Oh, dan heb jij gewoon de standaardinstellingen voor access keys. SHIFT-ALT-letter zal wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik gebruik toch echt Firefox 3.5.6 hier zonder problemen.....
° ° °
In Noorwegen misschien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Fogel het volgende:
Bestaan er polos met lange mouwen dan?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef wonderer het volgende:
Alleen werkt dat neit in Fx want dan gaat ie naar pagina 1 van het topic
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.... zit de hele winter te zeuren dat ze zon wil en zomers weer.... en opeens is het:SNEEUW!
Verdacht, zeeeeer verdacht.....
Hehe, ik zal er eens op letten als ik ooit weer een keer een kledingwinkel binnen loop (maar dat doe ik zo min mogelijk, ik haat kledingwinkels).quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In Noorwegen misschien!
Ik wilde het even zeker weten.![]()
't Is trouwens dat ik een touchpad heb voor m'n muis, maar anders deed ik nu ook nog handschoenen aan!![]()
Ja, de pils moet wel warm blijven natuurlijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ik zal er eens op letten als ik ooit weer een keer een kledingwinkel binnen loop (maar dat doe ik zo min mogelijk, ik haat kledingwinkels).
Binnendeurs handschoenen aan? Hebben jullie geen verwarming?
En over verwarming gesproken, ik heb de verwarming in de schuur aangezet, het vroor en een beetje (-1, buiten de schuur is het -12) en dat vind mijn bier in de bierkoelkast niet leuk
Het bier ja, pils ligt binnen in de koelkast, het echte bier ligt apart in een eigen koelkastquote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, de pils moet wel warm blijven natuurlijk!
Hier wel verwarming, maar in de woonkamer werkt 'ie niet optimaal, en als we daar wat aan willen doen, moeten we een hele muur + ingebouwde kast eerst wegbreken....
Brrrr.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die realfeel doet het hem..
Nee, maar ik liep met natte haren naar het washok, en m'n haar was bevroren. En het flesje water dat ik aan de buitenkant van m'n tas had zitten was na een fietsritje richting universiteit ook bevroren. Maar die realfeel is een beetje overdreven hoor, zo koud is het niet. Ik liep nog met m'n jas open..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Brrrr.Voel je dan je wimpers aan elkaar vriezen? Dat is me in Boston een paar keer overkomen.
Met een windsnelheid van 4 km/h kan het ook niet zo hard gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar ik liep met natte haren naar het washok, en m'n haar was bevroren. En het flesje water dat ik aan de buitenkant van m'n tas had zitten was na een fietsritje richting universiteit ook bevroren. Maar die realfeel is een beetje overdreven hoor, zo koud is het niet. Ik liep nog met m'n jas open..
Nee, inderdaad. Gister waaide het een stuk harder, maar lag de algemene temperatuur een klein stukje hoger. Ach, ik hou er wel van, die kou.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Met een windsnelheid van 4 km/h kan het ook niet zo hard gaan.
Die realfeel van -129 klopt niet echt, kijk maar naar de dag erna. Maar toch, behoorlijk koud.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die realfeel doet het hem..
goh, echt? anders hadden de ijsbloemen wel op het raam gestaan, en zover is het nog niet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die realfeel van -129 klopt niet echt, kijk maar naar de dag erna. Maar toch, behoorlijk koud.
Neusharen bevriezen ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Brrrr.Voel je dan je wimpers aan elkaar vriezen? Dat is me in Boston een paar keer overkomen.
Corona en dat soort spul moet je inderdaad zou koud mogelijk drinken, zwaarder bier smaakt veelal stukken beter als het wat warmer is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef qwerty_x het volgende:
Drinktemperatuur van bier is hier max. 2 graden; ik kan me niet voorstellen dat 10 graden lekker is.
En verder: een verwarming, wat is dat ? Hier totaal onbekend.
Duh, die hangt bij jullie gewoon in de lucht!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef qwerty_x het volgende:
Drinktemperatuur van bier is hier max. 2 graden; ik kan me niet voorstellen dat 10 graden lekker is.
En verder: een verwarming, wat is dat ? Hier totaal onbekend.
Yep, helemaal met je eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Fogel het volgende:
Het bier ja, pils ligt binnen in de koelkast, het echte bier ligt apart in een eigen koelkast
En nee, het moet niet warm zijn, een initiele temperatuur van een graad of 4-6 is prima en daarna kan het op drinktemperatuur komen (vaak zo'n 10-14 graden).
Als je verwarming het nu niet fatsoenlijk doet, kan je er dan niet gewoon een kleine straalkachel bijkopen? Kost een paar kilowat aan energie, maar met meerdere lagen kleding binnenshuis zitten is ook niks.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neusharen bevriezen ookDat voelt echt zo wazig.
Stukje blauw, stukje wit met mogelijk een paar druppels op de bladeren van de palmboom met dik 30 graden.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef maartena het volgende:
Voorspelling voor kerstmis hier:
Licht bewolkt, 21 graden.
25 Decquote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef maartena het volgende:
Voorspelling voor kerstmis hier:
Licht bewolkt, 21 graden.
ook voor in de zomer ja?quote:Op donderdag 24 december 2009 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
25 Dec
MAX 21°C
MIN 11°C
Fine and warm, with high cloud. Northwesterly winds
ja ja lach maar, 21 graden is hier in "the deep south' van NZ warm !!
Ja maar wacht..... is het geen zomer daar? Het zuiden van NZ ligt natuurlijk wel een heel stuk dichter bij de Zuid pool natuurlijk.....quote:Op donderdag 24 december 2009 05:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
25 Dec
MAX 21°C
MIN 11°C
Fine and warm, with high cloud. Northwesterly winds
ja ja lach maar, 21 graden is hier in "the deep south' van NZ warm !!
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef thomaster het volgende:
Met de kerst is het hier zoals gewoonlijk 30° en zonnig, voor een witte kerst moet je helaas naar het witte zandstrand
Da's nog een beetje ver weg vanaf hier, maar ik snap het idee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef thomaster het volgende:
Met de kerst is het hier zoals gewoonlijk 30° en zonnig, voor een witte kerst moet je helaas naar het witte zandstrand
nu 12 dagen later en niet dus ....nog steeds geen zomer in aantocht....quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
tweede kerstdag hier compleet verregend....ik ga nu slapen, hopelijk morgen eindelijk iets beter weer
Kou kan je je tegen kleden, warmte niet. En ik kan niet zo goed tegen warmte (boven de +20 zit ik niet goed in mijn vel) dus dan is het makkelijker om blij te zijn met de kou (al heb ik liever dat het -10 dan -20 is)quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:06 schreef OldJeller het volgende:
Fogel, hoe blijf je vrolijk met zoveel dagen per jaar kou?
Ik heb wel vaker gehoord (van onder andere Finnen) dan een hoop mensen daar depressief / neerslachtig zijn (zeker in de winter) omdat het kort licht is, en koud is. Resultaat: ze gaan veel alcohol nuttigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |