Hihi, vetmigratiequote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
momenteel medium goed, en ben nog neit echt afgevallen, maar ik sport momenteel ook niet.
ik moet echt nog wat strenger zijn, en er niet meteen uitvliegen als ik eventjes ziek ben een weekje enzo...
maar iedereen vraagt wel of ik weer afgevallen ben dus blijkbaar jherverdeelt mn vet zich ofzo...
75C zou echt mijn droommaat zijn, maarja, je kunt t niet zomaar naar eigen wens vormen hequote:Op zondag 18 januari 2009 18:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maatjer eraf van mij mag ook wel, 80E is niet hel praktisch, zke rniet als t straks 75 F wordt...
liever 75 C ofzo...
als ze maar niet nog meer gaan hangen...
Helemaal gemist of totaal vergetenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkjes naar foto
Misschien te persoonlijke vraag hoor, maar wat heb je nu dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
75C zou echt mijn droommaat zijn, maarja, je kunt t niet zomaar naar eigen wens vormen he
75 D, past nog net in 1 hand, als je grote handen hebtquote:Op zondag 18 januari 2009 18:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien te persoonlijke vraag hoor, maar wat heb je nu dan?
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb 75D, soms 80CEn ik ga nu eten!
</logische post>
Ik zou nog het liefst hebben dat ze overal alle bh's in alle maten makenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
75C zou echt mijn droommaat zijn, maarja, je kunt t niet zomaar naar eigen wens vormen he
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Oeh gaat iedereen weer haar cupmaat posten?
Doe je ook mee?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Oeh gaat iedereen weer haar cupmaat posten?
Nakend of met BH?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
Na dit topic doen we er ook fotos bij!
Wat jij wil, jouw feessie vanavond!quote:
Als ik dan de foto's mag overslaanquote:Op zondag 18 januari 2009 18:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
Na dit topic doen we er ook fotos bij!
Ja, maar 75C zijn even grote borsten als 70D! Alleen je omvang is smaller..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik ging van de week een nieuwe BH halen en ik dacht dat ik 75 C had, maar die zat niet mooi. Toen paste ik een 70D en die was goed. Maar ik heb écht geen grote borsten, terwijl vroeger als iemand zei dat ze D had, leek me dat huge. Vreemde zaak.
Komt omdat je dan keek naar vrouwen met 80/90D. Dat is een stuk groter dan 70D. Op die manier kan ik vertellen dat 65G echt niet zo vreselijk groot is als het klinktquote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Ik ging van de week een nieuwe BH halen en ik dacht dat ik 75 C had, maar die zat niet mooi. Toen paste ik een 70D en die was goed. Maar ik heb écht geen grote borsten, terwijl vroeger als iemand zei dat ze D had, leek me dat huge. Vreemde zaak.
jij 1 maart of 29 feb want dan ben je nooit ouder dan mij namelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 18:23 schreef cyclechick het volgende:
Ah dan ben je net een dag eerder dan ik aan de beurt!
Wat is je bouwjaar? ik zie het al, je bent een jaartje jonger dan ik![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij 1 maart of 29 feb want dan ben je nooit ouder dan mij IK namelijk
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef cyclechick het volgende:
Misschien had ze een extreem klein hoofd?
Jij bent wispelturigquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik alles wel mooi vind, het meeste boven gemiddeld mooi,
behalve:
m'n tanden
m'n glimlach
m'n tenen
m'n voeten maar die zijn op zich ook wel oké
m'n benen omdat ze iets te gespierd zijn.
Vroegerrr vond ik alles lelijk en wist ik over alles wel 8 kritiek punten te noemen, maar toen dacht ik: waar ben ik mee bezigg! Ik wou heel graag blond haar en blauwe ogen en grote borsten en niet meer zo eng mager zijn. Toen stonden m'n handen. voeten en tanden op 1! Vandaar dat ik 't eerst niet geloofde dat mensen mijn handen mooi zouden kunnen vinden, het ideee alleen al!
Oké maar even een echte top 5..
Ik kan alleen niet kiezen
- M'n haar heeft een geweldige kleur, verschillende tinten bruin en is heel erg mooi dik en vol en binnenkort ook nog erg lang
- M'n huid, ik heb een hele mooie (niet roze) tint, met echt hele schattige zomersproetjes en ik heb bijna nooit puistjes of vlekjes.
- M'n ogen hebben geweldige tinten, een zwarte pupil, een goud rondje met een groene basis met daardoorheen lichtval net als in een bos in de lente, daaromheen een heel donkergrijs/blauw randje. Geweldig!
- M'n wenkbrauwen, mooi donker, de haartjes zitten dicht bij elkaar, mooie natuurlijke vorm.
- M'n onderlip is ook geweldig vol
- M'n benen zijn heel mooi lang en m'n bil is ook echt geweldig gevormd, ik kan er echt uren naar kijken
- Mijn bescheidenheid & dat ik zo goed in tellen ben..
Ik weet niet hoe die omslag zo is gekomenMaar ik kan nog wel uren doorgaan
heb ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Mijn vader berekende net dat ik sowieso een studieschuld ga krijgen van 14 000 euro, OMG! Ik werd er even duizelig van!!!!
M'n moeder zat naast me, en ik zei. Zeg dan wat of ga weg. Staren is stomquote:
Je hebt eigenlijk een vriendje nodig die je adoreert,quote:Op zondag 18 januari 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Ja oké, ik geef toe. Eerst deelde ik de mening van cycle maar na meneer ex en nu met meneer farfallus ben ik hem wel extra gaan waarderen
Of kon ze niet lezen en was die 7 eigenlijk een 9? (90C dus)quote:Op zondag 18 januari 2009 18:29 schreef cyclechick het volgende:
Misschien had ze een extreem klein hoofd?
Oh dr zat een vetkwab in dr oog, en daardoor zag ze de 7 voor 9 aan!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of kon ze niet lezen en was die 7 eigenlijk een 9? (90C dus)
OMG geweldig, vond iedereen zichzelf maar zo mooi, dan was de wereld een vrolijke happy bende!quote:
Gym was altijd geniaal, ik wist niet dat borsten zo hoog konden stuiterenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dr zat een vetkwab in dr oog, en daardoor zag ze de 7 voor 9 aan!
Hehehe, misschien moet ik mijzelf maar wat lelijker vinden, dan ga ik serieuzer sporten!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
OMG geweldig, vond iedereen zichzelf maar zo mooi, dan was de wereld een vrolijke happy bende!
Even bellen om te vragen?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:41 schreef conleche het volgende:
Mijn meneer komt terug van skieen, maar nu weet ik niet meer of we hebben afgesproken samen te eten. What to do???
Erheen gaan en lekkere dingen inslaan. Als hij het verwacht, is 't prima. Als hij het niet verwacht heb jij uit liefde een verrassingsmaaltijd voorbereid en is 'ie helemaal ontroerd en ben jij geweldig en leven jullie lang en gelukkigquote:Op zondag 18 januari 2009 18:41 schreef conleche het volgende:
Mijn meneer komt terug van skieen, maar nu weet ik niet meer of we hebben afgesproken samen te eten. What to do???
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Erheen gaan en lekkere dingen inslaan. Als hij het verwacht, is 't prima. Als hij het niet verwacht heb jij uit liefde een verrassingsmaaltijd voorbereid en is 'ie helemaal ontroerd en ben jij geweldig en leven jullie lang en gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |