Holy smokes! Verschil! Je onderkin en buikje zijn idd nagenoeg wegquote:Op zondag 18 januari 2009 18:08 schreef kwakveense het volgende:
thnx mariaaaaaa
ja, hij gaat bij mij ook in de breedte helaas en niet alleen naar achteren... wacht ik zoek effe een oude foto
dit is in 2007 (kilo of 95)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t gaat bij mij ook echtt eerste van mn buik en hoofd en tietz0rz af
ik vind dat jij dr ook absoluut mooi uit zietquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
nou BJkont of niet, je bent in elk geal prachtig en in verhouding!
Foto, waar?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb bijna helemaal geen kont meer... ook best vreemd....
(check jurkje foto)
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind mijn kont heel gemiddeld. Denk ik.
in ieder geval zie ik m zelf toch nooit, dus daar stoor ik me ook niet aan,. Heb al genoeg andere zaken om me wel aan te storen
En die koekjes van daarnet hebben het vast niet verbeterd
deel 47??? nog wat, ik zal hem nog wel ff opzoeken....quote:
Bij mij nemen de cm daar juist nooit af, wat ik ook doe.. En zou zo graag een maatje minder willen hebben..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef kwakveense het volgende:
lekker effe badderen BJ, dan kun je er vast weer tegen!
en jullie zijn lief.
bljkbaar zijn mn harries nog in verhouding ja... maar toch heb ik er veloverschot(en nemen de centimeters wel af op die plek...)
momenteel medium goed, en ben nog neit echt afgevallen, maar ik sport momenteel ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef cyclechick het volgende:
Kwak, je ziet er echt veel beter uit!! Hoe gaat het nu trouwens met netjes eten? Lukt dat een beetje? en ben je dr al van afgevallen?
Dat ik beter geen koekjes had kunnen eten? Of heb jij dezelfde mening over mijn kont, die je nog nooit hebt gezienquote:
ik weets!! een soort bolletje waar ze bij de taille een touwtje om geknoopt hebben om een taille te makenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Bij die 95 kilo lijk je een soort karikatuur omdat je nog wel een taille hebt
Ik heb dezelfde mening over mijn kontquote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat ik beter geen koekjes had kunnen eten? Of heb jij dezelfde mening over mijn kont, die je nog nooit hebt gezien
maatjer eraf van mij mag ook wel, 80E is niet hel praktisch, zke rniet als t straks 75 F wordt...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bij mij nemen de cm daar juist nooit af, wat ik ook doe.. En zou zo graag een maatje minder willen hebben..
Zie je wel, tis toch nooit goed
Ja, dan ga ik een taart bakken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |