Als standalone, verwijderbare app ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
En wanneer wordt Apple Mac OS X nou eens aangepakt, daar zit Safari standaard in.
Nogmaals, safari is een Applicatie en géén onderdeel van het OS.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef Henno het volgende:
[..]
Tja, om de een of andere reden gaat het pas een rol spelen als je te succesvol wordt. Dan moet je opeens alles eruit slopen en je spullen op een andere manier aanbieden. Vind ik eigenlijk ook een beetje krom.
Kun je dat niet dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Bill_E het volgende:
Maar ik las een goed punt hier. Veel beter als ze de koppelverkoop gaan verbieden. Dus dat je eindelijk eens een ibm/hp/siemens zonder os kan kopen.
En daarbij, dan moeten de pc`s ook duurder worden, want ze verdienen daar ook weer mee enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Bill_E het volgende:
Maar ik las een goed punt hier. Veel beter als ze de koppelverkoop gaan verbieden. Dus dat je eindelijk eens een ibm/hp/siemens zonder os kan kopen.
Neem een fatsoenlijke OS zoals Linux.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Paint
Sloop het er alsjeblieft uit, ik wil een OS, wat ik als applicaties gebruik bepaal ik graag zelf.
Pfff, m`n hardware die op Windows Vista perfect werkt word niet eens ondersteunt door Linuxquote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Neem een fatsoenlijke OS zoals Linux.
Oh wacht, dat is de enige fatsoenlijke OS!!!11!11!!134![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
Dan heb je of een kutdistro of kuthardware (zoals zo'n vage vista-only laptop).quote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff, m`n hardware die op Windows Vista perfect werkt word niet eens ondersteunt door Linux
"hun"?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:17 schreef Evenveel het volgende:
Haha de EU is jaloers dat Microsoft succes heeft en hun niet
mja ik vergat de erbij te zetten voor laptops. En nee dat kan nietquote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dat niet dan?
Ik had toch echt een tijdje terug een compaq zonder xp gekocht hoor.
Kijk eens verder dan de grote winkelketens.
En daarbij, hoe zouden digibeten dan een OS geinstalleerd krijgen?
Dude... serieus ...quote:Op zondag 18 januari 2009 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
een stukje service naar de klant toe
Je hebt nu toch ook de keuze om een andere applicatie te gebruiken? Het is niet zo dat Windows geen iTunes accepteert omdat ze willen dat jij WMP gebruikt.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Paint
Sloop het er alsjeblieft uit, ik wil een OS, wat ik als applicaties gebruik bepaal ik graag zelf.
Koop jij ook een auto zonder motor?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef Bill_E het volgende:
life will find a wayquote:Op zondag 18 januari 2009 10:29 schreef Agiath het volgende:
Leuk voor de mensen die enig verstand hebben van computers.
Maar al die leken die nog net msn kunnen openen? Die gaan straks dus echt flippen
Het zal wel iets voor Windows 7 worden denk ik, voor Windows XP en voorgaande versies heeft het geen zin meer. Die zijn praktisch al EOL of al gefossiliseerd zo lang dood en oud zijn ze.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Farenji het volgende:
Windows zonder IE... ik heb nog nooit zoiets kansloos gehoord. Wat doet MS? Die sloopt IE uit windows en verkreupelt zo het hele OS, want IE is een essentieel deel van windows. ... gevolg: niemand wil die versie, want je kan er niks mee. Maar gelukkig heeft MS een speciale windows versie inclusief IE... en wat wil het toeval? Die is exact even duur als de IE-loze versie!! Wat een geluk!! Dus iedereen kiest uiteraard voor de versie inclusief internet explorer. Terug bij af.
Verkwisting van belastinggeld; Nelie was goed bezig maar hier slaat ze finaal de plank mis. Epic fail.
klopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
2009 belde. Het kan nog steeds! (in XP iig)
Wedden van wel? *kuch*ftp*kuch.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
Oja, voor al die Einsteins die denken slim te zijn om te zeggen dat je een andere browser kan downloaden met Windows Explorer:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |