Dat doet me denken aan het Zernikecomplex in Groningen waar ik ooit studeerde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]...je doelt op het oedipuscomplex.....
heb mijn eigen naampje ervoor .... het trixcomplex ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een zeer interessant psychologisch aspect, je doelt op het oedipuscomplex.
Ik denk dat het erg goed is dat je een permanente ban op NL hebt, en nu meer hier kan gaan posten, zodat je met dit soort scherpe observaties deze toch al hoogstaande topicreeks naar ongekende hoogtepunten kan voortstuwen.
Nu op Brian's Hyves.... Wat gaat dat toch snel, verliefd worden, en kindjes maken... DAMNquote:marieanne (7)
gisteren, 20:05
Hey lieve Brian en Tamara,
Wat ontzettend leuk om weer van jullie te horen en vooral dat het met jullie zo goed gaat. Geniet van elkaar en van de zwangerschap. Zo te zien en te horen hebben jullie een fijne vakantie gehad en dat is waar jullie aan toe waren.
Liefs Marieanne
Ligt aan jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ligt dat nu aan mij of .....
op de één of andere manier vind ik dat alle lovers van Brian op zijn moeder gaan lijken ....
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Mriekje het volgende:
Ik vind dat echt een zielig gezeur van Sly! Waar bemoeit hij zich idd mee!
Hij heeft een derde deel van de NL-ers geband, en bijna de rest weggejaagd.
Ik kom er ook nooit meer, je mag niet zeggen wat je vindt, en het is er saai!
IkWeetNietsquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind iemand iets te vaag, namen en rugnummers aub
who give a fuck about hyvesberichten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:16 schreef schizolientje het volgende:
Op de hyves van ( oma) Jopie, die reageert op de blog van Brian op Hyves, staan heel wat prive foto's in een slideshow van Brian en Tamara. Zij reageren ook bij haar en moeder Netty ook. Groetjes
De trap af geslagen door haar vriend en zo het ziekenhuis in met een hersenbloeding, geloof ik. En toen weer terug naar die vriend en nu zijn ze dus ouders van een prinsesje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:38 schreef Mylene het volgende:
Deborah is toch zus die het ziekenhuis was ingeslagen?
heeft die idioot zich nog kunnen voortplanten ook ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De trap af geslagen door haar vriend en zo het ziekenhuis in met een hersenbloeding, geloof ik. En toen weer terug naar die vriend en nu zijn ze dus ouders van een prinsesje.
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik schrijf daar wel eens gewoon onder mijn eigen nick. Voor het opFOKken hebben ze mij daar niet nodig..
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:12 schreef sunny16947 het volgende:
Netty (389)
gisteren, 13:37
Hoi lieverd, Wat heb je een prachtig blog geschreven. Ik heb echt genoten en gelachen
toen ik het las. Jij kan dit zo met smaak vertellen wat jij en Tamara hebben meegemaakt. De foto's van Egypte,waar jullie op staan zijn heel leuk. Ik heb veel leuke reacties gehad van je vele fans.
Tot later kusjes van Moms
Helaas is het blog nergens te vinden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
http://brianaire.hyves.nl/blog/19709955/Blog_vakantie/A_bG/
Ze voelt zich vereerd. Ze voelt zich sowieso vereerd dat ze fans heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:42 schreef Mriekje het volgende:
Wat zou Lieke er eigenlijk van vinden dat je zo geobsedeerd bent door haar?
Zeker weten!!!quote:Maakt jou dat een Liekesopper??
Malou (57)quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:33 schreef beequeen het volgende:
Peeet, hoe kom je erbij dat ze in Soest wonen? Volgens de site van Joop van Tellingen is het gewoon Brian's appartement in Almere. Volgens mij heeft hij dat ook zelf gezegd en heeft Netty een andere woning gevonden.
Joop van Tellingen.
Beetje overdreven. Er zijn vele honderden hyvers die wel meer foto's van zichzelf op hun Hyves hebben staan. Bovendien staat Lieke op minstens de helft van de foto's die ze plaatst (helaas) niet zelf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:02 schreef snetje het volgende:
ze zijn wel errug camerageil die Lieke en Leon....![]()
Dat is je eigen keuze. We leven gelukkig in een vrij land.quote:heb mijn kids nog niet eens zo vaak op de foto geloof ik .....
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:20 schreef Desii het volgende:
weinig nieuws en alles wat je leest is saai.... dus tijd voor DGK II
Koen is dat die belg uit de bus, die dat ene meisje behoorlijk in de zeik nam???quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
met oud bewoners van alle RL soaps
in ieder geval Koen en Rieb........
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Koen is dat die belg uit de bus, die dat ene meisje behoorlijk in de zeik nam???
ja, ja ik heb BB1 en de bus gezien![]()
dat was wel een tof mennekequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die Koen
![]()
Koen van....... ik ben de vuile hond........
ik had de pest aan die Bartquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was wel een tof menneke
Al was ik voor Zoe, die op haar beurt weer enorm geplayd werd door ?? Bart (ook een belg)
De Huub avant la lettre..quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die Koen
![]()
Koen van....... ik ben de vuile hond........
Is weer zo'n dom plaatje van het AD. Die plaatsen uit kostenbesparing heel vaak foto's uit het archief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:44 schreef peeet1 het volgende:
donderdag 22 januari 2009
Jaap uit de Gouden Kooi in de Reeuwijkse discotheek City Life.
[ afbeelding ]
bron Weer alcoholcontrole City Life![]()
Ik vond Nancy erg leuk en in de De Bus 1 was ik fan van Esmeralda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had de pest aan die Bartécht héél erg...... ik vond het een scheinheil......
en Zoe vond ik bloedmooi, maar zat verder niet zoveel bij....
ze had wel iets meer manieren als de rest, dat dan weer wel
en dat ene donkere meisje..... ik weet niet meer hoe ze heette, die voor het geld
haar halfzusjes wilde helpen vond ik ook wel een goeie griet.....
Mariska vond ik échen die vroeg er ook écht om die bedelde bijna voor sex bij Koen........
dus daarom dacht i; Koen jongen....... ga d'r voor.....![]()
hij gaf later trouwens toe gewoon een rol te spelen in de Bus en in het échte leven
was hij helemaal niet zo....... een beetje Jaap , maar dan anders, hij had zijn thuisfront
van te voren ingelicht dat ze niet moesten gaan schrikken.......
ben je ook welles fan van een man geweest?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Nancy erg leuk en in de De Bus 1 was ik fan van Esmeralda.
Je bent in de war met Wesley en Ramona Sneijder!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:37 schreef Estherdv het volgende:
gerucht dat huub en clair uit elkaar zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |