Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Mriekje het volgende:
Jammer dat jij niet eens een eigen mening hebt. Trouwens, wat heeft het er mee te maken dat hij 'uit de provincie' komt. Ben je dan minder ofzo?
Enneh.. hoezo huilen?? Om iets wat iemand zegt die het IQ van een paardebloem lijkt te hebben? No way!
Wie zegt dat ik me niet in de wereld verdiep, wat weet jij over mij? Precies, helemaal niks! Dus again; mafkees!
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Wat een zielige uitspraken doe je weer Twerk! Staat je goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof het je iets zou kunnen interesseren dat er een dolletje wordt gemaakt over een mannetje die ooit meedeed aan een walgelijk programma. Alleen wereldvreemde, onnozele mensen kunnen zoiets doen. Anders doe je dat niet.. Evenmin zul je het dan in 1e instantie serieus hebben genomen.
Je dacht even goedkoop te scoren door je sociaal wenselijke maskertje nog ff op te houden.. Maar het is weekend.. Je mag weer ff 2,5 dag het ongeinteresseerde, verveelde trutje uithangen. Veel plezier.
Kon me nou niet vertellen dat je 1 of ander schemerig verband denkt te zien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Desii het volgende:
je vind het walgelijk programma maar je eigen post getuigt nu ook niet echt van klasse
Wie is jouw ava danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Desii het volgende:
Wat is m'n ava toch leuk...
* zucht, zwijmel
oke totaal OT, dus dan maar een verkapte tvp
Neh, not nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:47 schreef Twerk het volgende:
Ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat er binnenkort een aanslag op Huubke gepleegd zal worden.
juist, je snapt me... soms zie ik door de bomen het bos niet meer en door het bos ben ik de bomen kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want als TS is dit topic voor jou amper terug te vinden!
das een leukie hé, Gerard Butler... alleen heeft Desert Rose hem gevorderdquote:
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Twerk is te ver gegaan, en het achteraf afdoen met een dolletje is niet genoeg, of een welgemeende excuses of een ban, kies zelf maar
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Onnozele domoren zoals jij blazen dit alles op. Als je echt zo begaan was met het lot van Huubkje had je je snavel moeten houden en niet gaan lopen huilen hier.
Hoezo? Wat maakt dit topic voor jou zo speciaal dan? Wat emotioneert je zo jongen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topic
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zag het meteen als een dolletje hoor.
Ik kan me er ook niets bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
De gedachte ook dat iemand Huubke de moeite waard zou vinden![]()
[ afbeelding ]
"Ik ben echt gevaarlijk hoor!!! Alleen niemand ziet dat in.. "
whahahaha een kikker hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die iemand met de naam Huub, Huubske of Huubje gaan noemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef Mriekje het volgende:
[..]
En jij noemt anderen wereldvreemd, onnozel en domoren???
*lacht hard met Suikeroom mee*
Whahahahhahahahahha raap me op!!![]()
Hoe verzin je het!! Whahaha!
Nee juf, we passen ons niet aan..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef Deliana het volgende:
[..]
Mensen die iemand met de naam Huub, Huubske of Huubje gaan noemen.
Het zit blijkbaar diep bij de mensen die er oh zo boven staan.
Laat mensen gewoon lekker hier lezen en posten, zonder van die rare commentaren te geven.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik blaas niks op, jij moet je misplaatste grapjes maar ergens anders posten vriend, dit was je laatste post in dit topic
stiekum geniet je hiervan, volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.
Doe niet zo theatraal en ga je eens ergens in verdiepen.![]()
omfg ownage whahahwhwhahahahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
EEEEIIN11111zzzz!!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUUHHUUHHHAHA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook dit zegt niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
stiekum geniet je hiervan, volgens mij
(want ook jij hapt er lekker op los)
Hetzelfde vind ik van jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt wel weer heel gespeeld mee huilen(lachen) met een ander, maar ook hiervan ontgaat de strekking je weer volledig. De vage insinuatie dat het 1 verband met het ander zou houden is zo mogelijk nog absurder.
Doe niet zo theatraal en ga je eens ergens in verdiepen.![]()
kijk 'm shinen met de homeboysquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
En natuurlijk is het leuk domoren erop te wijzen hoe dom ze zijn..
Hoezo?? Heb je urenlange gesprekken met jezelf in de spiegel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Twerk is te ver gegaan, en het achteraf afdoen met een dolletje is niet genoeg, of een welgemeende excuses of een ban, kies zelf maar
Aldus zei onze nieuwe moderator.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wist dat jij en APK zouden reagerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Aldus zei onze nieuwe moderator.....![]()
geen idee, weet ook niet hoe ik aan die screenshot kom.. blijkbaar iemand op fok gezet toenquote:
Staat wel een goed topic over een bbblogbanner in die lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geen idee, weet ook niet hoe ik aan die screenshot kom.. blijkbaar iemand op fok gezet toen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
hep ie weer ruzie meneer Schopenhauer ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ook dit zegt niets.
Is dat die kok uit DGK en doet die nou weer meer met X-factor. Hij deed toch ook mee met dat programma van joling op sbs daar zag ik hem ook in de voorronde's een keer staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Elske6 het volgende:
Wat was Sergio goed in de X- Factor !! ! Mooi door naar de volgende ronde !!!
is dat die Thomas Dekker look-a-like? die Italiaan die zei dat Claire de hoer van Tilburg is?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is dat die kok uit DGK en doet die nou weer meer met X-factor. Hij deed toch ook mee met dat programma van joling op sbs daar zag ik hem ook in de voorronde's een keer staan.
Hij blijft goede moed houden he.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spoor de randdebielen op en maak er een grapje over. zo moeilijk is het niet..quote:
Ik moest ook ff 2x kijken, dacht eerst nog 'wat een dopehead heeft die Nena gekregen'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die blonde pruik is verre van een succes bij die Jolie wannabe. Nu is het net een Nena wannabe.
Whahaha en SBS6 verneukt al weken lang de programma's met van die achterlijke balkjes dat Uri Geller zou komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef peeet1 het volgende:
za 17 jan 2009, 09:37
1,4 miljoen mensen keken...X Factor wint kijkcijferoorlog!
AMSTERDAM - X Factor heeft vrijdagavond de kijkcijferoorlog gewonnen. 1,4 miljoen mensen keken om half negen naar de talentenjacht en hiermee versloeg RTL Uri Geller van SBS, die 1 miljoen kijkers schoorde.
Over de gehele avond trok 't Vrije Schaep de meeste kijkers.1,5 miljoen mensen keken. Hiermee weet de publieke omroep als het om de gehele avond gaat, de commerciële zenders nog steeds ter verslaan...
Ook de Palingsoap deed het afgelopen vrijdag goed, 1,1 miljoen mensen stemden af op de TROS.
Opvallend is dat Paul de leeuw met zijn compilatieuitzending het minder goed deed met 975.000 kijkers.
De makers van Uri Geller zullen ongetwijfeld alles doen om de schade van deze week in te halen...
http://www.telegraaf.nl/p(...)orlog___.html?p=12,1
Vriendje moet ook hyves gebruiken voor contact.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor alle fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bron
allebei kutprogramma's toch.. ik kijk echt niet naar die campingzender, en massahysterie heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whahaha en SBS6 verneukt al weken lang de programma's met van die achterlijke balkjes dat Uri Geller zou komen
Met moeite zie ik er nog net een Bonnie St. Claire wannabe in..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die blonde pruik is verre van een succes bij die Jolie wannabe. Nu is het net een Nena wannabe.
ik volg dat programma eigenlijk nooit......maar dit is wel een scheetjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef peeet1 het volgende:
sergio in X-factor (voorronde) 16-1-2008
[ afbeelding ]
zo is dat!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Met moeite zie ik er nog net een Bonnie St. Claire wannabe in..
Oh ja, bedankt!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef peeet1 het volgende:
[..]
sergio en zijn vader Gino in dgk
http://www.clipser.com/watch_video/61352
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |