Bestaat dat nog, van die dubbele letters? Of wacht ja, DD is een soort 'halve' maat, tussen D en E in. Toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
75DD hier, maar ze lijken helemaal niet zo groot (gelukkig)
Ze zijn wel heel rond, vandaar dat het een vrij grote cupmaat moet zijn om alles er een beetje netjes in te kunnen stoppen
O en m'n knieën zijn ook echt prima! Geen blobjes en mooi gevorm! En krachtig.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Je uitstraling is ook super!! Ik zag je foto en ik dacht. WOAH omg![]()
![]()
Er zijn meer punten.. Denk na!
O mijn oren zijn ook mooiZe zijn niet zo klein en rond maar van een goede grote, niet doorschijnend of rood en bovenin lijkt 't bijna alsof er een hoekje inzit net als bij een elfje
Nou ik vond ze anders behoorlijk (mooi)!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
75DD hier, maar ze lijken helemaal niet zo groot (gelukkig)
Ze zijn wel heel rond, vandaar dat het een vrij grote cupmaat moet zijn om alles er een beetje netjes in te kunnen stoppen
Nou het stomme is, BB of CC bestaat niet, maar DD is volgens mij al heel lang een normale maat?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, van die dubbele letters? Of wacht ja, DD is een soort 'halve' maat, tussen D en E in. Toch?
Hij zit nu in het vliegtuig. Of is de wereld zonder mijn medeweten al zover geevolueerd dat je ook mensen in een vliegtuig kan bellen???quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Je uitstraling is ook super!! Ik zag je foto en ik dacht. WOAH omg![]()
![]()
Er zijn meer punten.. Denk na!
O mijn oren zijn ook mooiZe zijn niet zo klein en rond maar van een goede grote, niet doorschijnend of rood en bovenin lijkt 't bijna alsof er een hoekje inzit net als bij een elfje
Ja ik ook! Anders gaan we een keer samen BH's kopen, de H&M heeft een bepaald model daarin lijken die van mij HUGEquote:Op zondag 18 januari 2009 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik koop altijd A's, voor mn egoen dan lijkt de boel wat groter
heb zelfs ooit wel eens een B aangehad die wel paste!
Elektische apparatuur hoeft alleen tijdens opstijgen en landing uit. Dus in principe zou je in de tussentijd kunnen bellen/sms'en. Al weet ik niet of hij zijn mobiel wel aan heeft staan danquote:Op zondag 18 januari 2009 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig. Of is de wereld zonder mijn medeweten al zover geevolueerd dat je ook mensen in een vliegtuig kan bellen???
Heb je iets lekkers in huis? Of kan je iets lekkers bestellen?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig. Of is de wereld zonder mijn medeweten al zover geevolueerd dat je ook mensen in een vliegtuig kan bellen???
Picsquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef conleche het volgende:
Greys, ik weet pertinent zeker dat jouw borsten groter zijn dan DD!!!
ER is meer, er is mee! Kom op, even beter concentreren!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef conleche het volgende:
Die 5 punten heb ik gister ook over nagedacht en de mijne zijn:
1. Haar, dik en in verschillende kleuren blond en met lichte slag. (ik doe in de winter wel highlights)
2. hals/nek icm sleutelbeenderen
3. benen (prima vorm)
4. armen (prima vorm)
5. voeten (klein en smal)
Koop bh's van Sapph. Zijn niet vreselijk duur (17,50 per stuk) en daar lijkt alles enorm in. Denk omdat ze eigenlijk een maat kleiner zijn, neem je de juiste maat, dan vallen je tieten eruit. Zeg maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ook! Anders gaan we een keer samen BH's kopen, de H&M heeft een bepaald model daarin lijken die van mij HUGE!!
Misschien wel, bh's zitten ook niet altijd even best, maar ik weiger me te laten betasten door zo'n pashokjesfeeks. En eerlijk gezegd wil ik ook geen grotere maat hebben dan DDquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef conleche het volgende:
Greys, ik weet pertinent zeker dat jouw borsten groter zijn dan DD!!!
Owquote:Op zondag 18 januari 2009 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
bestel pizzaquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef conleche het volgende:
En heuj, ik heb de hele dag gewerkt, moet ik nu ook nog daarheen fietsen en lekkere dingen gaan maken?
Oh ja. Hm.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef conleche het volgende:
En heuj, ik heb de hele dag gewerkt, moet ik nu ook nog daarheen fietsen en lekkere dingen gaan maken?
I wantz!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Kijk dit ben ik met een gel BH!
De verkoopster van een lingerie zaak dacht dat ik zeker 75B/70C had want ze wist niet dat ik een gel BH aanhad![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik met 75D, ik weiger groter te kopen. Dan pas ik gewoon een andere bh, of wacht tot een andere keer winkelen, misschien vallen ze dan beter (mijn tetten, of de BH,quote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel, bh's zitten ook niet altijd even best, maar ik weiger me te laten betasten door zo'n pashokjesfeeks. En eerlijk gezegd wil ik ook geen grotere maat hebben dan DD
Ja huisvrouwquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef conleche het volgende:
En zelf passen en haar alleen laten kijken of het goed zit? En andere maten laten pakken, net zolang tot het lekker zit? Prijsjes kan je eruit knippen als blijkt dat je opeens G hebt ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel, bh's zitten ook niet altijd even best, maar ik weiger me te laten betasten door zo'n pashokjesfeeks. En eerlijk gezegd wil ik ook geen grotere maat hebben dan DD
WOWquote:Op zondag 18 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Kijk dit ben ik met een gel BH!
De verkoopster van een lingerie zaak dacht dat ik zeker 75B/70C had want ze wist niet dat ik een gel BH aanhad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ER is meer, er is mee! Kom op, even beter concentreren!
volgens mij heb jij ook een heel mooi hoofd, iig een hele fotogenieke uitstraling als ik het me goed herinner!
O je krijgt een vunzige PM van me, tenzij je die niet wil, want dan kan ik even laten zien hoe 't normaal is.quote:
Je mega lange benen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
5 mooie punten aan mezelf.....
hmmmmmmm moeilijk..
denk
* mijn lengte
* mijn ogen
* mijn ietwat gespierde rug
....
en toen wist ik ff niet meer...
PF-pr0nquote:Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
O je krijgt een vunzige PM van me, tenzij je die niet wil, want dan kan ik even laten zien hoe 't normaal is.
Oh dat wil ik ook zien, of mag dat alleen als je cup A hebtquote:
Het is een beetje struisvogel-kop-in-het-zand achtig en het slaat ook nergens op.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zelf passen en haar alleen laten kijken of het goed zit? En andere maten laten pakken, net zolang tot het lekker zit? Prijsjes kan je eruit knippen als blijkt dat je opeens G hebt ofzo.
Niet zo sip cyclequote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook zien, of mag dat alleen als je cup A hebt
Awwwquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, van die dubbele letters? Of wacht ja, DD is een soort 'halve' maat, tussen D en E in. Toch?
Woehaha nee ik zou niet durven!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
AwwwIk wil je wel een knuffel geven, maar dan moet je me niet net onderkotsen he
![]()
Hoe komt het dat je zo misselijk bent? Is dat een bij effect van de bestralingen?
Bij mij helpt thee drinken vaak
Hehe, ja ik wil geen valse hoop geven of zo, maar dan kan MB zelf ff beoordelen of die BH tof is of niet!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook zien, of mag dat alleen als je cup A hebt
Oh, dat klinkt wel logisch ja.. Vroeg naar bed, veel vitamientjes en genoeg rust en hopen dat je niet ook die nare griep krijgt!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha nee ik zou niet durven!![]()
En misselijkheid kan een van de bijwerkingen zijn ja. Maar ik ben vanochtend ook opgestaan met een lichte griep dus misschien is het de combinatie van die 2.
Ook met cup D kun je BH's wel beoordelen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, ja ik wil geen valse hoop geven of zo, maar dan kan MB zelf ff beoordelen of die BH tof is of niet!
Ja lig ik dadelijk met koorts onder die machinequote:Op zondag 18 januari 2009 18:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel logisch ja.. Vroeg naar bed, veel vitamientjes en genoeg rust en hopen dat je niet ook die nare griep krijgt!
Ja datte!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:59 schreef conleche het volgende:
o PF, nu ben ik neugierig, doe mij ook een PM??
Nee ik eet bijna nooit japans!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Geen japans gegeten Muis? Want daar had ik gisteren last van ben er echt goed misselijk van geweest. Ook over mn nek gegaan hahaha.
Sow heb honger maar moet wachten tot mn pa en stomme stiefma thuis zijn!
ok ik ben ff voor de spiegel gaan staan, en ik ben ook best tevreden over:quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mega lange benen.
Je armen.
Kom... je weet er vast zelf ook nog wel een paar!
Piramides? ik heb rechthoekenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
die van jou zijn iig nog mooi rond
ik heb van die pyramides
ze begrijpt mij niet en ik haar niet hahahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik eet bijna nooit japans!
En waarom is je stiefma stom?
Zo te horen hebben wij tweelingborsten!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
ik heb eh, kweetniet! Ze zijn wel rond maar alleen als je van voren kijkt, van de zijkant zit het gewicht wat naar onder en dan loopt het weer naar boven toe bij mijn tepel zeg maar
/TMI
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo te horen hebben wij tweelingborsten!
Idemquote:Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef conleche het volgende:
Bij mij blijft het enveloppie ook angstvallig grijs!!
Neuj, ik wacht even tot hij is geland en hoop dat hij dan automatisch hierheen komt en dan bestel ik wat. Maar ik denk eerder dat ze een taxi delen en de rest woont in het centrum, waar ook da Puppelhouse is en dan zal ik moeten gaan fietsen. Maar dat wordt sws bestellen dus....quote:Op zondag 18 januari 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Ben je er al uit wat je doet met eten Co?
Maar ik zit onder m'n streefgewicht!!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef mspoez het volgende:
Dan is fietsen beter, caloriegewijs, CL.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Hee de neiging zum kotsen is weg. Kom er maar in cycle!
* Muis006 is klaar voor de knuffel
Maar ze zijn niet veel groter toch??quote:Op zondag 18 januari 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
die van jou zijn iig nog mooi rond
ik heb van die pyramides
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
Als hij thuis is dan bel je hem en zeg je 'Bestel even wat te eten en voor mij een taxi'
En dan moet Co eerst nog naar dat restaurant fietsen en dan, met eten achterop, naar haar mister!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh nee wacht, als hij het bestelt heb je kans dat het eten pas in juni komt ipv januari![]()
Sorry! Maar bedenk eens hoe die voorfoto van mij was: Je komt er!! Met je een dunne buik en smalle taille!!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
je had alleen je tetten moeten doen PF, want nu wil ik jouw lichaam
Ja ik dacht zonder sterretjes gaat echt te verquote:Op zondag 18 januari 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
PF die sterretjes!
Jij hebt wel een totaal andere bouw dan ik!
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Hee de neiging zum kotsen is weg. Kom er maar in cycle!
* Muis006 is klaar voor de knuffel
Ohja!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik zit onder m'n streefgewicht!!
Yesss!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*zet even extra af*
...Rrrrooaarrr komt ie!
Maar dat komt misschien door wat je eet?? Als ik veel prik eet en bonen is mijn buik 's avonds een enorm opgeblazen ballon, 8 maanden zwanger!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesss!![]()
En PF: mijn gewicht zit eigenlijk overal een beetjemaar dat ziet ook vreemd uit vind ik. 's Ochtends is mijn buik altijd mooi, 's avonds not so much
Vraagje he: hoe eet jij prikquote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar dat komt misschien door wat je eet?? Als ik veel prik eet en bonen is mijn buik 's avonds een enorm opgeblazen ballon, 8 maanden zwanger!
Ja dat was het eerste wat ik kon bedenkenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vraagje he: hoe eet jij prik?
En ja ik denk ook dat het komt omdat mijn maag gewoon vol zit met eten. Maar niet eten is ook geen oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |