Hahahaha! Die wenkbrauwen! Tis ook echt net een wijf!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:47 schreef Eef999 het volgende:
Dennis moet wel een beetje minder epileren, hij heeft bijna geen wenkbrauwen meer over!!
Een acteercursus... Want de wereld zit hard te wachten op soapactricesquote:Op zondag 18 januari 2009 13:45 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ook nog iets gevonden:
[ afbeelding ]
Z'n mokkel begint ook een beetje een uitgezakte prop te worden, dus wie weet is er binnenkort weer plaats in Zijn harem.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:22 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Rieb ziet er weer gezond uithollands welvaren........
is het inmiddels al bekend gemaakt dat die Rory homo is?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n mokkel begint ook een beetje een uitgezakte prop te worden, dus wie weet is er binnenkort weer plaats in Zijn harem.
ow......... waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Z'n mokkel begint ook een beetje een uitgezakte prop te worden, dus wie weet is er binnenkort weer plaats in Zijn harem.
naja feit is ... ze kan acteren !!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef beequeen het volgende:
Acteerlessen, waarom? Dat mens is een wandelend drama. Heur haar zat niet goed voor een fotoshoot dus dan maar zo. Ze moest zelfs naar het ziekenhuis en kwam fluitend terug. Het was een buikgriepje.![]()
Filmpje.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef Noek het volgende:
Ik moest lachen om de wenkbrauwen. En als ik omhoog scroll, doe ik het weer!
Dingen veranderen ook echt nooit.
Die kunnen nog wel eens van nature zo zijn. Een neefje van mij heeft dat, zijn wimpers zijn dik, lang en gekruld net alsof hij met de mascara en wimperkrultang aan de slag is geweest. Hij haat ze...ik ben jaloersquote:Op maandag 19 januari 2009 02:21 schreef snetje het volgende:
[..]
zijn wenkbrauwen mis ik steeds op één of andere manier ... mijn oog valt steeds op zijn keurig geborstelde wimpertjes ..... zelfs wij vrouwen gebruiken niet eens zoveel mascara !!!
hehe grappig dat ie het nog over Jaap heeft.. ik had hem toen ook bij Holland Sport gezien, dat ie snel afgeleid is enzo.. en uiteindelijk was ie verliefd op zo'n oostblok meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef peeet1 het volgende:
gepubliceerd op 19 januari 2009 02:45, bijgewerkt op 00:14
"‘Seks voor het schaken kan ook niet’
<knip>
Werle is een man van extremen. Zo schaakte hij vorig jaar tegen zijn jeugdvriend ‘Terror’ Jaap, de winnaar van het omstreden programma De Gouden Kooi, waarin Jaap niet schroomde zijn medebewoners onder te kotsen om ze weg te pesten. ‘Dat was ook de opzet van het programma’, zegt Werle.
‘Jaap moest de anderen terroriseren om dat huis te veroveren. En daar is hij redelijk in geslaagd. Mensen vroegen me of hij toneel speelde of dat John de Mol hem had gehuurd. Ik kende hem wel zo, Jaap had als kind al zijn fratsen.
‘Ik heb nog tegen Jaap geschaakt BIJ het NK onder 14 jaar. We werden gedeeld tweede, ik heb vaker van hem verloren dan gewonnen. Het leek me een aardig idee om het schaken op een andere manier te promoten. Schaken is immers nauwelijks nog tv. Ik ging dus naar de Gouden Kooi om Jaap uit te dagen. Tot overmaat van ramp verloor ik de eerste partij.
‘Het draaide op snelschaken uit en daar is Jaap behendig in. Ik won die minitweekamp met 3-2. Helaas werd het niet uitgezonden, terwijl dat wel was afgesproken.’
<knip>
http://www.volkskrant.nl/(...)schaken_kan_ook_niet
Hehe... en Jaap altijd maar roepen dat hij normaal niet zo is.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe grappig dat ie het nog over Jaap heeft.. ik had hem toen ook bij Holland Sport gezien, dat ie snel afgeleid is enzo.. en uiteindelijk was ie verliefd op zo'n oostblok meisje
ik ben van iedereen dus zeg het maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:20 schreef mooiiiiii het volgende:
En heb je de behoefte om te praten over Rocket,dus over Huub z'n log..hyves voor ex nowlivers maarre ook nowlivers.....moet je wel 1 van de 2 zijn anders niet , lijkt me logisch![]()
Komt goed uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:20 schreef mooiiiiii het volgende:
En heb je de behoefte om te praten over Rocket,dus over Huub z'n log..hyves voor ex nowlivers maarre ook nowlivers.....moet je wel 1 van de 2 zijn anders niet , lijkt me logisch![]()
raap me opquote:De Gouden Kooi is over, als fan zijn van mij voor zoveel problemen zorgt...alsjeblieft, wees dan geen fan meer van mij.
Het is het niet waard om door zoveel ruzies en gedoe heen te moeten gaan.
huub is gewoon boos dat er geen link meer op de forums staan van zijn forumquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb net ff Huub zn log gelezen. ik snapte er niet veel van, maar het kwam er volgens mij op neer dat mensen nog steeds elke dag met hem bezig zijn, en ook nog steeds op die site zitten en elke dag ruzie maken en bans krijgen en daar dan weer over klagen op hyves of in gastenboeken..
dat is echt behoorlijk zielig.. het meest grappige vond ik nog dat Huub een oproep doet om geen fan meer van hem te zijn
[..]
raap me op![]()
glitter and glamour babyquote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.christineleduc.nl/shops/index.php?svAffiliate=501
http://www.christineleduc.nl
Neuhhh je bedoeldt drie kwart van het gebande forumquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij gaat het over dat Sly met het halve forum van nowlive ruzie heeft!
dr zijn nog maar heel weinig mensen over daar op Nl.......tja de beheerder is zo achterdochtig dat ie gewoon hoppa iedereen bantquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Poezewoes het volgende:
Zoveel????
Heb geen idee kom haaast niet meer bij Nowlive, zijn allemaal berichten die je in de krant ook kunt lezen!!
Sly is boos op Huub, omdat die op zijn blog een podium biedt aan ontevreden Nowlivers die een ban hebben gehad en nu ongezouten hun gal spuwen over Nowlive en Sly. Sly eist dat Huub zijn forum modereert en de Nowlive-dissidenten de toegang ontzegt. Bovendien wil hij van Huub de ip-adressen hebben van degenen die kwaadspreken over Sly. Huub weigert dat en is op zijn beurt boos op Sly omdat hij vindt dat die zich met zijn zaken bemoeit. Huub wil niet ingrijpen op zijn blog omdat hij hecht aan de vrijheid van meningsuiting. Bovendien steekt het Huub inderdaad dat Sly de link naar zijn blog van Nowlive heeft weggehaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef peeet1 het volgende:
[..]
huub is gewoon boos dat er geen link meer op de forums staan van zijn forum
Moet je er ook bijschrijven dat huub schreef dat hij ook niet aan de telegraaf vraagt om IP adressen van mensen die over claire, hun kind en hem de meest vreselijke dingen als reactie schrijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sly is boos op Huub, omdat die op zijn blog een podium biedt aan ontevreden Nowlivers die een ban hebben gehad en nu ongezouten hun gal spuwen over Nowlive en Sly. Sly eist dat Huub zijn forum modereert en de Nowlive-dissidenten de toegang ontzegt. Bovendien wil hij van Huub de ip-adressen hebben van degenen die kwaadspreken over Sly. Huub weigert dat en is op zijn beurt boos op Sly omdat hij vindt dat die zich met zijn zaken bemoeit. Huub wil niet ingrijpen op zijn blog omdat hij hecht aan de vrijheid van meningsuiting. Bovendien steekt het Huub inderdaad dat Sly de link naar zijn blog van Nowlive heeft weggehaald.
De verhouding tussen Huub en Sly is momenteel bijzonder getroebleerd en ze vinden allebei dat de één de ander heeft groot gemaakt en dat de ander dat niet op waarde weet te schatten. Dat maken ze elkaar middels steken onder water behoorlijk duidelijk.
En de Huubsoppers... die weten niet meer waar ze het zoeken moeten. Moeten ze voor Huub kiezen of voor hun sekteleider Sly..![]()
Sly heeft nu uit woede het Gouden Kooi-forum voorgoed afgesloten.
Het is een leukere soap dan DGK zelf en ditmaal wordt er niet gescript.
Ik zweer het je! Ik dacht bij de eerste oogopslag dat het Tas was! Geef toe! Ik was vast niet de enige!quote:
Ik hoef er niets bij te schrijven. Het enige wat ik heb gedaan is in een notendop beschrijven wat er speelt. Verder laat het mij glad siberisch wie van de twee er uiteindelijk het meest gelijk heeft. Ik heb die Meneer Sly net zo hoog zitten als Huub..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Moet je er ook bijschrijven dat huub schreef dat hij ook niet aan de telegraaf vraagt om IP adressen van mensen die over claire, hun kind en hem de meest vreselijke dingen als reactie schrijven.
maar ik vind het wel knap dat jij in je eentje met meerenden Namen de boel bij huub zit op te fok-enquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoef er niets bij te schrijven. Het enige wat ik heb gedaan is in een notendop beschrijven wat er speelt. Verder laat het mij glad siberisch wie van de twee er uiteindelijk het meest gelijk heeft. Ik heb die Meneer Sly net zo hoog zitten als Huub..
Ik schrijf daar wel eens gewoon onder mijn eigen nick. Voor het opFOKken hebben ze mij daar niet nodig..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar ik vind het wel knap dat jij in je eentje met meerenden Namen de boel bij huub zit op te fok-en![]()
![]()
ligt dat nu aan mij of .....quote:
Een zeer interessant psychologisch aspect, je doelt op het oedipuscomplex.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ligt dat nu aan mij of .....
op de één of andere manier vind ik dat alle lovers van Brian op zijn moeder gaan lijken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |