichzelf kunnen denken (als ze dat überhaupt al konden) en onder de impressie raken dat het hebben van honderd paar schoenen een essentieel onderdeel van het feminisme is omdat ze dat in Sex & the City ook doen.

pi_65192798
ik lees het nooit. vmbo
pi_65192815
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Nepthys het volgende:
Dat is het hele idee achter vrouwenblaadjes. Ze blijven steeds maar dezelfde domme clichéonderwerpen herhalen (wat is in, wat is uit, welke handtas moet ik kopen, ik ga vreemd met de buurman-leuk he, boehoechickflicksenveelchocoladeijs, gaookeensbovenopwantdatisontzettendkinky) tot de lezers niet meer helemaal voor zichzelf kunnen denken (als ze dat überhaupt al konden) en onder de impressie raken dat het hebben van honderd paar schoenen een essentieel onderdeel van het feminisme is omdat ze dat in Sex & the City ook doen.

Vrouw naar mijn hart!
pi_65192855
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef Leanne het volgende:
ik lees het nooit. vmbo
Nee, ik ken voldoende WO-meisjes die ik betrapt heb op zulke blaadjes. . Niet eens betrapt, gewoon, ze zaten het openlijk te lezen. Hoe durven ze! .
pi_65192952
Ik vond het een leuke en hele nuttige editie, wat zegt dit over mij
pi_65192968
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
Ik vond het een leuke en hele nuttige editie, wat zegt dit over mij
Ga je nu een miljonair aan de haak slaan?
pi_65192982
Grapje. . Handige kledingsuggesties?
pi_65192997
Uhm, nee er stonden besparingstips in
pi_65193037
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
Uhm, nee er stonden besparingstips in
Vergeten. .
pi_65193050
Ik heb niet echt gelezen. Mijn hart kon het niet aan.
pi_65193071
Het stukje over Gossip Girl vond ik leuk! En de mannenkalender maand juli!
En de (onzinnige) dieettips (ik studeer voeding )

En die patser Remco op blz 91

Dat stukje over moeders vond ik leuk om aan mijn moeder voor te lezen

En het stukje over blijheid maak je zelf vond ik ook best leuk
pi_65193112
O en lachen om die mensen met schulden + Handige geld tips die best vanzelf sprekend zijn maar fijn om in Jip en Janneke taal te lezen

En het stuk over Carice vond ik ook leuk
pi_65195567
Wat een kankeronzin. Zelfs iemand in coma heeft nog meer hersenactiviteit dan de mensen die dit lezen.
  maandag 19 januari 2009 @ 01:46:16 #71
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_65195742
Ahjoh, uit al die blaadjes kan je mooi wel de loverboy hosseltips halen
ff wachten nog
pi_65195908
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb niet echt gelezen. Mijn hart kon het niet aan.
Welke vrouw noemt zich nu registratiedienst

Maar anyway, OT:

ik vond die blaadjes altijd wel interessant. het grappige is dat een deel van het hersenloze volk zulke blaadjes nodig hebben, omdat ze anders niet weten hoe ze zich moeten gedragen je pikt ze er zo uit..

maar wat ga je nu dan lezen, registratiedienst (RD is makkelijker)?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 19 januari 2009 @ 02:23:33 #73
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65196021
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef Game_Error het volgende:
Ahjoh, uit al die blaadjes kan je mooi wel de loverboy hosseltips halen
Jij overweegt carrière te maken?
pi_65196028
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke vrouw noemt zich nu registratiedienst

maar wat ga je nu dan lezen, registratiedienst (RD is makkelijker)?
Moest ik mijzelf dan 'sletjeXX' noemen? Nee, even serieus. Ik had geen inspiratie, en zo'n Google-add gaf mij interessante suggesties, waaronder het woord registratiedienst. .

Ik lees nu het boek 'Het morele instinct. Over de natuurlijke oorsprong van onze moraal' van Verplaetse. Kortom, ik lees 'serieuze' tijdschriften. Ik heb wel een tijd lang een pauperblad gelezen, namelijk QUOTE (6 jaar geleden). . Ik ben ook niet perfect.
pi_65197916
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Nepthys het volgende:

Waar je standaard op kunt rekenen bij veel bladen: in de eerste weken van januari een hoop dieetonzin en de jaarhoroscoop (aan dat laatste maakt m'n Elle zich helaas ook schuldig), ergens in mei/juni 'hoe word ik bruin', niet veel later 'hoe blijf ik bruin', enzovoort.

Maar naar het schijnt zijn er echt veel mensen die dat steeds willen lezen. Daar heeft ene Rob van Vuure, een Zeer Belangrijk persoon bij Sanoma (een bedrijf dat zowat de helft produceert van wat je in de kiosk ziet liggen), twee hele interessante boeken over geschreven. Over hoe je mensen kunt manipuleren als ze in de kiosk staan te twijfelen welk blad ze zullen gaan kopen. Ik heb die boeken gekocht en las ze in één adem uit. Ze heten 'De arrogantie van het buikgevoel' en 'Rotondevrouwen, padvindermannen'.

Maar als ik eerdergenoemde cliché-onderwerpen in 'mijn' bladen tegen kom, blader ik gelijk door. Gelukkig houdt de Viva zich tegenwoordig een beetje in qua dieet-onderwerpen. Maar in andere vrouwenbladen struikel je er zowat over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2009 09:23:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')