Vrouwen overdenken veel meer denken. Mannen zijn wat dat betreft veel impulsiever en bedenken zich op het laatste moment pas dat het niet zo slim is. Vrouwen kunnen heel precies zijn, maar zijn vaak ook érg goed in plannenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn denk ik preciezer en nemen daardoor meer hooi op hun vork.
Ze doen alsof ze ingewikkeld zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Hyman het volgende:
Irenka is gewoon heel ingewikkeld
Dat zijn de meeste meiden trouwens
Ooh, op die fiets.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja ik ben ook aant downloaden, was ik, ds te langzaamMaar ik benn dus eten
tot zo
![]()
Isorryquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:32 schreef raaavi het volgende:
Jullie gaat te snel -___-
Jupquote:Op zondag 18 januari 2009 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vrouwen overdenken veel meer denken. Mannen zijn wat dat betreft veel impulsiever en bedenken zich op het laatste moment pas dat het niet zo slim is. Vrouwen kunnen heel precies zijn, maar zijn vaak ook érg goed in plannen
Ik postte net een link van Sexy Armpitsquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:35 schreef raaavi het volgende:
Ja.iemand post hier een link van BS.
en nu luister ik het?
Door Danique?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef raaavi het volgende:
Door wie luister ik nu britney sprearss?
Slecht, slechtquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef raaavi het volgende:
Door wie luister ik nu britney sprearss?
Het is namelijk heel simpel: vrouwen willen dat mannen thuisblijven om hun te aanbidden in plaats van zuipen in een louche tent, maar als ze dit zeggen zijn ze bezitterig en zeikend en dat willen ze absolúút niet zijn en daarom moeten mannen dit uit zichzelf weten. Dat ze dit natuurlijk niet weten maakt ons vrouwen boos en verdrietigquote:
Picquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Mich92 het volgende:
MICH HEEFT NIEUWE ALLSTARSCH; Again![]()
:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |