quote:Op maandag 26 januari 2009 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Ja daar ben ik wel wakker van geworden ja.
wereld oorlog gevechtstechnieken?quote:
wekelijks?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wekelijks Ongesteldheids Getroll
Seksueel OnGemak?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef Isegrim het volgende:
Het is net zoiets als SOG, maar dan met je werk.
en dat op je werkquote:
Google is your friend.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ahna 5 SOG betekenissen te hebben gevonden (waaronder Society of Genealogists
) gok ik er op dat jij Studie Ontwijkkend Gedrag bedoelt
![]()
Ook WOG hier dus
Heb je dus toch gelijk, dat het geen vereniging van eigenaren is maar de Vereniging van Eigen Aars...quote:
dan heb ik TOGquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ahna 5 SOG betekenissen te hebben gevonden (waaronder Society of Genealogists
) gok ik er op dat jij Studie Ontwijkkend Gedrag bedoelt
![]()
Ook WOG hier dus
Waarom Turreks?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb ik TOG
( morgen tentamen turksen het is zo fucking onlogisch dat leren echt niet grappig is, ga nu dus maar werken
)
omdat ik toch wat moest kiezenquote:
Boven ons welquote:
boven? geen idee eigkquote:
Ik was voor punniken gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ik toch wat moest kiezenanders was het belastingaangifte, boekhouden, punnikken of excel voor gevorderden.
't is een van mn keuzevakken
Voor thee heb je water nodig....quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand de TT wijzigen in Theeclubje Rotterdam??
Kapstokken vangen ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Maar punniken op whiskey is geen succes.
Is dat een request voor een verjaardagscadeau?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Binnenkort hangt er gewoon een kapstok aan de muur daar voor onze gewaardeerde gasten.
Nee. De kapstok ligt al klaar. Moet 'm alleen nog ophangen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat een request voor een verjaardagscadeau?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. De kapstok ligt al klaar. Moet 'm alleen nog ophangen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?
Dan neemt Isegrim een schoonmaak meisje, om deze met dr kont tegen de zweep aan te gooien, ipv andersomquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom willen jullie in godsnaam een zweep aan de muur bevestigen?
"Violence detected" - wordt dus geblockt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.anomalies-unli(...)02/Images/Drill2.jpg
Rontgenfoto, schedel, grote boorquote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Violence detected" - wordt dus geblockt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |