Het woord dat je zoekt is argwaanquote:Op zondag 18 januari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
doe ik vrolijk, is 't weer niet goed
Als je nou vrolijk doet voor iets waar daadwerkelijk vroliijk over gedaan kan worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
doe ik vrolijk, is 't weer niet goed
niet meer nodig, al opgelostquote:
Misschien moet je je eens afvragen waarom dat apparaatje evt nut heeft. En waarom 't de Postbank is die iedere 2 maanden op nu.nl staan met beveiligingslekken?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Postbank is geweldig, ik kan geld overmaken en men saldo checken, waar en wanneer ik wilNergens geen kutapparaatje voor nodig
ik dacht ik kom weer even langs jaquote:
Dat is echt zoń kutargument. Dat apparaatje zorgt voor veiligheid, ik lever maar al te graag het "gemak" van overal via internet mijn saldo kunnen checken in voor wat extra security. TAN codes zijn een lachertje.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Postbank is geweldig, ik kan geld overmaken en men saldo checken, waar en wanneer ik wilNergens geen kutapparaatje voor nodig
Ehm nee. Uit coulance heeft de postbank laatst geld teruggegeven. Terwijl de klant zelf zo oenig was om TAN codes weg te geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:39 schreef -Mellow- het volgende:
Mocht het zo zijn dat een of andere hacker bij je geld komt, dan is postbank nog altijd verantwoordelijk. Ik ben er iig niet bang voor dat ik mijn geld kwijtraak
als je zelf die zut niet weggeeft en er op grote schaal geld gehosseld wordt is de Postbank wel verantwoordelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm nee. Uit coulance heeft de postbank laatst geld teruggegeven. Terwijl de klant zelf zo oenig was om TAN codes weg te geven.
welke malloot geeft er dan ook tancodes weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ehm nee. Uit coulance heeft de postbank laatst geld teruggegeven. Terwijl de klant zelf zo oenig was om TAN codes weg te geven.
alweer eens met mobloquote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
oneens
het is zó vaak op het nieuws, in de krant, het staat in GROTE RODE LETTERS op de postbankInlogpagina en als er dan nog steeds mensen intrappen, net als bij die stomme nigeriaanse prinse, dan verdienen ze het gewoon
Mensen zien het gevaar gewoon niet. Ze geven TAN-codes, PIN-codes en wachtwoorden weg maar ze zouden hun huissleutels met hun leven bewaken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus als je klant bent bij een bank ben je maar verplicht om 't nieuws te volgen, om zo mogelijke risico's uit te schakelen? Gevalletje verantwoordelijkheid wegleggen, je neemt als klant een service af en je mag ervan uitgaan dat die veilig is, zonder dat je elke dag 't nieuws bij moet houden.
Dat dus. Iedereen weet het niet slim is om je portemonnee met al je geld er in, zomaar aan een vreemde te geven, ook al heeft hij nog zon goed verhaal. Alleen is die portemonnee via internet wat minder tastbaar...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Mensen zien het gevaar gewoon niet. Ze geven TAN-codes, PIN-codes en wachtwoorden weg maar ze zouden hun huissleutels met hun leven bewaken.
Als je internetbankieren gebruikt weet je toch gewoon dat je nooit zomaar ergens je tancodes moet invullen behalve op de site van de postbank.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus als je klant bent bij een bank ben je maar verplicht om 't nieuws te volgen, om zo mogelijke risico's uit te schakelen? Gevalletje verantwoordelijkheid wegleggen, je neemt als klant een service af en je mag ervan uitgaan dat die veilig is, zonder dat je elke dag 't nieuws bij moet houden.
Ze hebben ooit een onderzoek gedaan in het financiele centrum van Londen, lunchtijd. Meer dan de helft vd mensen wilde hun wachtwoord wel ruilen voor een chocoladereep.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Als je internetbankieren gebruikt weet je toch gewoon dat je nooit zomaar ergens je tancodes moet invullen behalve op de site van de postbank.
Zoals moblo zegt, dat staat met koeieletters op de pb-pagina. En als je een beetje common sense hebt kun je dat toch ook zelf wel bedenken. Je geeft je pincode toch ook niet aan een vreemde
Batenburg... maar hij heeft net als ik jaren in Brabant gewoondquote:
Vastquote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een onderzoek gedaan in het financiele centrum van Londen, lunchtijd. Meer dan de helft vd mensen wilde hun wachtwoord wel ruilen voor een chocoladereep.
no wayquote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een onderzoek gedaan in het financiele centrum van Londen, lunchtijd. Meer dan de helft vd mensen wilde hun wachtwoord wel ruilen voor een chocoladereep.
Ik wilde al zegen Batenburg is niet Brabant.. Batenburg heeft wel stadsrechtenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Batenburg... maar hij heeft net als ik jaren in Brabant gewoondbatenburg? was da voor gat? hoor ik jullie denken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |