Die is wel tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:26 schreef MeScott het volgende:
Hij was weer tofHeb 'm helaas nog niet helemaal kunnen zien, maar Jeff met dat toiletblokje was toch wel
Heeft hier overigens iemand de Buy More-polo al ?
Die is bruut héquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:26 schreef MeScott het volgende:
Hij was weer tofHeb 'm helaas nog niet helemaal kunnen zien, maar Jeff met dat toiletblokje was toch wel
Heeft hier overigens iemand de Buy More-polo al ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef FastFox91 het volgende:
Hebben jullie een idee waar je zo'n bril kan halen? Ik heb zin om Chuck te kijken, maar zoiets ervaring in 3D wil ik ook niet missen.
Christus, 50 eurisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:31 schreef Symer het volgende:
Volgende week weer gewoon 2D graag. Wel aardige aflevering verder.
[..]
Die is wel tofMaar 50 euro heb ik er net niet voor over.
Ik heb dus een rood/groen brilletje en had nauwelijks nut ervan. Het is vast leuk als je de goede bril hebt, maar het had van mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Behalve dat het in dit geval niet helemaal opgaat, de kleuren die in deze aflevering gebruikt worden zijn Geel en Blauw, dus Rood/Groen heeft totaal geen nut. Er zijn verschillende soorten manieren om 3D objecten te tonen. Deze keer dus geen rood en groen, waarschijnlijk vanwege kleurblinden..
Ik heb deze aflevering trouwens zonder 3D bril proberen te kijken, kreeg er gewoon koppijn van...![]()
Nee, maar tijdens het zoeken kwam ik er wel achter dat ook Chuck webisodes heeft:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |