abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65912865
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Grijs het volgende:

Vandaag voor Daans feestje een speurpakket besteld . Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt en hoe dat zal gaan...
welke heb je besteld ?? Merijn zou die van de piramides super vinden, maar hij heeft klasgenootjes die alles maar saai vinden als het geschiedenis is....
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:36:58 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65913079
Volgens mij had EasyGoing ook zo'n pakket..

Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik ben zo bang voor het weer... droog weer is natuurlijk wel een vereiste
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:16:40 #253
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65914463
Volgens mij heb ik de link ook een keer hier gezien en toen snel opgeslagen.
Ik heb die van de piramides besteld. En hoop maar dat de kinderen dat leuk vinden (maar Daan kiest zijn vriendjes en vriendinnetjes wel zorgvuldig uit, dus ik denk dat dat wel goed zit ).
En droog weer zal natuurlijk het fijnst zijn, anders maar zorgen dat er voldoende paraplu's klaarliggen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:25:45 #254
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65937793
Even goed nieuws posten: Storm én Maria slapen weer beter nu! Fase voorbij!
Maria ligt nu zelfs nog te slapen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65937822
Heerlijk Sugar ! Hier moeten we ze s ochtends ook uit bed stampen..
Nog 3 dagen en dan vakantie, de mannen zijn er nu wel aan toe.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:00:38 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65937986
Sugar dat is echt heerlijk om te lezen Dus ook weer meer slaap voor jullie

Rewino we wachten mee af
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2009 @ 08:55:45 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65938653
Christan krijgt voorlopig nog geen vakantie. Alleen twee dagen met carnaval. Dan pas begin april weer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65941182
oeh wat een leuk idee, die speurtocht, grijs! ik hoop dat 't goed uitpakt.

anna is inderdaad begonnen met school en so far, so good. alleen gaat ze nogal vaak naar de wc daar. fijn om even te ontsnappen aan de drukte misschien, en 't kan ook dat ze wat bang is voor ongelukjes. maar de juf zou haar hier toch wat in gaan remmen want ze zat er ongeveer de helft van de tijd gisteren...
pi_65941356
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:36 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij had EasyGoing ook zo'n pakket..
Klopt, ik had vorig jaar voor Sven's 5e verjaardagsfeestje het Ridder Radbout en Jonkvrouw Mathilde pakket.
Hier vonden ze het allemaal heel leuk.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_65942296
lijkt me ook echt heel leuk, easy. ik heb het linkje ook even opgeslagen.

ik kreeg gisteren een brief van m'n zoon:

FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 februari 2009 @ 11:07:01 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65942354
wat lief
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:21:28 #262
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65942845
Goed bewaren he!
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 13:12:12 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65946313
ik moest wel heel goed kijken wat er staat hoor, ik ben het fonetisch lezen alweer een tijdje voorbij.

wat lief van piet
pi_65946375
ja, hij wist vast dat ik van puzzelen houd.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:31:49 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65946995
Ik vind het echt reuze knap van Piet. Gewoon hardop lezen Lady wrb, dat helpt altijd.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:33:55 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65947054
Wat knap van Piet zeg! En goed bewaren. Al heel snel krijgt het nog meer waarde. Als ik nu de briefjes van mijn oudste kijk....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:41:35 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_65947290
oooooooowwww Piet ow geweldig!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2009 @ 13:43:53 #268
13151 crew  Rewimo
pi_65947361
Heerlijk die briefjes Hier hangt er ook eentje: je bent de alerliefsten. vaan christan (is al van een tijdje terug, spelling gaat vooruit )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65948903
Wat een lief briefje van Piet En knap ook al!

Sugar, wat fijn! Ik hoop dat het zo blijft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:07:03 #270
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65958755
Wat een lieve brief van Piet. Bix, een meet zit er bij mij voorlopig niet in, helaas. Maar als je mij de nummers die Piet nog nodig heeft via PM laat weten en ik de nummers die Katja nog niet heeft, dan komen we vast wel tot een post-ruil.

En Anna, de helft van de tijd op de wc , maar wel fijn dat het ondanks dat wel goed gaat. WC was echt een toevluchtsoord op school, dat kan ik me van vroeger ook nog herinneren.

Sugar, wat fijn dat ze beter slapen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65960031
Wat een lief briefje en wat knap van Piet!!!

Pasgeleden had Sven een briefje gemaakt wat bewaard gaat blijven hier, hij heeft de cijfers van 1 tot 59 opgeschreven:

Ik vind dat zo heerlijk he, cijfers in spiegelschrift en omgedraaid

Hij had dit 's morgens vroeg gedaan, hij mocht alvast naar beneden terwijl wij nog even bleven liggen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:43:56 #272
37150 livelink
pi_65960158
Wat knap van Sven

Inderdaad ook één om in te lijsten, Easy.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:14:47 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65961517
[inbreekt]
Léon start na de krokusvakantie met zwemles!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:18:11 #274
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65961678
Wat een lieve teksten allemaal. Heerlijk...

voor Leon. Wij wachten nog op de afroep....
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 februari 2009 @ 20:21:35 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65961840
Cool Dutchie, ben benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Leuk trouwens al die lieve en knappe briefjes Ik krijg ook briefjes, maar daar valt nog niets leesbaar uit te halen

Isa heeft trouwens ook van die zware gedachten. Net zei ze dat ze nooit begraven wilde worden als ze dood was, ik moest haar maar in een doosje doen... En ze heeft nu echt een fase dat ze me het allerliefst helemaal niet meer loslaat, tot tranen in de klas 's morgens aan toe
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65962003
Die is ook mooi Easy

Dutch, wat spannend zwemles! Ben heel benieuwd hoe het gaat.

Morris gaat morgen voor de 2e keer naar judo. Hij vond het erg leuk vorige week. Maar de meester is wel erg streng zei hij Logisch met 10 van die rondspringende, moeilijk luisterende kleuters!

Isa ook al met van de 'zware' onderwerpen bezig
Hopelijk heeft ze er niet al te lang last van.
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:37:02 #277
37150 livelink
pi_65962474
Morris al op judo . Dat lijkt me wel een schattig gezicht, al die kleuters die de hele tijd aan die banden lopen te sjorren. Nooit begrepen waarom ze bij judo zo'n ontzettend onhandig pak aanmoeten.

En ach, al die kinderen die maar worstelen met de dood of andere zware onderwerpen.

Job had een paar weken geleden een paar dagen dat hij zei dat hij dood wilde. Het was naar aanleiding van een wens van Katja in een vriendenboekje. Ze had geschreven dat ze wenste dat Papa, Mama, Katja, Job en Kimba (onze kat) nooit dood zouden gaan.
Vervolgens begon Job te huilen dat hij juist zo graag dood wilde zijn. Ik wist echt niet wat ik er mee aan moest Ergens wist ik wel dat ik het niet al te serieus moest nemen, omdat hij nog niet echt weet wat hij daarmee nou precies zegt of bedoelt, maar het was wel moeilijk. Een paar dagen lang heeft hij het volgehouden en dagelijks wel een paar keer gezegd dat hij dood wilde zijn, maar uiteindelijk is het overgewaaid.
pi_65962705
Maar heeft hij niet kunnen uitleggen waarom hij dat dan wilde livelink?
Rottige dingen zijn dat
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:49:19 #279
37150 livelink
pi_65962933
Nee, dat kon hij niet uitleggen. Ik heb het aan de maatschappelijk werkster gevraagd en die gaf aan dat Job zich vaak niet veilig voelt en dat ze dat wel vaker hoort bij kinderen die zich niet veilig voelen. Dood zijn lijkt dan heel veilig. Het was ook allemaal tijdens een slechte periode van hem. Gelukkig gaat het nu alweer een tijd goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door livelink op 11-02-2009 20:57:02 ]
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:56:00 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65963150
Pff, lijkt me wel erg moeilijk om te horen Livelink. Wel fijn dat Job het nu niet meer roept.

Judo-kleuters

Fleur weet dat ze niet 'verbrand' wil worden, ze stoppen mij maar onder de grond...hoor mama. Voorlopig niet, was mijn reactie.

Sjeen, weet je waar het vandaan komt, de angst en het aan jou/jullie hangen. Is er iets gebeurt of echt alleen maar een fase? Ik hoop voor jullie in elk geval dat het snel overgaat. Want je kindje elke keer zo huilend aan je hebben, doet bij jezelf ook pijn.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:15:49 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65966540
Livelink, dat klinkt allemaal wel erg zwaar. Goed dat je het aangegeven hebt bij de mw. Ik kan me voorstellen dat je dit niet makkelijk loslaat.

Sjeen, ik herken die verlatingsangst van Isa wel een beetje in Léon. Die kon ook ineens zo verdrietig worden bij de gedachten dat we een keer dood zouden gaan. Hartverscheurend.

Snoopy, soms baal ik dat wij in een deurp wonen. Als ik zie dat Morris al op 'muziekles' gezeten heeft (jammer dat het zo gelopen is) en nu al op judo zit. Beiden zouden zo goed zijn voor Léon, maar is pas vanaf 6 jaar.
Maar goed, zwemles dus. 2 weken geleden opgegeven, toezegging gekregen dat hij eind van het jaar aan de beurt zou zijn en vandaag het telefoontje dat hij volgende week maandag onverwacht al kan beginnen.
Da's gewoon eens lekker mazzel hebben. Hij verheugt zich er zo op.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 februari 2009 @ 22:24:58 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65966987
Livelink, ik kan het me trouwens best voorstellen, als ik er zo over nadenk... Dat nooit doodgaan heel beangstigend kan zijn. Gelukkig is Job inmiddels wel weer van het idee dat doodzijn rustig/gemakkelijk is, af... Want het lijkt me ook heel moeilijk om er mee om te gaan.

Isa is eigenlijk al een hele tijd bezig met dood zijn, ook nav haar omi die niet meer leeft. We gaan regelmatig naar graf toe, daar vraagt ze zelf ook vaak om... Maar ze beseft dus ondertussen echt heel goed dat het de mama van papa is die daar ligt. En dat mama's dus dood kunnen gaan... Zo straks zei ze ook dat ze me nooit meer los wilde laten. Ik heb haar verteld dat ik er altijd ben in haar hoofd en hartje, ookal ben ik even niet in de buurt... En toen kwam dat verhaal van het doosje. We slaan ons er wel doorheen

Hier valt het aanbod voor kleuters me trouwens ook nog best tegen. Isa zit sinds augustus op turnen, bij de enige turnvereniging van de stad. Helemaal aan de andere kant van de stad dus... En verder is er wat betreft muziek of bijvoorbeeld dansen niets voor kleuters, allemaal vanaf 6 jaar. Komend seizoen gaan we wel een kijkje nemen bij de kleinsten van mijn volleybalvereniging. We waren zondag bij toernooi en ze heeft een geweldige dag gehad
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65967308
Toevallig is het judo ism verschillende scholen in de buurt geregeld. Er waren verschillende activiteiten waar de kleuters voor opgegeven konden worden: kleuterballet, knutselen, timmeren, judo en iets van sport en spel geloof ik. Na school wordt hij opgehaald en naar een sportzaal in de buurt gebracht.
Vorige week ben ik vanaf school meegelopen en kon blijven kijken omdat hij voor het eerst was. Morgen kan ik hem dus om kwart voor 5 ophalen.

Ik vind het super dat dat soort dingen georganiseerd worden. Dan kan hij eerst eens proberen of hij het echt wel leuk vindt. Het zijn 10 lessen geloof ik.
pi_65967569
Myrthe gaat naar een Brede School, waar zulke dingen ook regelmatig georganiseerd worden. Net zoals bij Snoopy zo te zien. En pas was er ism de gymvereniging een gymuurtje op woensdagmiddag in de sportzaal in de wijk, vond ze ook erg leuk.
Vanaf groep 2 beginnen de gebruikelijkere cursussen, dan kan je kind bijv op orientatiecursus muziek/drama/dans/beeldende kunst bij de lokale ckv-aanbieder. Klinkt wel leuk maar voorlopig heeft ze wel genoeg aan zwemles. Dat is heel laat op de middag (16.45-17.45u) waardoor we pas rond half zeven kunnen eten en ze later dan normaal in bed ligt.. en daar heeft ze 't dan wel druk genoeg mee. Wel fijn dat het volgende week weer vakantie is!
pi_65974317
Hier ook een judo-kind... dat onhandige pak is juist handig ,zo kunnen ze elkaar goed vastpakken zonder dat ze elkaars vel vast pakken.. Timo judo't sinds september, hij heeft nu de oranje slip en is heel fanatiek !
Het is vooral goed voor je weerbaarheid, valtechtnieken, je zelfverzekerdheid en het is gewoon leuk om te zien !
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 10:36:28 #286
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65977763
Ik wist toch bijna zeker dat ik al op de lieve briefjes had gereageerd, maar niet dus.
Ik vond ze allebei prachtig, die van Piet is heel erg lief en die van Sven is geweldig

Wat moeilijk Livelink, horen dat je kind graag dood wilt en dat dat voorkomt uit een gevoel van onveiligheid.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 12:30:45 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65981731
Iris komt net thuis met een rapport Dat had ik niet verwacht al.
Het is min of meer de uitslag van de cito, verwerkt in een rapportage.
Ik vind het knap dat ze nog best goed scoort ondanks alle veranderingen op school. Iris en Bram zijn begin januari geplaatst in een nieuwe klas, met wat oude en vooral veel nieuwe klasgenootjes, een nieuwe leerkracht in een ander gebouw. de klassen werden te groot en dit is de enige oplossing volgens de school, ook al gingen we allemaal protesteren.
Iris vind de overgang niet echt moeilijk maar mist wel heel erg de vriendinnetjes en de juf die ze heeft achtergelaten.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:49 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65986838
Dat is fijn toch Lois! En al die lieve briefjes En Anna ook al naar school, leuke filmpjes zag ik van haar. 'Hoe denk je dat het met me gaat?' Heel lief.

Vandaag nog even met de juf van Jolie zitten praten want ze moest steeds aan onze gesprekjes en het gedrag van Jolie in de klas denken, ook thuis. Ze heeft het nu een tijdje extra in de gaten gehouden omdat Jolie het ondanks dat het altijd goed gaat op school, ook moeilijk heeft in de klas soms maar dat niet vaak zegt. Thuis wel maar niet echt op school. Eigenlijk vertelde ze van alles dat ik al wel wist. Namelijk dat Jolie een lief en sociaal kind is en zorgzaam ook. En dat ze af en toe zo schrikt en verbaasd is over het gedrag van de andere kinderen dat ze zich terugtrekt.
Ze ligt goed in de groep bij de andere kinderen en ze spelen graag met haar maar sommige dingen kan ze helemaal niet zo goed handelen. Het is een klein klasje, een sociale klas ook maar voor haar soms al snel te veel. De 'gewone' dingetjes, spullen die worden afgepakt of even een ruzie, komen bij haar hard binnen. Niet dat ze extra gevoelig is ofzo, dat juist niet alleen het zit helemaal niet in haar systeem. Ze begrijpt het allemaal nog niet zo goed, ze heeft van veel van de 'ruziedingetjes' (dan hoor je niet bij mijn club, of als je dit doet voor mij mag je mijn vriendin zijn) geen weet. Ze snapt dan niet wat er aan de hand is of wat er gebeurd. Ik ben ontzettend blij met de lieve die dat ook ziet en aangeeft dat zoiets moet groeien. Dat die weerbaarheid vanzelf wel komt en dan zal ze weer wat extra plezier krijgen op school. De juf houdt het nog wel even in de gaten en grijpt ook in als het nodig is zodat ze niet extra uitgetest wordt door de andere kindjes. Dat vind ik wel een fijne gedachte. Dat de juf het weet en er op let want soms voelt het hierdoor echt alsof ik mijn dochter op school achterlaat in plaats van dat ik haar naar school breng. Voor de rest probeer ik er wel voor te waken dat het niet een te groot iets wordt dus niet zelf over beginnen enzovoorts want door Jolie haar huidige niet zo lekkere gevoel wordt het dan al snel een erger probleem. En daarbij proberen tegen te gaan dat ze een te volwassen rol krijgt, dat heeft ze wel al een beetje en dat sluipt er makkelijk in met z'n tweetjes. Maar daar gaan we ons best voor doen!
pi_65987171
LB, goed om te lezen dat de juf er boven op zit. En Jolie zal inderdaad ook echt gaan leren hoe ze er mee om kan gaan. Dat duurt misschien nog even, maar het komt.

Heeft ze inmiddels al weer wat meer energie?

iris, super. Goed rapport !
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:12:19 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65992406
Die briefjes zijn inderdaad
Ik zag laatst ook dat filmpje van MegaAnna die een brief schreef, ook zo.

LB, die ruziedingetjes die jij omschrijft klinken als echte kattige dingen. Jolie zal zich inderdaad waarschijnlijk gewoon weerbaar moeten maken hier tegen.
(ik heb er alleen altijd al zo'n hekel aan gehad dat je, zeker als meisje, ergens bij moet horen. En dat dat dus al in de kleuterklas begint. )

Iris
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:02:57 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65995739
Ja. Het is ook een beetje maf als je naar haar klas kijkt want iedereen speelt met iedereen en de er is een hele rustige sfeer. Maar dit soort dingetjes zijn nou eenmaal zo en niet te vermijden. Aan de ene kant is het fijn dat ze zichzelf kan blijven daarin. Dat vind ik knap. Aan de andere kant is het gewoon sneu voor d'r. En zoals vandaag iemand anders zei: het is rot dat juist een meisje dat alles zo leuk vindt en lief en zorgzaam is, zich daardoor ook zo rot kan voelen. Het zal vanzelf wel groeien en op een dag zal ze ook durven. D'r juffie zal er echt opletten en een beetje bijsturen waar nodig want het zal nog wel even duren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 februari 2009 @ 19:06:03 #292
13151 crew  Rewimo
pi_65995850
Christan kan ook moeilijk omgaan met ruzietjes en zo. Dat ken ik wel van mezelf ook. Ik denk dat het iets te maken heeft met enig kind zijn. Die kunnen namelijk thuis niet "oefenen" in ruzie maken, wat kinderen met broertjes en zusjes als vanzelf leren.
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:15:34 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65996196
Ja. Dat speelt natuurlijk ook mee. Ze laat zich ook echt euhm was dat ook alweer met kaas van het brood af laten eten enzo. Daarnaast kan ze bijna geen nee zeggen soms. Ze leent ook van alles aan iedereen uit en als ik d'r dan probeer uit te leggen waarom dat eigenlijk niet altijd nodig is dan is ze helemaal verbaasd. Met eten op school gaat het net zo, als er niet opgelet wordt geeft ze zo d'r fruit weg bijvoorbeeld. En dat ze dan zelf niks heeft daar komt ze altijd pas later achter Het is ook een ontzettende onnozele lieverd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 februari 2009 @ 19:24:44 #294
13151 crew  Rewimo
pi_65996562
Eigenlijk wil je dat bewaren hè, dat lieve
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:27:26 #295
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65996663
Ja. Het is echt niet leuk als juist dat een 'probleem' vormt.
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 19:31:07 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65996784
Dat klinkt wel heel erg lief LB Fijn dat de juf het een beetje in de gaten houd, dat scheelt.

Iris heeft dat zorgzame ook zo, die is nu de zelfbenoemde beschermster van een nieuw klein meisje in de klas. Ze kwam vanmiddag mee om te spelen, zo'n lief klein meisje en Iris hielp haar met alles Gordel vastmaken, jas losmaken etc.
Ze waren aan het spelen en onbedoeld deed J. Iris pijn, waarop J. heel erg moest snikken en Iris ging troosten "geeft niet hoor kleintje, het doet al geen pijn meer kijk maar, over! Kom maar lieve J. dan zal ik je even knuffelen"
De moeder van J., die zo'n eerste keer bij iemand spelen best spannend vond en ook best bezorgd was of J. het allemaal wel zou durven bij een vreemde in huis, kwam J. halen waarop J. vervolgens verkondigde "ow maar ik ga niet mee hoor mama, ik blijf bij deze mama en Iris wonen"
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65996786
Het is ook rot als jouw kind zich moet 'aanpassen' omdat anderen zo bijdehand zijn
En het wordt alleen nog maar erger

Iris
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:45:38 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65997344
Ja nou ja even voor de duidelijkheid. Zo vreselijk bijdehand zijn ze ook niet. Het is een fijn klasje met lieve kinderen. De grotere meisjes zijn ook altijd lief voor Jolie maar die spelen natuurlijk al andere spelletjes waar ze haar niet altijd bij kunnen gebruiken. Die andere kinderen zijn ook maar gewoon kleuters die hun plek proberen te vinden, alleen die van mij die snapt daar echt geen donder van. En de juf is echt heel fijn. Dat scheelt enorm. Dat ze er zo'n goed beeld van heeft en er ook voor openstaat om er naar te kijken als er wat aan de hand is.

En Iris ook al zo'n lieverd
  donderdag 12 februari 2009 @ 20:08:37 #299
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_65998351
hallo

die kids in de OP met ** die hebben zowel een papa als een mama op fok?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_65998500
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
hallo

die kids in de OP met ** die hebben zowel een papa als een mama op fok?
erger nog ...

... die papa en mama hebben elkaar leren kennen via Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')