toevallig, kom net onder de douche uit en ben het he-le-maal met je eensquote:
achja 1 keer spugen en je bent al in Brabantquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde al zegen Batenburg is niet Brabant.. Batenburg heeft wel stadsrechten
Klinkt gewoon een beetje ongeloofwaardig, maar britten zijn dan ook niet meestal de helderste lichten in een zonnehemelquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
Hell yes. Ik ga een beetje onzin verkopen om een discussie te winnen op FOK!.
Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
je hebt ze er bij hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
Weet ik. Het zat iets subtieler in elkaar. Iets in de trand van "we doen een onderzoek naar wachtwoordveiligheid. Waar werk je, wat is je wachtwoord, dan checken we hoe veilig je wachtwoord is. Oh, en als je hier je naam invult krijg je een chocoladereep als bedankje.".quote:Op zondag 18 januari 2009 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt gewoon een beetje ongeloofwaardig, maar britten zijn dan ook niet meestal de helderste lichten in een zonnehemel
ik kan het me gewoon niet voorstellen. Wat voor aars ben je dan. een fuckin chocoladereepquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
kijk, daar heb je het al! mooie praatjes er bij... en dan ook nog een blonde dame met aardige inkijk, et voilaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Weet ik. Het zat iets subtieler in elkaar. Iets in de trand van "we doen een onderzoek naar wachtwoordveiligheid. Waar werk je, wat is je wachtwoord, dan checken we hoe veilig je wachtwoord is. Oh, en als je hier je naam invult krijg je een chocoladereep als bedankje.".
quote:
dan is er meer voor jou overquote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef -Mellow- het volgende:
[..]wat voor genetische afwijking heb jij ?
jij wilde ook een stukquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
Klant: “kan ik een steker hebben?”
Verkoper “van mij wel maar dan moet u hem wel eerst betalen, wil u een gewone”
Klant “Nee, met aarde”
Verkoper “Met potaarde? Of gewone aarde?”
Klant “doe maar gewone aarde”
Verkoper “zwart of wit?”
Klant “doe maar wit”
Verkoper “Licht wit, donker wit of gebroken wit?”
Klant “doe maar gebroken wit”
De verkoper laat de steker vallen en zegt “zo nu is het gebroken wit”
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:50 schreef -Mellow- het volgende:
Timmmeeeeehh
ik miste het ook iddquote:
mn oude woonplaatsquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
nou ik ben naar scheveningen, rond half 12 ofzo weer teruggroeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |