Je haalt twee dingen door elkaar. Je persoonlijk oordeel erover staat los van de vraag of het ene een gevolg is van het andere.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heeft er geen fluit mee te maken, hier is geen conflict. Zou sowieso een slap excuus zijn.
quote:BREAKING SKY NEWS:
A senior Hamas official has described the Gaza conflict as a "great victory" for Palestinians.
In a televised speech Ismail Haniya, the Prime Minister appointed by Hamas in Gaza, said: "God has granted us a great victory, not for one faction, or party, or area, but for our entire people.
"We have stopped the aggression and the enemy has failed to achieve any of its goals."
Dat rapport gaat slechts over 2007.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:19 schreef moussie het volgende:
tja, en wat die raketten van Hamas aangaat
[..]
http://nieuws-uitgelicht.(...)en-meldt-israel.html
Gevolg wil ik wel erkennen, maar de schuld ligt bij de mensen zelf die ervoor kiezen zo te reageren.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Je persoonlijk oordeel erover staat los van de vraag of het ene een gevolg is van het andere.
Dat er wereldwijd protesten zijn is ook een gevolg van de aanval. Of ontken je dat ook?
Protest is ook helemaal niets mis, het slopen van andermans bezittingen die er niets mee te maken hebben is dat wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Je persoonlijk oordeel erover staat los van de vraag of het ene een gevolg is van het andere.
Dat er wereldwijd protesten zijn is ook een gevolg van de aanval. Of ontken je dat ook?
Of ben jij plotseling tegen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Protest is ook helemaal niets mis, het slopen van andermans bezittingen die er niets mee te maken hebben is dat wel.
Bedreigening en brandstichting valt daar ook onder, die mensen hebben niets met die oorlog te maken.
Of ben je nu opeens wel voor collectief straffen?
quote:
En dat laatste snap ik niet: waarom zou Hamas geen wapens mogen importeren en Israel wel?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israël stopte omdat de doelen bereikt lijken te zijn. Het krijgt nu steun op allerlei gebieden om verdere wapensmokkel naar Gaza toe te voorkomen.
De eerste en de laatste vind ik wel sterk.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier spreekt een genie op het gebied van de geschiedenis!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef JohnDope het volgende:
Overigens woonden er al Joden in Israel nog ver voordat de Islam was uitgevonden door de Romeinen.
Wat moet Hamas met wapens, Hamas heeft helemaal geen leger.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dat laatste snap ik niet: waarom zou Hamas geen wapens mogen importeren en Israel wel?
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Sargon het volgende:
[..]
Dus? de meeste palestijnen komen uit Egypte en Jordanie
Hamas is een leger(tje). (Althans: de gewapende tak van Hamas.)quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wat moet Hamas met wapens, Hamas heeft helemaal geen leger.
Daar hadden ze toch ook gelijk in: Israel pikte veel meer land in dan terecht was.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Sargon het volgende:
[..]
De meeste zijn later bijgefokt, maar waarom werden ze ook alweer verdreven? Was dat niet omdat ze meteen als gekken de oorlog die na de stichting begonnen te steunen?
Tis meer een militie he.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hamas is een leger(tje). (Althans: de gewapende tak van Hamas.)
Fatah leden neerschieten en van flats af gooien.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wat moet Hamas met wapens, Hamas heeft helemaal geen leger.
Dan nog vraag ik me af of het legitiem is om een burger militie te bewapenen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hamas is een leger(tje). (Althans: de gewapende tak van Hamas.)
Maar anders is het toch geen militie meer?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af of het legitiem is om een burger militie te bewapenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |