abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65180276
Cosmopolitan meisjes, die pik je er altijd zo makkelijk uit
''Oh nice, what's in the tea? WATER Bitch"
pi_65180300
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
FHM wel eens gelezen?

Volgens de FHM zijn mannen alleen geïnteresseerd in seks, bier, poker en voertuigen met heul veul cilinders en pk's. Met het andere geslacht is geen serieuze relatie mogelijk. Je vriendin is een sperma-gat dat verder heur bek moet houden en biertjes voor jou en je vrienden (maten) aan moet dragen.
. Niet gelezen, maar dat klinkt ook walgelijk.
pi_65180599
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:21 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Exact. Ik heb nooit een aflevering van de Sex & The City kunnen bekijken (precies om dezelfde redenen). Ik heb wel een keer de poging gewaagd om de bioscoopfilmversie te bekijken, maar daar kreeg ik braakneigingen van (na 10 minuten ben ik naar een andere film gegaan).
Het is gewoon te vies om in woorden uit te drukken, de manier waarop vrouwen gebrainwasht worden door televisie. Concepten van vreemdgaan, materialisme en oppervlakkigheid worden zodanig gecombineerd dat het "stoer" lijkt. Heb het wel eens gezien. Had de ernstige drang om de filmset van die serie te rushen met een shotgun om al die lui om zeep te helpen.
  zondag 18 januari 2009 @ 18:47:50 #29
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65180925
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
FHM wel eens gelezen?

Volgens de FHM zijn mannen alleen geïnteresseerd in seks, bier, poker en voertuigen met heul veul cilinders en pk's. Met het andere geslacht is geen serieuze relatie mogelijk.

Je vriendin is een sperma-gat dat verder heur bek moet houden en biertjes voor jou en je vrienden (maten) aan moet dragen.

De FHM is dan ook minstens even erg.
  zondag 18 januari 2009 @ 18:51:16 #30
189777 zagevent
what's in a name
pi_65181061
Staan in de Cosmo ook niet van die belachelijke testen à la 'Houdt hij nog van je' en 'Is uw huwelijk in gevaar?'
  zondag 18 januari 2009 @ 18:52:13 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_65181104
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is gewoon te vies om in woorden uit te drukken, de manier waarop vrouwen gebrainwasht worden door televisie. Concepten van vreemdgaan, materialisme en oppervlakkigheid worden zodanig gecombineerd dat het "stoer" lijkt. Heb het wel eens gezien. Had de ernstige drang om de filmset van die serie te rushen met een shotgun om al die lui om zeep te helpen.
Zijn het dan die media die schuldig zijn of de hersenloze schapen die hun adviezesn klakkeloos volgen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 januari 2009 @ 18:53:49 #32
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65181160
quote:
74. Wat is de beste manier om hem te vragen zich te laten testen op soa’s?
Lieve Sonja, vertel hem op een kalme manier dat je een verleden als crackhoer achter de rug hebt, hij zal dit begrijpen en aanbieden om samen een afspraak met de huisarts te maken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_65181376
Ik heb em toevallig net uit
Dat stuk over miljonairs is natuurlijk absoluut niet serieus, maar dat begrijp je zelf ook wel.
Die 100 vragen zijn de meest gestelde vragen oid, vandaar dat er een paar achterlijke tussen zitten.. er lopen ook achterlijke mensen rond in Nederland.

Ik vind het een mooi blad, lekker makkelijk om te lezen tijdens verloren uurtjes in de trein
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_65181585
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef LastRequest het volgende:
Dat stuk over miljonairs is natuurlijk absoluut niet serieus, maar dat begrijp je zelf ook wel.
Ik heb het artikel niet gelezen, alleen snel door de regels heen gelezen. Uiteindelijk besloot ik om het pauperkrantje Metro maar te lezen (treinreis is al vermoeiend).
pi_65181666
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef LastRequest het volgende:
Er staan anders goede tips tussen over hoe je je als vrouw moet gedragen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65181733
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er staan anders goede tips tussen over hoe je je als vrouw moet gedragen
Dat is natuurlijk. 'Cosmopolitan' is onnodig.
pi_65181996
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zijn het dan die media die schuldig zijn of de hersenloze schapen die hun adviezesn klakkeloos volgen?
Mensen die niet opgegroeid zijn met een medium met vrijheid van informatie (internet) hebben de neiging zich vast te klampen aan hetgeen wat ze wel bekend is (televisie).
Dat zij met oogkleppen op willen leven, is hun probleem, zij zijn degenen die opeens genaaid worden door factoren die ze onbekend zijn, omdat die niet worden belicht in fossiele media.
Toch is de mate van leugens en propaganda die worden verspreid op televisie, radio en in gedrukte media dusdanig gortig en belachelijk, dat de "schuld" van de fossiele media niet vermindert.
pi_65183078
een penis kan trouwens wel breken, de zwellichamen binnenin kunnen onder "bepaalde omstandigheden" stukgaan
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_65184259
Dat soort dingen is net als Fok: niet te serieus nemen. Maar wel leuk hersenloos tijdverdrijf
  zondag 18 januari 2009 @ 20:26:35 #40
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65184464
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef zagevent het volgende:
Staan in de Cosmo ook niet van die belachelijke testen à la 'Houdt hij nog van je' en 'Is uw huwelijk in gevaar?'
Ik heb best zin om in een psychotische bui de AKO binnen te vallen, heel wat Cosmo's achterover te drukken en vervolgens vakkundig te verbranden.

Maar iedereen noemt me dan ook Psycho.
pi_65189605
Er zijn opvallend weinig reacties van meisjes in mijn topic. . Jammer.
pi_65189725
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:17 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Kennelijk. .
[..]

De doelgroep zal niet zo veel verschillen, denk ik. Maar waarom lees jij 'De Elle'? . Om modieus te blijven? Make up-tips? .
Het is een mooie combinatie tussen hersenloos plaatjes kijken en ook nog wat boeiends lezen. Want ja, er staan ook veel 'normale' artikelen in, die naar mijn mening vaak erg goed geschreven zijn. Of die tenminste nog ergens op slaan.

Mode en dergelijke wordt in dat blad ook smaakvol gepresenteerd (en waar het nodig is met een beetje humor of cynisme).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2009 22:25:47 ]
pi_65189941
Jij laat je hersendood maken. Je kunt het ook gewoon lezen en erom lachen en beseffen hoe geweldig het is dat mensen dat heel serieus bedoeld kunnen schrijven.
pi_65190046
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Jij laat je hersendood maken. Je kunt het ook gewoon lezen en erom lachen en beseffen hoe geweldig het is dat mensen dat heel serieus bedoeld kunnen schrijven.
Nee, hoe kun je hier vrijwillig geld aan uitgeven? .
  zondag 18 januari 2009 @ 22:24:43 #45
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_65190131
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef female81 het volgende:

[..]

Het is een mooie combinatie tussen hersenloos plaatjes kijken en ook nog wat boeiends lezen. Want ja, er staan ook veel 'normale' artikelen in, die naar mijn mening vaak erg goed geschreven zijn. Of die tenminste nog ergens op slaan.
Volgens mij hebben bladen maar 3 'normale' artikelen die ze steeds in ietwat verschillende versies herhalen.

1 Janetje heeft anorexia. 2 Janetje heeft een geliefd persoon verloren. 3 Janetje is verliefd op haar
halfbroer/zwager/baas/oom.
pi_65190251
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Nee, hoe kun je hier vrijwillig geld aan uitgeven? .
Wie dwingt je?
pi_65190368
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wie dwingt je?
Ik probeer mijn medemensen te begrijpen. .
pi_65190388
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Volgens mij hebben bladen maar 3 'normale' artikelen die ze steeds in ietwat verschillende versies herhalen.

1 Janetje heeft anorexia. 2 Janetje heeft een geliefd persoon verloren. 3 Janetje is verliefd op haar
halfbroer/zwager/baas/oom.
Nu moet ik aan Tina denken. .
pi_65190491
Ik las die blaadjes vroeger ook wel (Ik heb 2 oudere zussen )
Opzich wel grappige verhalen af en toe
over loverboys enz o
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_65190601
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik las die blaadjes vroeger ook wel (Ik heb 2 oudere zussen )
Opzich wel grappige verhalen af en toe
over loverboys enz o
En wat heb je nu over de vrouw geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')