quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik zit nu alweer met 3 truien en 2 paar sokken aan in huis....![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef thomaster het volgende:
Gisteren en vandaag regenachtig, regenseizoen zomer lijkt nog niet te zijn begonnen...
Hier hetzelfde ongeveer, nu is er voorzichtig al wat sneeuw gevallen...quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Fogel het volgende:
Vanaf deze week weer eens eindelijk fatsoenlijke vorst, aflopend van zo'n -3 richting tot -14 op donderdag en vrijdag en zaterdag wat milder maar met bakken sneeuw. Ben benieuw of het klopt.
hier ook!quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ongeveer, nu is er voorzichtig al wat sneeuw gevallen...
We wonen dan ook wel 10 kilometer van elkaar af of zo...quote:
yep.....ruim 100 op de eerste opvang. Dat personeel heeft echt een vreselijke dag gehad.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:26 schreef AKnynke het volgende:
@ Knutsson: botbreken was dat in Uppsala? Heb vanmorgen inderdaad veel fietsers onderuit zien gaan. Ben zelf keurig rechtop gebleven!
en het gaat daar al zo langzaam. Heb er ooit eens een halve dag gezeten om de voet van een vriend ge-röntgend te krijgen. Wat een gedoe zeg..quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
yep.....ruim 100 op de eerste opvang. Dat personeel heeft echt een vreselijke dag gehad.....
Hier ook zoiets, geloof ik. De zon is heftige pogingen aan het doen om er doorheen te komen, t was verrekte koud op de fiets...Ze hebben wel steentjes gestrooid, dat maakt het fietsen fijner!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef Fogel het volgende:
Huh?? Bora wil sneeuw? Wat is er mis?
-7,5 is het hier nu volgens de thermometer in de auto.
Koop banden met spikes, dan ben je niet meer afhankelijk van de steentjes van de gemeentequote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, geloof ik. De zon is heftige pogingen aan het doen om er doorheen te komen, t was verrekte koud op de fiets...Ze hebben wel steentjes gestrooid, dat maakt het fietsen fijner!
Japanners scheppen er genoegen in om constant te blauwbekken. Mijn huis heeft slechts een airco die ook als hete lucht verwarming moet worden gebruikt, en daarmee kan ik net mijn bankstel verwarmen, die precies onder de airco staat. Maar zelfs op een kantoor is het afzien. Daar zitten mensen vaak met een plaid rondom hun onderlijf. Amy Chavez heeft een briljant stuk geschreven over hoe om te gaan met de kou in Japan.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Fogel het volgende:
Is het normaal gesproken zo warm dat je geen isolatie en verwarming nodig hebt? Of is dat gewoon een deel van de Japanse bouwstijl zonder dat men er aandacht aan besteed dat mensen het comfortabel willen hebben thuis (omdat ze toch zo veel op het werk zijn)?
Okee, de weergoden hebben mijn smeekbeden verhoort:quote:Op woensdag 16 december 2009 01:13 schreef Bora-Bora het volgende:
Superkoud nu hier, maar dan nutteloze koude: geeneens sneeuw of ijs ofzo, heulemaal nix!![]()
Ik wil ook wel sneeuw!
Haha, had ik ook in China, alleen daar was ook centrale verwarming, maar die werd gereguleerd door de Partijquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Japanners scheppen er genoegen in om constant te blauwbekken. Mijn huis heeft slechts een airco die ook als hete lucht verwarming moet worden gebruikt, en daarmee kan ik net mijn bankstel verwarmen, die precies onder de airco staat. Maar zelfs op een kantoor is het afzien. Daar zitten mensen vaak met een plaid rondom hun onderlijf. Amy Chavez heeft een briljant stuk geschreven over hoe om te gaan met de kou in Japan.
Het is hier dan ook geen -12!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:26 schreef Fogel het volgende:
Bora? Is je account gehacked??
-12 hier nu, geen sneeuw (naja, een halve centimenter nog steeds).
Whehe, ik zit in spijkerbroek en een polo, net als de rest van het jaar, en de winterjas heb ik ook nog niet gebruikt. Moet wel bekennen dat ik een trui mee heb genomen voor het geval dat ik het misschien toch nog koud ga vinden.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Het is hier dan ook geen -12!
En ik hoef niet naar de andere kant van de stad ofzo, dus dan ziet het er wel mooi uit.![]()
(Een en ander neemt niet weg dat ik nu 3 truien, twee broeken en 3 paar sokken aanheb...)
Het is ook nooit goed: eerst wil je sneeuw en krijg je dat vervolgens dan ookquote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Qwerty, maak me niet jaloers.
Fogel, polo met korte mouwen, neem ik aan?
Kan ik geen 30° met sneeuw krijgen?!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed: eerst wil je sneeuw en krijg je dat vervolgens dan ook
En nu mot madame weer 30 graden ...
wauw, jij kunt dat tekentje voor graden doen! Waar zit dat op mijn toetsenbord?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Kan ik geen 30° met sneeuw krijgen?!![]()
Nee serieus, sneeuw is mooi, maar het blijft natuurlijk een kouwe bedoening!
Maar eergisteren was het hier gewoon takkekoud zonder dat dat nut had (geen ijs, geen sneeuw, nix!), vandaar dat ik toen een beetje snakte naar wat sneeuw, op z'n minst.
Maar als ik nou echt mag kiezen, doe mij dan maar 30-40° hoor! Dat is pas genieten!!
Hoe koud of warm heb jij het?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat als je kan schaatsen in Nederland ik in het buitenland ben
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef thomaster het volgende:
[..]
wauw, jij kunt dat tekentje voor graden doen! Waar zit dat op mijn toetsenbord?
ik weet het echt niet
ALT + 0176quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef thomaster het volgende:
wauw, jij kunt dat tekentje voor graden doen! Waar zit dat op mijn toetsenbord?
Het komt niet helemaal in de buurt, maar zoals je hierboven kunt lezen is het hier niet al te koud..... en kun je de sneeuw opzoeken door 2 uur te rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Bora-Bora het volgende:
Kan ik geen 30° met sneeuw krijgen?!![]()
Dat vroeg ik me ook al af.... zit de hele winter te zeuren dat ze zon wil en zomers weer.... en opeens is het:quote:Op donderdag 17 december 2009 12:26 schreef Fogel het volgende:
Bora? Is je account gehacked??
Alleen werkt dat neit in Fx want dan gaat ie naar pagina 1 van het topicquote:Op donderdag 17 december 2009 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
ALT + 0176
(Alt toets ingedrukt, en dan 0 1 7 6 intikken, Alt loslaten)
Op die manier kun je vele honderden rare tekens overal gebruiken.
Het is hier deze week tussen de 20° en 25° de hele week
Bestaan er polos met lange mouwen dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Qwerty, maak me niet jaloers.
Fogel, polo met korte mouwen, neem ik aan?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef wonderer het volgende:
Alleen werkt dat neit in Fx want dan gaat ie naar pagina 1 van het topic
30°quote:Op donderdag 17 december 2009 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
ALT + 0176
(Alt toets ingedrukt, en dan 0 1 7 6 intikken, Alt loslaten)
Op die manier kun je vele honderden rare tekens overal gebruiken.
Het is hier deze week tussen de 20° en 25° de hele week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |