Ben je net zo blij als ik?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:20 schreef Kruger het volgende:
Valt me nog mee dat Hara nog niets gezegd heeft maar Bob is wieder Zuruck!
Ik heb serieus vanmorgen wat voor je gekochtquote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je net zo blij als ik?
Gaaf joh dat hij weer terug is. Doet die het nog goed? Niks stuk?
Nou, ik durfde het niet te vragen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb serieus vanmorgen wat voor je gekochtWe moeten binnenkort bij Bob op bezoek
Jij moet hem écht ontmoeten. En ik bedoel moet.
Geen idee wat het is, maar het klinkt tof!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik durfde het niet te vragen.Zo van, "En wanneer mag ik hem levend en kaal in het echt zien?"
Ik neem de pokon mee!
Ja hèquote:
Zou het verre familie van Borie zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
As we speak durft ie ook eindelijk naar mn raam, heeft ie alleen hoofdbord vna mijn bed en een heeeel dun plankje voor mn raam. Blijkbaar wordt dit ook de laatste keer want wederom as we speak valt ie bijna tussen bed en dun plankje
Nou, hij is verder heeeeeeeel chill op zolder, eet en drinkt en plast ook gewoon als ik erbij zit. Lag net uren op mijn bed. Negeerde kattensnoepje maar jatte stukjes chips die niet goed genoeg voor mij warenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Bob![]()
![]()
Komt het niet goed als ie bij Jazz en de doggies zit?
Ja, dat zei ik ook steeds tegen mijn tante, maar nu met Charlie ook ziek wilde ik er even niet aan beginnenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zijn katten...die doen altijd ff moeilijk...om vervolgens bij elkaar te liggen
Wat een mooierd, die haartjes op de borst/in de hals, mooi!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
Fine,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij vindt me leuk,.
[ afbeelding ]
Ik hem ook,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|