quote:Op zondag 25 januari 2009 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog de sprekende beelden
http://www.clipser.com/watch_video/1177095
goedenavondquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je op dit soort beelden geylt?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:30 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ] http://www.clipser.com/watch_video/1173910
Of hij is verstandig en laat het voor wat het is.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:41 schreef snetje het volgende:
ben ondertussen wel benieuwd naar de tegenaktie van Huub![]()
Huub kennende laat dit niet zomaar over zich heen gaan .....
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je op dit soort beelden geylt?
wiequote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Of hij is verstandig en laat het voor wat het is.
Bloed vanzelf allemaal wel weer dood.
En wat er allemaal wel of niet van waar is misschien horen we het ooit nog via claire of huub hun Hyves.
hoeveel zullen die dingen wegen joh? lijkt me toch enorm zwaar voor zo'n meisjequote:Op zondag 25 januari 2009 18:30 schreef peeet1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] http://www.clipser.com/watch_video/1173910
wil jij ze ondersteunen danquote:Op zondag 25 januari 2009 20:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoeveel zullen die dingen wegen joh? lijkt me toch enorm zwaar voor zo'n meisje
hij houdt zich nu al wijselijk stil .. maar de raderen met snode plannen zullen vast al wel draaienquote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Of hij is verstandig en laat het voor wat het is.
Bloed vanzelf allemaal wel weer dood.
En wat er allemaal wel of niet van waar is misschien horen we het ooit nog via claire of huub hun Hyves.
hij adviseerde sly in zijn laatste blog om te relativeren. Dus misschien geeft hij nu het voorbeeld aan sly hoe het moet.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:05 schreef snetje het volgende:
[..]
hij houdt zich nu al wijselijk stil .. maar de raderen met snode plannen zullen vast al wel draaien
***************quote:Op zondag 25 januari 2009 20:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
hij adviseerde sly in zijn laatste blog om te relativeren. Dus misschien geeft hij nu het voorbeeld aan sly hoe het moet.
Is die Sly misschien een manipulator dat hij fake brieven laat plaatsen onder naam van de vader en broer van claire om zo zijn gelijk in zijn ogen te bewijzen?
ZOals je kan zien heeft die wilma pas 27 keer gepost. Toevallig net dat deze hele shit zooi lostbarst.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef snetje het volgende:
[..]
wilma
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #2643 Gepost op: Vandaag om 21:04:39 »
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet en heb gezien wat ik heb gelezen en ook de afzender met zijn telefoonnummer, er is een ding en dat weet alleen sly en ik er is een woordje in het smsje veranderd. want anders was die persoon meteen bekend bij sommige mensen . dat hebben we uit voorzorg gedaan om die persoon te beschermen.
de persoon had ook gevraagd aan sly om dat woordje weg te laten.
en het was eergisteren donderdag avond al bekend dat huub buitengezet was. maar voor mij is het heel moeilijk om me mond te houden ik doe het wel omdat ik het beloofd heb aan sly.
en ja ik kan ook bronmagazine bellen en zeggen dat ik sta te koken en mijn dochter op de achtergrond te laten lachen..dat wil niks zeggen hoor.
Het kan ook zijn dat huub terug is bij claire want ook maakte huub haar moeder voor alles uit ze trouwde toch met huub.
en nu krijgt ze een kind van hem. en liefde maakt blind. eens word ze wijzer.
ik hoop dat ik dit nooit met mijn kinderen mee hoeft te maken.
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
er is dus geknoeid met het smsje .... je gaat mij niet vertellen dat maar 1 woordje een persoon kan verraden ..
2 wel en dat zouden dan de woorden "mijn zus" kunnen zijn![]()
de persoon van het smsje was dus niet helemaal helder tijdens het verzenden anders had tie het/de zogenaamde woordje/s zelf wel weggelaten
dan istie wel behoorlijk geestesziekquote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef snetje het volgende:
en daar is de aap uit de mouw ! mensen die tijdens de gouden kooi gebanned zijn mogen zich nu weer aanmelden.... ( wel ff eerst mailen met de grote baas he )
het was dus 1 grote wervingsaktie van sly
Die terror Jaap is best een wijs manquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef peeet1 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben vandaag lid geworden om de brieven van Bram en Ron te kunnen lezen. Als je geen lid bent kun je ze namelijk niet openen. Ik stuitte op dit topic.
Het is niet makkelijk om iets zinnigs te zeggen, aangezien waarheid per definitie binnen zijn eigen paradigma schuilt. Of te wel iedereen heeft zijn eigen kijk, zijn eigen mening, zijn eigen overtuiging vanuit een stelsel van ervaringen en argumenten.
Communicatie via internet kan lastig zijn. Een zin die je face-to-face uit zou spreken zou op schrift zonder intonatie negatief opgevat kunnen worden, terwijl je dat helemaal niet bedoeld. Dat gaat van kwaad tot erger, van reactie naar tegenreactie. Een sneeuwbaleffect waarvan niemand blij wordt.
Die sneeuwbal ontvouwt zich op dit moment.....
Dat is mijn zinnigheid.(naar mijn bescheiden mening dan
)
Tot slot een anti-terror tip:
"be the sun, be the smile" zou mijn oud leraar Engels zeggen.
Adiossssss
Terror Jaap
bron nowlive
Wat een ontzettend knap grietje is het toch!!quote:Op zondag 25 januari 2009 03:51 schreef peeet1 het volgende:
Jaycee-Lynn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
dat Terror Jaap bericht komt van mij, ik denk ik doe ff leuk mee in de waanzin![]()
Meen je dat echt of zit je te fokken. Zou wel gaaf zijn als je dat gelukt is.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
dat Terror Jaap bericht komt van mij, ik denk ik doe ff leuk mee in de waanzin![]()
Sly riep het net om bij nolife radio, dat Jaap een stukje had geschreven.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
yup, vond je het geloofwaardig of lag het er iets te dik bovenop?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
suikeroom heb jij dit ook weer geplaatst op nowlive. Ben je echt goed zeg.
ja lekker ...zo ga ik ook! twijfelen aan die van Bram en de vader van Claire of die wel echt zijn .... zuchtquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
yup, vond je het geloofwaardig of lag het er iets te dik bovenop?
Nee gaaf juist. Er zijn er ingetrapt dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
yup, vond je het geloofwaardig of lag het er iets te dik bovenop?
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef peeet1 het volgende:
Huub gereagerd RM
Mensen, ik reageer morgen. Er is idd eea gebeurd, Het belangrijkste nu, is dat onze baby een goede start kan maken straks.
Quote Door: Huub | op: 2009-01-26 | om: 00:04
heb ik het niet goed geknipt geplaktquote:
Ja, zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef peeet1 het volgende:
[..]
heb ik het niet goed geknipt geplakt
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.quote:
Ze roepen het ook wel een beetje over zich af, die randdebielen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.
Lees maar op rocket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je de link voor mijquote:Op maandag 26 januari 2009 00:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er komen hier steeds meer ghostwhriters, en er zijn er steeds die er in trappen.
Lees maar op rocket
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze roepen het ook wel een beetje over zich af, die randdebielen.Als ik eerlijk ben hoop ik dat het allemaal een leugen is van die sly en co. Ik ben dan ook wel weer zo een romantische doos van middelbare leeftijd dat ik het voor claire wel heel erg sneu zou vinden als het allemaal waar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is vragen om een banquote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef spapaars het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3176 Gepost op: Vandaag om 00:41:43 »
Wendy kap is met die onzin, ik heb Jaap vanmiddag gesproken voor hij zich ging aanmelden. Ik zie ook aan zijn email dat hij het is.
Claire staat haar mannetje wel hoor mocht er ook maar iets van waar zijn ... nu Bram nogquote:Op maandag 26 januari 2009 00:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben hoop ik dat het allemaal een leugen is van die sly en co. Ik ben dan ook wel weer zo een romantische doos van middelbare leeftijd dat ik het voor claire wel heel erg sneu zou vinden als het allemaal waar is.
heb je nog geen pm gekregen van slyquote:Op maandag 26 januari 2009 01:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waaaaat?
Jezus, dat is ongeveer hetzelfde als 9/11
He suikeroom nu aan jou om dit te weerspreken als jij inderdaad die berichten bij nowlive hebt neergezet.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:00 schreef spapaars het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3176 Gepost op: Vandaag om 00:41:43 »
Wendy kap is met die onzin, ik heb Jaap vanmiddag gesproken voor hij zich ging aanmelden. Ik zie ook aan zijn email dat hij het is.
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He suikeroom nu aan jou om dit te weerspreken als jij inderdaad die berichten bij nowlive hebt neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |