Ik wil wel wat origineels posten maar dan moet er wel een reden toe gegeven worden. Ik lees alleen maar dezelfde, allang onderuit getrokken verhaaltjes waarom burgers "fair game" zijn. D'r lijkt een bepaalde forum-filosofie te bestaan die er vanuit gaat dat als je onwaarheden maar lang genoeg post dat ze vanzelf waar worden: daar verzet ik me tegen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Robijn1961 het volgende:
Complete vicieuze cirkels hier, net als daar. Jullie gaan gewoon weer vrolijk door, net als zij wel weer zullen gaan doen. Zet eens een ander plaatje op?
Waarom, Joden wonen echt wel langer dan sinds 1948 in Palestinaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Joden hadden gewoon lekker in Europa moeten blijven.
In jullie wereld zouden ze met waterpistolen op elkaar moeten schietenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niks geen politiek correcte praatjes, gewoon de waarheid. En dat het oorlog is betekent niet meteen dat alles geoorloofd is.
Klopt. Maar de meeste Joden die momenteel in Israel woonachtig zijn komen of uit Europa, of Rusland.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Sargon het volgende:
[..]
Waarom, Joden wonen echt wel langer dan sinds 1948 in Palestina
Het heeft alleen totaal geen zin.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik wil wel wat origineels posten maar dan moet er wel een reden toe gegeven worden. Ik lees alleen maar dezelfde, allang onderuit getrokken verhaaltjes waarom burgers "fair game" zijn. D'r lijkt een bepaalde forum-filosofie te bestaan die er vanuit gaat dat als je onwaarheden maar lang genoeg post dat ze vanzelf waar worden: daar verzet ik me tegen.
Dus ja: we gaan gewoon weer verder in hetzelfde rondje.
Ze woonden duizenden jaren geleden al in het MO.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Joden hadden gewoon lekker in Europa moeten blijven.
In mijn wereld zou er niet eens zoiets als oorlog bestaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In jullie wereld zouden ze met waterpistolen op elkaar moeten schieten
Dus? de meeste palestijnen komen uit Egypte en Jordaniequote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Maar de meeste Joden die momenteel in Israel woonachtig zijn komen uit Europa of Rusland.
Dat vat posten op een forum in algemene zin wel weer.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het heeft alleen totaal geen zin.
De meeste Palestijnen die nu in de Gazastrook of de Westelijke Jordaanoever wonen zijn verdreven door de zionistische milities.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Sargon het volgende:
[..]
Dus? de meeste palestijnen komen uit Egypte en Jordanie
En dat kwam waarom ook alweer .. omdat Israël/de wereld vertikte de verkiezingsuitslag te respecteren en een regering met Hamas aan het roer niet accepteerde onder het mom dat ze terroristisch zijn .. alsof die martelaren brigade van Fatah niet al die jaren aanslagen heeft gepleegd ..quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hamas heeft de verkiezingen gewonnen, maar begin december 2006 was er nog steeds geen regering geformeerd. dat zij betrokken zijn geraakt in ene burgeroorlog en daarna al Fatah gewelddadig uit Gaza verdreef maakt Hamas nog niet de Palestijnse Autoriteit.
Dat herinner jij je volkomen onjuist.
Dat zuig je uit je duim. In maart 2006 was de nieuwe Palestijnse regering geïnstalleerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hamas heeft de verkiezingen gewonnen, maar begin december 2006 was er nog steeds geen regering geformeerd.
Ik heb het over de Joden die na de WO2 naar Israel emigreerden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze woonden duizenden jaren geleden al in het MO.
De meeste zijn later bijgefokt, maar waarom werden ze ook alweer verdreven? Was dat niet omdat ze meteen als gekken de oorlog die na de stichting begonnen te steunen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste Palestijnen die nu in de Gazastrook of de Westelijke Jordaanoever wonen zijn verdreven door de zionistische milities.
Omdat ik een beetje moe wordt van deze postings heb ik mijn reactie maar in m'n signature gezet zodat ik het niet steeds opnieuw hoef in te tikken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nog maar een keer:
Van Persoon A moet zijn kop er af geschoten worden. Persoon A is wat lafjes en gebruikt om zichzelf te beschermen een menselijk schild.
Persoon B moet van Persoon A zijn kop er af schieten, vervolgens jekkert Persoon B even wat rondjes op Persoon B en Persoon B zijn kop is er netjes afgeschoten, precies zoals het volgens het VN-boekje zou moeten gaan.
Alleen er zijn ook wat burgers die mee deden met het menselijke schild gewond geraakt.
Dan valt Persoon B (en zijn superieuren) helemaal niks te verwijten.
haha. Nou kijk...iedereen probeert hier maar elkaar te overtuigen, en niemand luistert naar de ander, staat open voor de ander. Het lijkt het conflict in het Midden-Oosten welquote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat vat posten op een forum in algemene zin wel weer.
Ongeveer 3600 jaar later werd pas de islam door de Romeinen uitgevonden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze woonden duizenden jaren geleden al in het MO.
Daar gaat het helemaal niet om. Jij beweert dat Hamas de Palestijnse Autoriteit is, maar dat is niet zo. De regeringsformatie mondde uit in een burgeroorlog en daarna de coup van Hamas in Gaza.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef moussie het volgende:
[..]
En dat kwam waarom ook alweer .. omdat Israël/de wereld vertikte de verkiezingsuitslag te respecteren en een regering met Hamas aan het roer niet accepteerde onder het mom dat ze terroristisch zijn .. alsof die martelaren brigade van Fatah niet al die jaren aanslagen heeft gepleegd ..
wat een falersquote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef B4CO het volgende:
Actie is een flop in Den-Haag
Gaza-demonstratie Malieveld flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |