Het is een thuiswedstrijd, dat scheelt al enorm...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet in nee. Zoals ik het zie vechten we voor hoogstens plaats 4, alleen jammer dat je dan meteen in de kelder van de eredivisie punten laat liggen. Zo máák je gewoon van elk duel wat je speelt een finale. Zoals ik al zei, tegen NAC MOET gewonnen worden....
Kan best zijn, ik ben er ab-so-luut niet gerust op, PSV laat het dit seizoen vrijwel constant afweten in belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is een thuiswedstrijd, dat scheelt al enorm...
Ajax en AZ zijn al uit zicht. Blijft over Twente die in Eindhoven al lieten zien minstens zo goed te zijn. En die ploeg staat ook al 5? punten voor. Ik herhaal mezelf nog maar eens, met een 4de plek mogen we ons helaas al in de handjes wrijven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Tegen NAC winnen we gewoon. Denk dat we dit jaar als 3e eindigen
Open deur --> Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens nog wel geloof in de titel?
Handjes wrijven met een vierde plaats. Ik denk dat er bij mij dan niets meer af kan dan een glazen blik naar de eindstand.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ajax en AZ zijn al uit zicht. Blijft over Twente die in Eindhoven al lieten zien minstens zo goed te zijn. En die ploeg staat ook al 5? punten voor. Ik herhaal mezelf nog maar eens, met een 4de plek mogen we ons helaas al in de handjes wrijven.
Tenzij we een behoorlijke stap hebben gemaakt in de winterstop zal die 4e plek idd al moeilijk genoeg worden. En als we zo eens kijken naar de vertoning tegen Roda wijst dat niet bepaald op een "stap".quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ajax en AZ zijn al uit zicht. Blijft over Twente die in Eindhoven al lieten zien minstens zo goed te zijn. En die ploeg staat ook al 5? punten voor. Ik herhaal mezelf nog maar eens, met een 4de plek mogen we ons helaas al in de handjes wrijven.
PSV krijgt nog wel een verdere terugval als bijvoorbeeld Afellay geblesseerd raakt of uit vorm is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef ganzenherder het volgende:
Twente krijgt straks nog wel een terugval denk ik als Perez of een andere bepalende speler gebleseerd raakt, als dit niet gebeurt wordt de 3e plaats erg moeilijk idd
Ben je gek. Die heeft al een lange tijd geen concreet rendement. Egotrippertje dat ie is....quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV krijgt nog wel een verdere terugval als bijvoorbeeld Afellay geblesseerd raakt of uit vorm is.
Het is een van de weinige spelers van PSV die uberhaupt een actie in huis heeft en zodoende het verschil zou kunnen maken. De keeper maakt het verschil niet, de verdediging ook niet, de aanval ook niet en spelers als Doedelzak ook niet meer. Dan blijft er weinig over.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ben je gek. Die heeft al een lange tijd geen concreet rendement. Egotrippertje dat ie is....
het probleem is dat hij vaak na een actie zelf de bal maar op doel schietquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een van de weinige spelers van PSV die uberhaupt een actie in huis heeft en zodoende het verschil zou kunnen maken. De keeper maakt het verschil niet, de verdediging ook niet, de aanval ook niet en spelers als Doedelzak ook niet meer. Dan blijft er weinig over.
Tja, afspelen aan Lazovic heeft weinig zin en een pass op Koevermans ook niet, want die komt toch steeds te laat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het probleem is dat hij vaak na een actie zelf de bal maar op doel schiet
In huis inderdaad ja, vast op het nachtkastje. Die jongen maakt al tijden het verschil niet meer bij PSVquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef Halcon het volgende:
Het is een van de weinige spelers van PSV die uberhaupt een actie in huis heeft
Vandaar ook dat het niet draait. Affelay is zo ongeveer de enige die intrinsiek het verschil kan maken. De rest kan het niet, al zouden ze het willen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
In huis inderdaad ja, vast op het nachtkastje. Die jongen maakt al tijden het verschil niet meer bij PSV
Zo zo, en dan wordt Ajacieden arrogantie verweten. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Tegen NAC winnen we gewoon. Denk dat we dit jaar als 3e eindigen
tis er maar eentje hèquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo zo, en dan wordt Ajacieden arrogantie verweten. Het moet niet gekker worden.
quote:Amoah moet PSV-uit laten schieten
Robert Maaskant heeft een flinke tegenvaller te verduren gekregen in de aanloop naar het competitieduel met PSV. De trainer van NAC Breda moet het zonder clubtopscorer Matthew Amoah stellen. De aanvaller van de Brabanders kampt met een lichte knieblessure, die hij opliep tijdens de bekerwedstrijd van woensdag tegen FC Groningen.
Dan zal die Idabdelhai ofzo het wel weer op z'n heupen gaan krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Het wordt jullie morgen in ieder geval makkelijker gemaakt.
[..]
Het zou wat wezen ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan zal die Idabdelhai ofzo het wel weer op z'n heupen gaan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |