Ja, Merijn gaat om 19.00 slapen, we maken hem dan om 07.00 weer wakker, hij heeft het dus echt nodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef chacama het volgende:
Oh, heerlijk maneki dat ie weer wat steviger is. Veel slaap is hier ook een belangrijk item. Dus op tijd naar bed en ook daadwerkelijk slapen zijn heel belangrijk.
Ja, daar kwam ik laatst ook achter. Ik vind mijn hoeveelheid boodschappen echt heel normaal. Tót ik het ging vergelijken met een vriendin met alleen dochters. Dat scheelde een slok op een borrel.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
wow, die van jou heeft stevige trek, stout.
is de rest van het gezin ook zo?
dan sleep je je vast een breuk aan boodschappen
Valt hij dan wel meteen in slaap? Myrthe kan vaak nog uren wakker liggen 's avonds, en na een paar van die avonden heeft ze dan 's morgens wel last ervan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij heeft gewoon heel veel slaap nodig, als hij na 7 uur zijn bed in gaat komt hij er de volgende ochtend bijna niet uit.
Hij slaapt zodra hij zijn kussen ziet!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef poemojn het volgende:
[..]
Valt hij dan wel meteen in slaap? Myrthe kan vaak nog uren wakker liggen 's avonds, en na een paar van die avonden heeft ze dan 's morgens wel last ervan.
bij ons gaan er ook zo'n 6 a 7 broden per week door hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:26 schreef Stout het volgende:
Als ik dat zo zie,valt het nog wel mee met wat ze bij mij eten, vooral veel groente dus... en piepers.
De kids eten ruim meer dan ik, ik ben al blij als ik 2 boterhammen over de dag binnen krijg.
hier gaan er 5- 6 broden per week door, een klilo of 5 aan aardappelen, anderhalve kilo groente per dag, 4stuks vlees van ca 100 gram rauw (dus 75 gram gaar), 500 tot 1 kg pasta, 4 pakken van 1.5 liter melk (als ik 4 kannen van 2 liter haal gaan ze ook op), 7 liter magere yoghurt, 1 zak goedkope cruesli en dan nog de nodige kipfilet, mager vleeswaar en zoet beleg (maar dat mogen ze alleen smorgens)
Nee ik til me geen breuk.... mijn man wel![]()
Jarigen nog van harte !! Hopenlijk hebben jullie een leuke dag gehad !
gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:05 schreef bixister het volgende:
dank jullie wel allemaal, ze heeft 't toch zo goed gedaan vandaag op haar eerste schooldag. ik ben echt heel trots op d'r.
en livelink, tijd voor een ruil-meet!!! hier is de stapel dubbelen zo dik geworden dat ie niet meer in een envelop past.which reminds me: huuperdepuup, namens piet bedankt voor de voetbalplaatjes, ze zijn vandaag gearriveerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |