quote:Op zondag 18 januari 2009 15:43 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn dat jullie het herkennen. Jolie knuffelt sowieso graag en veel, ik zou eigenlijk niet weten hoe ik haar nog meer zou kunnen knuffelenMaar de laatste tijd wil ze ook steeds door me ingesmeerd worden met alle creme die ze maar kan vinden. Ze heeft geregeld vragen en opmerkingen over lichamen en dat van haar zelf ook. Ze zit de hele tijd naar alles en iedereen te kijken, dat versterkt haar afwezigheid. 'Mama, denk je dat ik andere benen heb dan de andere meisjes?' maar ook 'waar worden onze haren van gemaakt en waarom groeien ze veel sneller dan je armen?' Allemaal van dat soort dingetjes houden haar nu bezig. Hopelijk wordt het snel weer anders en wat makkelijker weer. Bij Jolie helpt het overigens het meest om echt dingen te gaan doen, naar buiten toe of samen knutselen ofzo. Dan kan ik haar daarna ook wel weer loslaten en wil ze zelf maar ze kan het niet zelf bedenken. Vanmorgen zijn we al vroeg naar buiten gegaan, hardlopen en zij fietsen. Dat soort dingen vindt ze erg fijn, dan zit ze daarna vrolijk en wel aan het ontbijt in plaats van de meeste dagen de afgelopen tijd; hangend op een vuist. Het zal dus allemaal wel weer beter worden en ik probeer het maar positief om te buigen. En in het kader daarvan heb ik me reeds voor de tweede keer dit jaar in die ballentent gewaagd.
Ja, zowel Maud als ik hadden de griep uit Nederland meegekregen van mijn vader. niet het gewenste vakantiecadeau, maar dat heb je niet voor het zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef livelink het volgende:
Lekker voor Fleur dat jullie vakantie zo goed was voor haar. Wel jammer dat jij en Maud ziek waren.
Wat een luxe om nog buiten de schoolvakantie op vakantie te kunnen, trouwens.
Nee, dan gaat ie juist dichterbij naar schoolquote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje, da's wel heel vroeg zeg! dus vanuit groep 6 hier (vierde klas daar??) naar de middelbare school? Moet hij dan ver reizen?
Hier op school ook een electronisch bord. Haske handig juist. Alleen jammer dat de projector roversgoed is.![]()
Ik hoor oudste niet klagen over onrustig aan de ogen oid. Het is vaak toch gewoon kijken naar een blz uit je boek, maar dan op het bord. Hij vond het juist wel tof. Filmpjes mee op zijn MP3 speler voor zijn spreekbeurt.
Niet volgens mijn huisarts... Als ze voldoende groente en fruit eten en voldoende rust krijgen, kun je verder niets doen. Sommige kindjes zijn gewoon vatbaarder dan anderen... Ik heb er ook zo eentje hierquote:foto Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef Suzanna het volgende:
Noa is WEER ziek... (blijkbaar niet zo'n goede weerstand
... ) Weet iemand hoe je de weerstand kunt proberen te verbeteren? ze is zo snel ziek...dat is echt niet leuk!
Volgens mij heeft ze nu griep, vorige week was het iets met erg veel hoesten en uiteindelijk nogal last van haar astma. Hm...
(ze heeft mij ook aangestoken...:{ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop