Jij weet wel hoe je met meiden om moet gaan he?!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Hyman het volgende:
Irenka is gewoon heel ingewikkeld
Dat zijn de meeste meiden trouwens
Ik ben écht niet zo ingewikkeldquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:27 schreef Hyman het volgende:
Met nadruk op het laatste?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef RenRen- het volgende:
De meeste mensen snappen me niet omdat ik 'vreemde' verbanden leg. Die David vaak wel snapt als ik ze uitleg
ECht hequote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je met meiden om moet gaan he?!
Neehoorquote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Hyman het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je met meiden om moet gaan he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ja dat snap ikquote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Het is gewoon wel heel prettig dat hij me snapt
Ligt aan de persoon. En hoe kom je daar bij trouwens?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:28 schreef mstr het volgende:
Alleen één ding kan ik niet snappen:
Waarom vrouwen/meisjes zo slecht met stress om kunnen gaan?
Naja, kijk naar m'n eigen vriendin, ken er nog wel een aantal.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. En hoe kom je daar bij trouwens?
Ja nee, soms met van die dingen. Dan heb ik het eerst over het een, en dan opeens over het ander. En dan kijkt hij van.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar je zei dat 'nadat ik het uitgelegd heb' er een beetje bij, zo van, anders snapt ie het niet
Ohquote:Op zondag 18 januari 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nee, soms met van die dingen. Dan heb ik het eerst over het een, en dan opeens over het ander. En dan kijkt hij van.En als ik het uitleg niet meer
Of zo van. "Die man, met die neus", en dan ook vanen dan wijs ik 'm aan en snapt hij het wel
Ik heb het idee dat mannen dat erger hebben eigkquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, kijk naar m'n eigen vriendin, ken er nog wel een aantal.
Die nogal slecht met stress om kunnen gaan.
In de zin van, gewoon gestresst raken door een toetsweek of iets.
Maar vrouwen zijn denk ik preciezer en nemen daardoor meer hooi op hun vork.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mannen dat erger hebben eigkAls ik naar m'n eigen klas kijk
ik kreeg 16ct.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef Probinski het volgende:
Bedrag (euro) 0,04 Bij
Bedrag (euro) 0,05 Bij
Is toch 9cent wat dr bij kwam
Nouja ik ben ook aant downloaden, was ik, ds te langzaamquote:
Vrouwen overdenken veel meer denken. Mannen zijn wat dat betreft veel impulsiever en bedenken zich op het laatste moment pas dat het niet zo slim is. Vrouwen kunnen heel precies zijn, maar zijn vaak ook érg goed in plannenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn denk ik preciezer en nemen daardoor meer hooi op hun vork.
Ze doen alsof ze ingewikkeld zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Hyman het volgende:
Ooh, op die fiets.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja ik ben ook aant downloaden, was ik, ds te langzaamMaar ik benn dus eten
tot zo
![]()
Isorryquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:32 schreef raaavi het volgende:
Jullie gaat te snel -___-
Jupquote:Op zondag 18 januari 2009 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrouwen overdenken veel meer denken. Mannen zijn wat dat betreft veel impulsiever en bedenken zich op het laatste moment pas dat het niet zo slim is. Vrouwen kunnen heel precies zijn, maar zijn vaak ook érg goed in plannen
Ik postte net een link van Sexy Armpitsquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:35 schreef raaavi het volgende:
Ja.iemand post hier een link van BS.
en nu luister ik het?
Door Danique?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef raaavi het volgende:
Door wie luister ik nu britney sprearss?
Slecht, slechtquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef raaavi het volgende:
Door wie luister ik nu britney sprearss?
Het is namelijk heel simpel: vrouwen willen dat mannen thuisblijven om hun te aanbidden in plaats van zuipen in een louche tent, maar als ze dit zeggen zijn ze bezitterig en zeikend en dat willen ze absolúút niet zijn en daarom moeten mannen dit uit zichzelf weten. Dat ze dit natuurlijk niet weten maakt ons vrouwen boos en verdrietigquote:
Picquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Mich92 het volgende:
MICH HEEFT NIEUWE ALLSTARSCH; Again![]()
:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |